آیا تبلیغات فیس بوک برای مشاغل کوچک کار می کند؟

تبلیغات فیس بوک ارزان، موثر و چیزی است که هر صاحب کسب و کار کوچک باید درگیر آن باشد. چرا باید تبلیغات فیس بوک ارسال کنید، یا از پست های حمایت شده یا سایر انواع تبلیغات حمایت کنید، آنها کار می کنند. در اینجا دلیل آن است.

مردم تمام روز از فیس بوک استفاده می کنند

مردم از فیس بوک در رایانه شخصی و تلفن خود استفاده می کنند و آن را در طول روز همراه خود نگه می دارند. فیس بوک با آنها غذا می خورد و برخی از مردم هرگز آن را نمی کشند. این زمان بسیار محتمل برای ارتباط با مخاطبان خود است که نمی توانید آن را تغییر دهید.

آنها برای اهداف افراطی مهم هستند

فیس بوک به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را بر اساس علایق و جنسیت آنها هدف قرار دهید و حتی می توانید آدرس ایمیل را برای افرادی که واقعاً می خواهید هدف قرار دهید ارائه دهید.

افزودن آسان تماس به اقدام (CTA)

ابزارهایی که فیس‌بوک برای افرادی که می‌خواهند تبلیغ کنند ارائه می‌کند، به ایجاد CTAهای قانع‌کننده‌ای کمک می‌کند که مخاطبان شما می‌توانند به آن‌ها پاسخ دهند، یا به راحتی صفحه شما را لایک کنند یا برنامه شما را دانلود کنند.

حرفه ای جلوه دادن یک تبلیغ آسان است

ابزارهای ارائه شده توسط فیس بوک به شما این امکان را می دهد که بدون داشتن مهارت برای ایجاد تبلیغات، تبلیغات فیس بوک حرفه ای ایجاد کنید. آنها شما را از طریق سیستم خود راهنمایی می کنند تا آن را آسان تر کنند، بنابراین احتمال تکرار این روند بیشتر است.

به راحتی می توان مقادیر بزرگ را وارد کرد

شما به راحتی می توانید اطلاعات کافی را در هر آگهی قرار دهید که ارزش پیشنهاد شما را نشان دهد. تنها با چند کلیک، یک تبلیغ عالی خواهید داشت که مخاطبان شما ارزش آن را می بینند.

آنها حواس پرتی معناداری ارائه می دهند

در بسیاری از موارد، مردم نسبت به تبلیغات کور هستند، اما در فیس بوک متوجه حواس پرتی می شوند و مخاطبان شما می خواهند آن را ببینند. این به دلیل توانایی هدف قرار دادن تبلیغات شما به مخاطبان است.

ایجاد آنها ساده است

ایجاد تبلیغات آسان است و همیشه آسانتر می شود. از آنجایی که فیس بوک تبلیغات را برای صاحبان مشاغل بهتر می کند و انجام آن با کلیک یک دکمه آسان تر می شود، به عنوان یک صاحب کسب و کار برای شما مرتبط تر، مرتبط تر و مفیدتر می شود.

انجام تست های A/B آسان

به دلیل امکان کپی کردن یک آگهی و سپس ویرایش آسان آن برای تغییر بخشی از آگهی مانند عنوان یا تصویر، می توانید تبلیغات را با هم ارسال کنید. حتی می توانید مخاطبان مختلف را هدف قرار دهید تا ببینید چه کسی بهترین کار را می کند.

تبلیغات فیسبوک به دلایل مختلفی کار می کنند. با این حال، آنها تنها در صورتی شکست خواهند خورد که آنها را آماده کنید و برای اطمینان از انجام تبلیغات مرتبط وقت بگذارید. آنها باید با مخاطبان شما مرتبط باشند، توجه مخاطب را جلب کنند و شامل فراخوانی برای اقدام باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا