دنیای وب

آیا خرده فروش گرایش اجتماعی دارد؟

تعریف فروشنده کسی است که به سادگی امرار معاش می فروشد. اما واقعاً ، من فکر می کنم همه ما به نوعی معامله گر هستیم؟ آیا فروشنده یک جامعه است؟

بسیاری معتقدند که آنها وجود دارند و برخی که ممکن است ملاقات کرده باشید ، وجود دارند. همینطور بسیاری از کسانی که آموزش فروش می نویسند ، کتابهای بازاریابی می نویسند ، نوارهای فروش را می فروشند و فروش را از طریق سمینارها تبلیغ می کنند و یا با گروه های فروش مشورت می کنند.

سوسیوپات چیست؟ تعریف اساسی شخصی است که از هنجارهای اجتماعی یا قوانین جامعه ، از قانون واقعی یا از قواعد درستی سیاسی پیروی نمی کند.

آیا فروشنده از قوانین ادب ، صداقت ، صداقت سیاسی و قانون حاکم بر ارائه جعلی ، فروش گمراه کننده یا کلاهبردار پیروی می کند؟ آنها اغلب چنین نمی کنند و بنابراین می توان گفت که اکثر بازاریابان واقعاً جامعه شناس هستند. آیا برای جامعه خوب است یا بد؟

اما کسانی هستند که فکر می کنند جامعه شناسان خوب ، دارای سوسیوپات های حصار و ذهن و قاتلان جنایتکار هستند که اغلب از آنها با عنوان روان پریش اجتماعی یاد می شود. بنابراین اگر بپرسید که فروشندگان مرد یا زنان فروشنده جامعه هستند ، مطمئناً می توانید به این س answerال پاسخ دهید. بیشتر هستند اما چرا؟

بله ، او قبل از اینکه بتواند از حرفه ای در زمینه فروش لذت ببرد ، به شخصی نیاز دارد. آیا شما یک جامعه شناس هستید؟ سپس شما یک فروشنده ، وکیل ، بازرس دولتی یا پاک کننده دریاچه خواهید بود. همه این موارد را در سال 2006 در نظر بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا