دنیای وب

آیا سایت های پرداخت آنلاین مانند NuCERITY یا Market America را بدون حق رای دادن در نظر گرفته اید؟ چه چیزی برای شما مفید خواهد بود

شاید شما به دنبال یک سایت مانند Npros در جستجوی یک فرصت جدید بازاریابی چند سطح به عنوان سایت پرداخت آنلاین بعدی خود برای کسب درآمد بوده اید. با وجود بسیاری از شرکت ها برای انتخاب ، مانند Vemma ، It Works Marketing ، Nurichie ، USAole یا یکی از فرصت های زیادی که ارائه می شود ، چگونه تصمیم می گیرید کدام سایت پرداخت برای شما بهترین باشد؟ عامل تعیین کننده در انتخاب یک شرکت بازاریابی چند سطح تعیین این است که آیا محصول جدیدی که آنها حمایت مالی می کنند چیزی است که پایدار بماند یا به سرعت محو شود. به این فکر کنید که این شرکت چند محصول ارائه می دهد ، آیا روش های کافی برای درآمدزایی واقعی وجود دارد؟

بیایید دو شرکت NuCERITY و Market America را در نظر بگیریم تا ببینیم کدام یک از این مشخصات بهتر است. NuCERITY International محصولات بهداشتی منحصر به فرد و بدون نسخه را تولید و توزیع می کند. مسئله این است که NuCERITY در واقع فقط یک خط تولید دارد که توسط چندین شرکت مختلف ارائه می شود. بنابراین NuCERITY محصولی بسیار محدود و با رقابت زیاد دارد. برنامه جبران خسارت آنها با 40٪ پورسانت محصولات فروخته شده و 10٪ هر شخص مراجعه كننده بهمراه پاداش هاي ديگر ، سودآور است ، اما اينكه فقط يك خط توليد وجود دارد ، به اين معني است كه يك بازرگان باسابقه قادر به پيشرفت آن خواهد بود. این امر همچنین میزان درآمدی را که حتی یک بازاریاب باتجربه می تواند از این سایت بدست آورد ، محدود خواهد کرد.

در مقابل ، Next Market America UnFranchise مجموعه كاملي از محصولات را در اختيار دارد كه در آينده براي مردم سودمند خواهد بود و شركتي را با قدرت ادامه مي دهند. با در دسترس بودن چندین خط تولید ، برخی از آنها منحصر به فرد آنهاست و این فرصت را به بازاریاب تازه کار می دهد تا عملکرد خوبی داشته باشد.

برخی از الزامات لازم برای اعمال و صلاحیت در Market America UnFranchise عبارتند از: اختصاص دو نفر به هر جنبه از تجارت ، تشویق آنها به استخدام دو نفر و غیره.

هنگامی که فردی شروع به ساخت تیم می کند ، باید آنها را تشویق به خرید تقریبی 250.00 دلار یا 200BV (حجم خرید) محصولات کند و پس از آن باید خرید (یعنی خرید و فروش) را هر ماه بین 60BV و 140BV انتقال دهد. برای شخصی که مهارت بازاریابی دارد دشوار نخواهد بود ، اما برای مبتدیان این کار دشوار است.

هنگامی که فردی روند تیم سازی را شروع می کند ، می تواند امتیازات خود را برای تولید درآمد باقیمانده یا پرداخت خالص شروع کند. درآمد باقیمانده هدف هر حرفه بازاریابی اینترنتی است. بیایید پتانسیل شخصی را که یک خط تولید عالی را معرفی می کند و مهارت های خوبی در تیم سازی دارد ، در نظر بگیریم.

از ابتدا ، تقریباً 1200BV در سمت چپ و 1200BV در سمت راست بسته بندی می شود که باید حدود 150 دلار خالص باشد. سپس با تولید 2400BV در هر طرف ، می توانید حدود 300 دلار ، 5000BV در هر طرف دریافت کنید ، 600 دلار برای کل پرداخت ها ایجاد کنید و یک دوره پاداش حدود 1500 دلار پرداخت کنید. سپس برای متخصص مقیاس به 0 برمی گردد. انجام این کار هر هفته امکان پذیر است.

با تولید یک تیم 100 نفره ، 50 نفر در هر طرف تقریباً هر محصول 120BV یا در کل حدود 12000 دلار دارند. برای آن 12000 دلار فروش می توانید 1500 دلار بپردازید. بنابراین ، اگرچه طرح جبران خسارت متوسط ​​است ، اما تیم بزرگی در آن حضور دارد و اینكه ماركت آمریكا تنوع زیادی از محصولات را برای ارائه دارد ، قدرت مداوم به این شركت می بخشد. بنابراین می توانید در آینده درآمد یک تیم طولانی مدت داشته باشید ، که این باعث می شود Market America یک فرصت خوب با درآمد خالص خوب برای شخصی باشد که می خواهد در آینده برای مدت طولانی با او کار کند.

این فقط یک بررسی کوتاه از دو سایت پرداخت آنلاین در قابلیت های بسیار متفاوت هر یک بوده است. همانطور که از این مقایسه محدود مشاهده می کنید ، هنگام جستجوی فرصت های جدید بازاریابی چند سطح ، متغیرهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. قبل از انجام هر شغلی ، باید به برنامه جبران خسارت آنها و خطوط تولیدی که ارائه می دهند ، فکر کنید ، بنابراین می توانید با آگاهی تصمیم بگیرید تا بهترین فرصت برای کسب درآمد را در حال حاضر و در آینده داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا