دنیای وب

آیا در نوشتن مقالات و انتشار در شواهد ارزش قائل است؟

همه ما می دانیم که تبلیغات عامل مهمی در ایجاد مشاغل شماست. خواهید فهمید که بازاریابی مقاله یک منبع معمولی از تبلیغات است که صدها بازاریاب اینترنتی برای برقراری ارتباط با مشترکین وبلاگ خود از آن استفاده می کنند.

من بسیاری از بنرهای ارسال شده در بسیاری از وب سایت ها را دیده ام ، که برخی از آنها هدایای رایگان ارائه می دهند که مشتریان بالقوه را برای ثبت نام جذب می کند. راهبرد دیگر مورد استفاده در وب ، بازاریابی مقاله تخصصی است که در وب سایت ها و وبلاگ های مختلف توزیع شده است.

مقاله تخصصی دانش یا تخصص شخصی خود را تحت پوشش آموزش و پرورش به اشتراک می گذارد. بعضی اوقات مقاله نویسنده آنقدر خوب است که “به طور گسترده” در اینترنت پخش شده و به دلیل پیام عظیم و ارزش آن توسط میلیون ها خواننده مشاهده می شود.

بسیاری از دارندگان وبلاگ از مقالاتی که توسط نویسندگان خبره نوشته شده است استفاده می کنند ، و مادام که مسترهای وب موافقت دارند که لینک مستقیم به وب سایت خود را به نویسنده ارائه دهند که اغلب شامل محصولات وابسته علاوه بر محصول خود نیز می شود ، از آنها سؤال می کنند. یا برنامه.

این نویسنده و همچنین ناشر وبلاگ تا زمانی که مقاله مربوط به تمرکز صاحب وبلاگ و مشترکین باشد ، یک برد / برد است.

شما به سادگی می توانید مقالات خود را بنویسید و آنها را به مکانهایی مانند EzineArticles.com و دیگران ارسال کنید که ناشران وبلاگ به دنبال منبع زیر اطلاعاتی برای اشتراک با عضویت خود در وبلاگ هستند.

اگر مقاله های خود را در دایرکتوری های محتوا منتشر کنید ، سایر وب مسترها می توانند آنها را در تحقیق خود پیدا کرده و مقاله را در وبلاگ خود ارسال کنند بدون هیچ هزینه ای. از آنجا که مقاله را نوشتید و لینک وب سایت شما نیز منتشر شده است ، برخی از خوانندگان می خواهند اطلاعات بیشتری در وب سایت شما داشته باشند.

بدیهی است توانایی شما برای نوشتن و یا اجاره کتاب مقاله بسیار مهم است. همه ما بیش از چند مقاله نادرست خوانده ایم ، با این حال ، بیشتر تحصیلات ما و قرار گرفتن در معرض اطلاعات جدید ناشی از کلمه کتبی و معلمان استثنایی است.

توانایی نوشتن شما به مرور زمان بهبود می یابد. فقط به سؤال “چه می دانید” پاسخ دهید؟ “تجربه شما چیست که برای سایر خوانندگان این بازار ارزش ایجاد کند؟”

به YouTube بروید و برخی از توضیحات را که اغلب باعث سردرگمی شما می شود بشنوید. همین کار را در EzineArticles انجام دهید و نسخه منتشر شده توسط برخی نویسندگان “متخصص” را بخوانید. متوجه تفاوت زیادی بین نویسندگان خواهید شد. برخی از فیلم ها و مقالاتی که می یابید بسیار بالاتر از سایرین در همان موضوع هستند ، آن را امتحان کنید! این ممکن است بهترین تولید کننده ترافیک باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا