دنیای وب

آیا می توانم یا می توانم برای شما ایمیل بفرستم؟

تفاوت واقعی بین “آیا می توانم به شما ایمیل بزنم؟” وجود دارد و “آیا می توانم برای شما ایمیل بفرستم؟” و من فقط در مورد سوالی نیستم که می توانم از یک شرکت کننده احتمالی بپرسم.

اگر اکنون تعجب می کنید که این را ذکر کردم ، WordTask “ممکن” را به عنوان اجازه یا امکان تعریف می کند ، در حالی که “می تواند” توانایی است.

در بازاریابی از طریق ایمیل ، اولین سوال این است … “آیا می توانم برای شما ایمیل بفرستم؟” آیا س basicال اساسی است که می توانید هنگام دریافت اجازه نامه از طریق ایمیل برای یک مشترک احتمالی بپرسید. این جایی است که شما باید درمورد آنچه که برای ارسال اجازه می خواهید کاملاً واضح باشد و درمورد آنچه که به شما اجازه ارسال می دهد باید کاملاً واضح باشد.

“آیا می توانم برای شما ایمیل بفرستم” داستانی کاملاً متفاوت است. با این حال ، توانایی شما برای ارسال واقعی ایمیل هنوز نوعی اجازه است. نه خیلی بیشتر از درخواست … “آیا می توانم؟” زیرا در واقع هیچ کس از او اجازه نمی خواهد … اما با آزمایش اینکه آیا می توانید در واقع ایمیل دریافت کنید تا از “سبد خارج” به “سبد” گیرنده مورد نظر برسد ، می فهمید.

این جنبه فنی تر بازاریابی از طریق ایمیل است و می تواند پیچیده تر باشد.

“جعبه” برای بازاریابی از طریق ایمیل شامل این است که آیا مشترک احتمالی شما از نوع نرم افزاری مناسب برای دریافت ایمیل شما در قالبی که شما طراحی کرده اید … و … (بخشی در مورد دانستن اینکه آیا اجازه گرفته اید بدون گفتن “مادر می توانم؟”) استفاده می شود. “) آیا شما می توانید محتوای خود را (و توانایی آن را دارید) بدست آورید و قصد دارید مجوز پلیس را برای بسیاری از فیلترهای هرزنامه که در حال حاضر توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) استفاده می شود و همچنین فیلترهای اضافی که به مشترک بالقوه شما اضافه شده است ، تصویب کنید.

قسمت اول “آیا می توانم …” در مورد اینکه آیا مشترک شما می تواند آنچه را که شما ارسال می کنید را بخواند تا حدودی آسان شده است ، زیرا سیستم عامل های رایانه و ارتقا software نرم افزار اکنون به بیشتر کاربران ایمیل اجازه می دهد تا HTML ، PDF و متن را بخوانند. با این حال ، قطعاً 100٪ نیست ، بنابراین بخشی از “آیا می توانم به شما ایمیل بزنم؟” پرسشنامه “آیا دوست دارید ایمیل های خود را در چه قالبی دریافت کنید؟” بنابراین او می داند چه چیزی می تواند در رایانه خود بخواند ، و همچنین آنچه ممکن است ترجیح دهد.

قسمت دوم “آیا می توانم” (توانایی شما برای دریافت ایمیل در واقع) همچنین شامل عملی از طرف وی است که: … او باید “شما را در لیست سفید” قرار دهد … یا علاوه بر تأیید اشتراکت ، شما را به لیست مخاطبین پذیرفته شده اضافه کند تا ایمیل های شما به طور خودکار به نامه ناخواسته ارسال می شود.

اکنون که به این مرحله رسیده اید ، مانع نهایی “آیا می توانید از طریق ایمیل دریافت کنید” سخت ترین است … و صادقانه بگویم ، بهترین کار این است که به متخصصان سپرده شود. به خصوص اگر به سرعت در حال ایجاد یک لیست ایمیل بزرگ هستید. متخصصان دور زدن فیلترهای هرزنامه ، خدمات بازاریابی از طریق ایمیل هستند که به عنوان نماینده شما عمل می کنند و با ISP های شما “رابطه” برقرار می کنند. آنها کلمات ، عبارات ، گرافیک و سایر معیارهای آزمایش را که ممکن است باعث شود پیام های شما “هرزنامه” تلقی شود و باعث مسدود شدن آنها قبل از دریافت شود ، می دانند و درک می کنند.

در Toptenreviews.com ، می توانید سه سرویس برتر ایمیل مارکتینگ Icontact ، Benchmark و ConstantContact را مشاهده کنید. آنها تنها شرکتهای بازاریابی ایمیلی نیستند که فکر می کنید ، اما استفاده از شخصی در این زمینه می تواند تفاوت زیادی در رسیدن ایمیل به صندوق دریافت کننده مورد نظر ایجاد کند.

بفرمایید. پس از اجازه ، می توانید ایمیل را ارسال کنید. هنگامی که قالب ها و فیلترها را درک کردید (و شاید کمی به شما کمک کند) ، می توانید ایمیل های خود را در صندوق ورودی مناسب قرار دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا