دنیای وب

آیا در زمان های بد اقتصادی می توان درآمد کسب کرد؟

آیا اقتصاد چنان بد است که کسب درآمد در هر جایی تقریباً غیرممکن است؟

آیا کسی به جز من فکر می کند که ممکن است در آنجا با “هر کدام که برای اولین بار ، مرغ یا تخم مرغ آمده است” خوب باشد؟

در هر کجا که در این دنیا زندگی کنیم ، درست است که اوقات سختی وجود دارد ، و اگرچه همه ما امیدواریم که دیگر چیزی در آینده نباشد. با توجه به اینکه من چیزی بیش از “یک فیلسوف تجربه زندگی” نیستم ، نظر فروتن من این است که اگر فرصتی در هر جایی باشد ، در اینترنت است.

اینترنت تقریباً به هر گوشه از این کره خاکی نشت می کند ، با استثناهای بسیار کمی. تردیدی ندارم که این استثناها به زودی از طریق شبکه با ما همراه خواهند بود زیرا اینترنت حتی در مکان های دوردست نیز این روش گسترش را دارد. این ممکن است با استفاده از رایانه ای باشد که شخص برای احیای آن کار می کند ، اما اینترنت همچنان در حال گسترش است.

وقتی در خانواده ای خرده فروشی بزرگ شدم ، 100 سال در این تجارت بین پدربزرگ و پدرم ماندم. این به من درک می کند که زندگی به چه شکل است و اکنون در تاریخ کشور ما ، به هیچ صاحب مشاغل کوچک حسادت نمی کنم. فروشگاه عمومی ما ، هنگامی که پدربزرگ من آن را راه اندازی کرد ، یک فروشگاه عمومی واقعی به سبک قدیمی بود – اشکهای ترشی و ترقه ، کالاهایی از حیاط (پارچه هایی برای کسانی که خیلی جوان هستند و نمی توانند آنها را به عنوان “کالاهای حیاط” بشنوند) و حتی کرست و بیت های سخت وحشتناک که باعث حفظ شکل کرست ها می شد. آنجا “سمت زن” بود و از طریق یک قوس باز ، “طرف مرد”.

در طول این سالها ، پدر من فروشگاه را تقریباً مثل گذشته حفظ کرده است – موارد شیشه ای با قاب های چوبی سنگین تیره برای نمایش کالا ، کف چوبی ، “سمت مردان” و “سمت زنان”. حتی مانکن هایی بدون سر ، دست و پا برای نمایش پنجره ها وجود داشت.

بنابراین ، جنبه ای از من وجود دارد که می تواند بدون اتصال به اینترنت ، در مقایسه با انجام تجارت آنلاین ، به تجارت بپردازم. تا کنون پتانسیل دستیابی به مخاطبان بین المللی بیشتر وجود دارد که می تواند به یک پایگاه مشتری آنلاین تبدیل شود. هر دقیقه از هر روز بدون توقف ، در بهترین حالت یک فرصت است.

در مقایسه با فروشگاه آجر و ملات ، تماس شخصی با مشتری البته وجود ندارد. آیا می توان با استفاده از نظرسنجی های مشتری ، سهولت در ارتباط با مشتریان برای تماس با شما ، تماس تلفنی یا ارسال ایمیل های مكرر ، بر این مسئله فائق آمد؟ بله ، این امکان پذیر است.

بله ، اقتصاد شنیع است. من می دانم که ارزش قرار دادن آن را به این روش ندارد ، اما فقط از بسیاری جهات مکیده است. اما ، اگر زمانی برای یادگیری نکات دقیق بازاریابی اینترنتی اختصاص داده شود ، در واقع شانس موفقیت بی حد و حصر است.

این بدان معناست که به جای برنامه ریزی روزنامه های محلی برای قرار دادن تبلیغات برای مخاطبان محدود ، یا حتی تنظیم تبلیغات ویژه برای رادیو یا تلویزیون که هنوز هم به مخاطبی می رسد که در برخی موارد محدود می شود ، اینترنت جهانی می شود.

این بدان معناست که پاسخ به سوال بزرگ این است که اگرچه ممکن است انجام فروش دشوار باشد ، اما استفاده از اینترنت غیرممکن نیست. در واقع ، اکنون که اکنون می توان مترجمین زبان را نیز در اختیار گرفت که اجازه می دهند یک وب سایت را با کلیک ماوس ترجمه کنند ، محدودیتی وجود ندارد.

با این حال ، یک حقیقت ساده هنوز هم باقی مانده است که بازاریابی اینترنتی در هیچ جایی نزدیک ویترین فروشگاه یا آژانس بازاریابی نیست. یافتن یک سازنده وب سایت نسبتاً آسان است و حتی می توان یک نام دامنه دریافت کرد و آن وب سایت را با قیمت نسبتاً ارزان میزبانی کرد. اما چیزهای دیگری از آن وجود دارد.

واقعیت دیگری در مورد بازاریابی اینترنتی وجود دارد. در کسب و کار ، دکمه های پرداخت ، تحقیق در مورد انجام و روشهای تبلیغاتی ترفندهایی وجود دارد که فقط برای موفقیت یا عدم موفقیت در شبکه کار می کنند. ضرب و شتم اصطلاحات واژگان مانند “Google AdWords” ، “PPC Advertising” ، “FTP” ، تحقیقات بازار ، هدف تخصصی یک چیز است … آیا واقعاً می دانید که معنی آنها چیست و چگونه از آنها استفاده کنید؟ آیا واقعاً می دانید چگونه کلمات کلیدی خود را محدود کنید تا به مخاطب خاص خود برسید؟ کدام فروشگاه ها این روزها چیز خوبی ارائه می دهند؟ با یک برنامه یادگیری صحیح ، به همه این س questionsالات پاسخ داده می شود ، ابزارهایی ارائه می شود و موارد دیگر.

همه باید یاد بگیرند که چگونه به صورت آنلاین بازاریابی کنند. به جای دنبال کردن یک معلم برای یادگیری نحوه استفاده از کلمات کلیدی ، به عنوان مثال ، و یک معلم دیگر که می تواند همه چیز را در مورد یکی دیگر از جنبه های دیگر بازاریابی شبکه ای برای شما بازگو کند ، بهتر است با دقت تمام سعی کنید یک آموزش را پیدا کنید که از یک برنامه گام به گام و آسان برای پیگیری استفاده کند ، با فیلم ها و مقالات آموزشی ، همراه با همه چیزهایی که برای یادگیری و پیروزی در یک مکان لازم دارید.

این نکته ای از زندگی نیست که شما بدون اتلاف سالها و پول در تلاش برای دریافت مراجعه برای این معامله MLM ، به آن ماتریسی که در هنگام خوابیدن پول می دهد و سایر “چیزهای” دیگر که نوید می دهند در انجام هیچ کاری ثروتمند می شوند ، به آن رسیده اید. من همه سایت های رایگان “چگونه” را امتحان کرده ام که دیر یا زود با دریافت “افزونه ها” برای من هزینه بیشتری هزینه می کنند بهبود تجربه من در طول راه.

بعد از حدود 10 سال ناکجاآباد ، آنچه را که بصورت آنلاین امتحان کردم کاملاً پاک کردم ، به دنبال یک برنامه آموزشی واقعی و ارزشمند با هزینه ای که توانایی پرداخت آن را داشتیم رفتم و کار را از ابتدا شروع کردم. آنچه پیدا کردم این بود که می توانستم خودم را بشنوم که می گفت: “وای! من هرگز این را نمی دانستم!” جایی که من با کارآموزی شروع به کار کردم ، پس از مقایسه های بسیار ، انتخاب نهایی من بود. برای بقیه ، این بدان معناست که ارزش آن را دارد و اولین بودن در نوع خود در شبکه بیانیه واقعی است.

بنابراین ، بله ، هنوز هم می توان درآمد کسب کرد و اگر بهترین راه را برای دستیابی به آن می خواهید ، آموزش صحیح یا از ابتدا به عنوان یک مبتدی یا شروع به کار به عنوان یک بازاریاب اینترنتی بسیار فروتن تفاوت بین موفقیت و شکست را ایجاد می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا