دنیای وب

آیا سیستم تولید سرب شما از کار افتاده است؟ – 9 روش اثبات شده برای جذب چشم انداز به شما

گذشته از جزئیات فنی مربوط به ساخت وب سایت و پاسخ خودکار ، بسیاری موافقند که جنبه بازاریابی برای تجارت اینترنتی در خانه شما نیز مهم است. این می تواند تجارت شما را خراب کند یا آن را خراب کند. روش های زیادی برای بازاریابی تجارت خود از طریق اینترنت در اینترنت وجود دارد. برخی از آنها از دیگران م effectiveثرتر هستند و بنابراین توسط متخصصان و مربیان ترجیح داده می شوند. برنامه ریزی و استراتژی برای استفاده از آن به نفع خود. در زیر چندین روش اثبات شده و موثر برای تولید هدایت یا چشم انداز برای مشاغل اینترنتی خانگی ذکر شده است: –

بازاریابی ویدیویی

یک ابزار عالی برای ایجاد چشم انداز استفاده از کلیپ های ویدئویی است. شما می توانید به دو روش ویدیوها را برای بازاریابی تجارت خود توزیع کنید:

آفلاین – فیلم های ضبط شده در CD یا DVD را به لیست پستی خود ارسال کنید

آنلاین – فیلم ها را برای مشاهده بازدیدکنندگان در وب سایت ها بارگذاری کنید.

این نه تنها فرصتی برای آگاهی و آموزش بازدیدکنندگان شما فراهم می کند ، بلکه به شما امکان می دهد تجارت خود را از خانه به صورت آنلاین انجام دهید.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی دیگر از روش های محبوب برای جلب توجه بازدیدکنندگان اینترنت است. هرچه خوانندگان بیشتری را تشویق کنید که به وبلاگ خود بیایند ، احتمال بستن معامله در تجارت شما بیشتر است. خوراک های RSS را در وبلاگ های خود تنظیم کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند مشترک شوند. در صورت امکان هر روز یک پست به طور منظم در وبلاگ خود ارسال کنید. هنگامی که به طور منظم در وبلاگ خود پست می گذارید ، تمایل دارد که جلوه ای تازه به آن ببخشد و بازدیدکنندگان برای دستیابی به جدیدترین مطالب دوباره هجوم خواهند آورد.

بازاریابی مقاله

بازاریابی مقاله به ابزاری بسیار محبوب برای صاحبان مشاغل اینترنتی تبدیل شده است ، به همین دلیل بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت آنها جذب می کند و بنابراین فروش آنها را افزایش می دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک مقاله کوتاه در مورد تجارت خود بنویسید ، رزومه خود را در زیر وارد کنید و آن را به فهرست مقالات آنلاین ما ارائه دهید. شما می خواهید مواردی مانند نام ، نام تجاری و مهمتر از همه پیوند به وب سایتهای مختلف خود را در آن بگنجانید.

انجمن بازاریابی

راه اندازی تالار گفتمان خود یا درگیر شدن در آن یکی دیگر از راه های ارتقا تجارت شما است. با به اشتراک گذاری و درج جعبه امضای خود در تالارهای گفتمان ، این یکی از راه های هدف گیری خاص گروه خاصی از مشتریان و همچنین افراد برای بازدید از وب سایت ها یا وبلاگ های شما است.

پادکست ها یکی دیگر از روش های “به روز” برای تبلیغ تجارت آنلاین از خانه ، استفاده از پادکست ها است. پادکست ها ، مانند وبلاگ ها یا مقالات ، پر از محتوا هستند تا چشم اندازهای شما را آموزش دهند. با این حال ، آنها به جای متن ، به صورت فایل های صوتی هستند. می توان آن را به عنوان یکی از اقتصادی ترین راه های ایجاد چشم انداز در نظر گرفت. آنها را ایجاد کنید و آنها را به راهنماهای صوتی ارسال کنید یا به وبلاگ خود ارسال کنید.

استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی استفاده از نوآوری های Web2.0 برای رساندن پیام خود به آینده ، روش دیگری برای ارتقا promote تجارت شما است. سایت های شبکه های اجتماعی به مشتریان بالقوه کمک می کنند تا با شما در تماس باشند. آنها می توانند از طریق این سایت ها به روزرسانی یا تبلیغات برای تجارت شما دریافت کنند. بنابراین ، پروفایل های خود را تنظیم کنید یا گروه هایی را در Facebook ، MySpace ، Linked-In ، Google Groups ، Twitter و بسیاری دیگر ایجاد کنید تا نمایه های خود را ایجاد کنید و با چشم اندازهای خود در ارتباط باشید. نمایه های خود را در این سایت های رسانه های اجتماعی به روز کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند با شما تماس بگیرند یا با شما تماس بگیرند.

تبلیغات فردی

روش موثر دیگر برای تبلیغات استفاده از تبلیغات منفرد است. این تبلیغات حدود 500 کلمه هستند و می توانید آنها را در وب سایت ، مجله ezine ، مجله و نشریات مختلف قرار دهید. تبلیغات منفرد می تواند به معنای واقعی کلمه هزاران مخاطب هدف را جلب کند ، افرادی که علاقه واقعی به نوع تجارت شما دارند.

جلسات شبکه

شبکه سازی یک روش بازاریابی محبوب و موثر است که اکثر صاحبان مشاغل از آن آگاهی دارند. صاحبان مشاغل موفق اهمیت شبکه های خوب را درک می کنند زیرا به تبلیغ دهان به دهان تجارت خود کمک می کنند. همچنین ممکن است در مواقعی که همکاری لازم است ، شخصی در شبکه شما بتواند کمک کند. جلسات ارتباطی را می توان از طریق چت یا گروههای دیگر بصورت آنلاین برگزار کرد و یا حتی از طریق جسمی در کافی شاپی در قلب شهر دیدار کرد.

تبلیغات طبقه بندی شده

همچنین می توان از تبلیغات طبقه بندی شده برای تبلیغ تجارت شما استفاده کرد. این تبلیغات می توانند در دو قالب آنلاین و آفلاین در دسترس باشند. Craigslist راهی عالی برای انجام تبلیغات آنلاین طبقه بندی شده به صورت رایگان به شما ارائه می دهد.

این نه تکنیک را در بازاریابی تجارت اینترنتی خود از خانه اعمال کنید و پیشرفت چشمگیری در نتایج و تولید سرب خود مشاهده خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا