دنیای وب

آیا ماشین مایکروسافت کوئینگز اصلی خیابان راه حل سودآوری برای مشاغل کوچک محلی است؟

خوب ، به نظر می رسد که مایک کوهنیگز دوباره این کار را کرد.

خالق سیستم موفق Traffic Geyser در جعبه ای به نام ماشین اصلی بازاریابی خیابان اصلی مشاغل جدید ایجاد کرده است. ماشین اصلی بازاریابی خیابان قصد دارد به مشاغل کوچک محلی که حضور آنلاین ندارند برای کمک به حضور آنلاین کمک کنند. از آنجا که بیش از نیمی از کل مشاغل کوچک آمریکایی هنوز از اینترنت برای سودآوری استفاده نمی کنند ، مایک کوهنیگ پاسخی است به دعا برای مشاغل کوچک و افراد ماهر که به این مشاغل کوچک کمک می کنند تا بصورت آنلاین موفق شوند.

قیمت آن حدود 3000 دلار است و به کاربران نوید یک سیستم کامل در یک جعبه را می دهد ، با آموزش گام به گام نحوه شروع و بازی آنلاین و دسته بندی ارگانیک در صفحه اول گوگل.

ماشین اصلی بازاریابی خیابان به منظور حل دو مشکل اصلی کمپانی که این روزها با آن روبرو هستند طراحی شده است:

من تعداد فزاینده ای از بازاریابان اینترنتی که برای دستیابی به درآمد پایدار بصورت آنلاین و در تلاش هستند.

2. کلیه دارندگان مشاغل کوچک محلی که هیچ ایده ای برای افزودن و استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین ندارند.

امروزه تقریباً همگان تأثیر رسانه های اجتماعی را در نحوه انجام کار درک می کنند ، اما از آنجا که همه چیز هنوز بسیار جدید است ، بیشتر مردم یا از آن می ترسند یا احساس غرق شدن در آن می کنند ، هیچ کاری در مورد آن انجام نمی دهند.

به همین دلیل است که هرکسی که یک درایو برای کمک به مشاغل کوچک محلی در موفقیت آنلاین داشته باشد می تواند با استفاده از ماشین بازاریابی خیابان اصلی مایک Koenigs کسب و کار سودآوری ایجاد کند.

از آنجا که مایک کوهنیگز یک کارآفرین معتبر آنلاین و خود یک بازاریاب اینترنتی موفق است ، بسیار محتمل است افرادی که در این سیستم سرمایه گذاری و پیاده سازی می کنند ، بازده خوبی در سرمایه گذاری خود کسب کنند. برخی از ویژگی های آن با کاربرد آسان عبارتند از:

– تمام موارد لازم برای اتوماسیون کل فرآیند انتقال آنلاین: ابزارها ، قالبها ، برنامه ها و غیره ، از جمله یک ویژگی انقلابی به نام Opportunity Finder که به آن اجازه می دهد.

– پشتیبانی از مشتری شامل سؤالات متداول و سمینارهای آموزشی مداوم.

– دروس مفصل در مورد چگونگی شروع کار ، پرداخت هزینه خدمات خود و مثال هایی از راهکارهای تبلیغات برای به دست آوردن مشتریان جدید.

برای هر کسی که می خواهد از طریق کسب و کار کوچک بتواند از طریق کسب و کار کمک کند ، مایکروسافت بازاریابی خیابان اصلی مایک Koenigs کالایی است که ارزش بررسی آن را دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا