دنیای وب

آیا تام پیترز MLM را پیش بینی کرد یا بازاریابی مستقیم را به یک شبکه فروش انجام داد؟

به نقل از تام پیترز ، “موفقیت اقتصادی به ایجاد ، طراحی ، ساخت ، توزیع ، فروش و خدمات کالا بستگی دارد.” ما اجازه داده ایم بسیاری از اختراعات و طراحی های ما به سرقت رفته یا آزادانه بدون تفکر و نگرانی در مورد عواقب طولانی مدت آن به سرقت برود. ما پایگاه تولید خود را عمدتا در چین و هند می یابیم. حتی بخشهایی از توزیع ما به مکزیک تحویل داده شده است. خبر بد این است که این مشاغل برنمی گردند.

بنابراین ، از پنج م componentsلفه اساسی اقتصاد سالم ، توزیع و فروش برای ما باقی مانده است. مشاغل بخش خدمات را نمی توان پایه و اساس یک اقتصاد قوی دانست. همیشه کسی وجود دارد که این کار را با هزینه کمتری انجام می دهد و اشتغال غیرقانونی بیگانگان غیرقانونی غیرقانونی منطقه دیگری است که دولت ما به راحتی چشم خود را بست.

واضح است که برای بقا ، باید مهارت های خود را تقویت کنیم و یاد بگیریم که روش های کارآمد توزیع و فروش را ارائه دهیم ، که به خوبی با بازاریابی چند سطح (MLM) و فروش مستقیم از طریق بازاریابی شبکه ای مطابقت دارد. برقراری ارتباط محصول با مشتری به روشی کارآمد که به کسانی که در کانال فروش هستند جایزه بخاطر تلاشهایشان را بگیرد ، در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب تر و قابل قبول برای تجارت است.

اینترنت به یک کانال باز تبدیل شده است که خریداران می توانند به راحتی و به سرعت محصولات و خدمات را با قیمت های رقابتی و از طریق درگاه های مختلف فروش پیدا کنند. کارآفرینان فردی می توانند به طور کلی “فروشگاه بسازند” و فقط در عرض چند روز یک بازار خاص را حل و فصل کنند.

چندین دوره آنلاین برای کارآفرینان اولین باری که آموزش گام به گام بازاریابی و فروش را ارائه می دهند ، در دسترس است. بسیاری از این دوره ها دوره های آموزش وب بیدرنگ را که روزانه برگزار می شود و همچنین منابع گسترده دفتری را ارائه می دهند که کل زنجیره توسعه اهداف واقع گرایانه ، کمک به ایجاد یک وب سایت مارک دار ، پیشنهادات تبلیغاتی ، پیاده سازی رسانه های اجتماعی اضافی و تعاملات تجاری را مدیریت می کنند.

ما ممکن است پایه تولید خود را از دست داده باشیم اما یک پایه و اساس که هنوز هم روزانه آن را حفظ می کنیم و ادامه می دهیم توانایی بازاریابی و فروش م itemsثر اقلام است. شبکه یا MLM یا فروش مستقیم حتی با پژمرده شدن و از بین رفتن بازارها و صنایع دیگر به تولید ناخالص داخلی کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا