دنیای وب

آیا مراقب کسب و کار شبکه خود هستید؟

برای موفقیت در تجارت بازاریابی شبکه ای خود، باید با چیزی که می تواند دزد رویاهای شما باشد، بمانید. یعنی دوست من Procrastination است. یک بار، وقتی به یک فروشنده شبکه در مورد تجارت آنلاین خود مشاوره می دهم و آموزش می دهم، برخی به من بهانه ای می دهند که چرا آنچه را که به آنها پیشنهاد دادم انجام نداده اند. بنابراین از آنها می‌پرسم، آیا وقتی به من گفتید که می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید، واقعاً جدی بودید؟ همیشه همین را می گویند. آره! سوال من این است که چرا به پیشنهاد من عمل نکردید؟ جوابی که می گیرم همچنان همان است. امم سپس به آنها می گویم به این دلیل است که شما همیشه دیر می کنید.

برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای، باید مایل به انجام هر کاری باشید. می دانم که همه شما این را شنیده اید. این واقعا درست است. شما موفق نخواهید شد مگر اینکه آماده باشید تا ایده های بازاریابی شبکه ای جدید را برای ایجاد کسب و کار خود امتحان کنید. شما باید همیشه در موقعیتی باشید که یک فرد و یک رهبر رشد کنید. شما نمی توانید اجازه دهید FEAR باعث شود که کسب و کار خود را در بازاریابی شبکه ای به تعویق بیندازید. این فقط شما را ادامه خواهد داد. ریسک پذیر شوید اگر شکست بخورید، پیشرفت نخواهند کرد. در زمینه بازاریابی شبکه ای به موفقیت نخواهید رسید مگر اینکه بخواهید از شکست های خود به عنوان پله ای برای موفقیت استفاده کنید.

هرگز اجازه ندهید کسی یا هیچ موقعیتی شما را به تعویق انداخت. رویاهای شما دزد واقعی هستند! مطمئن باشید که همیشه یاد بگیرید و در تدریس خوب باشید. نقدش کن! مهمتر از همه، شما باید یاد بگیرید که در حین پیشرفت در کسب و کار خود، خود را مسئول نگه دارید. شما تنها دلیلی هستید که تصمیم می گیرید آیا می توانید آن را انجام دهید یا نه تا در کسب و کار آنلاین خود موفق شوید. دو دلیل وجود دارد که چرا من در بازاریابی شبکه ای موفق شده ام. این یادگیری این است که چه چیزی با ریسک کردن و مسئولیت پذیری برای خودم کار می کند.

آرزوت چیه آیا رویاهای شما بزرگتر از مشکلاتتان هستند؟ اگر نه، من به شما توصیه می کنم که مراقب خود باشید تا بفهمید که زندگی و خانواده شما به تحقق رویاهایتان بستگی دارد. زیرا زمانی که به رویاهای خود برسید، موفقیت کسب و کار بازاریابی شبکه ای شما درست جلوی چشمان شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که افکار شما منجر به احساسات شما و احساسات شما منجر به اعمال شما می شود. بنابراین، افکار شما شامل همه چیزهایی است که برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا