دنیای وب

آیا ناخودآگاه زندگی و تجارت خود را به صورت آنلاین خراب می کنید؟

همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد که به آن اعتقاد دارم. من همچنین معتقدم که به خاطر تجربیات زندگی ام کسی هستم که هستم.

علاوه بر این ، من همچنین فکر می کنم همه چیز به یک دلیل در من اتفاق می افتد تجارت شما در اینترنت است.

نور در انتهای تونل

امید من برای به اشتراک گذاشتن داستان من این است که دیگران که به همین سرنوشت در من دچار شده اند تجارت آنها از طریق اینترنت است او ممکن است بتواند امید و نور را در انتهای تونل ببیند.

“من آن چیزی نیستم که باید باشم ، آن چیزی نیستم که می خواهم باشم ، آن چیزی نیستم که آرزو می کنم در دنیای دیگری باشم ، اما هنوز هم آن چیزی نیستم که قبلاً بوده ام ، و به لطف خدا من آن هستم که هستم.”

؟ جان نیوتون

از بسیاری از راه های کسب درآمد آنلاین آگاه باشید و شروع به کار کنید تجارت شما در اینترنت است هر مکان قابل تصوری؟ -؟ همه افراد موفق که از طریق برنامه ها / برنامه های آموزشی روش های پنهانی موفقیت خود را به رخ می کشند.

تجربه های مشابه

بنابراین تجربیات شما ممکن است مشابه من باشد زیرا من در طول سالهای مختلف چندین طرح سریع پولدار شدن / ثروتمند شدن را تجربه کرده ام.

به نظر می رسد افرادی در آن زمان که علاقه مند به راه اندازی یک تجارت آنلاین بودم ، کار آن را بسیار آسان نشان می دهند. بنابراین ، با خجالت ، اعتراف می کنم که احمقانه به قول هایشان افتاده ام.

اکنون که کنجکاو ، پرشور و به طور طبیعی جذاب هستم ، موقعیت من این بود که حتی اگر فقط به نیمی از آنچه آنها قول می دهند برسم؟ -؟ موفق خواهم شد

می خواستم در کار خود به صورت آنلاین موفق شوم. سرسخت از اشتیاق و خوش بینی ، من سرسختانه اهداف خود را در ایجاد یک تجارت اینترنتی دنبال کردم.

متأسفانه ، باید اعتراف کنم که تمام تلاش های من برای راه اندازی کسب و کار آنلاین بی فایده بوده و هیچ موفقیت واقعی نداشته است.

“عقاید بیست.”

“ذهنیت بیست.” آیا فقط پس از وقوع آنها واقعیت کاملی از وضعیت یا وقایع داریم.

بنابراین با این “بیست و بیست عقیده”. متوجه شدم که سالها ناخودآگاه در زندگی و کار خود در اینترنت خرابکاری کرده ام.

مانند اکثر مردم ، من دائماً در تلاش برای بهبود زندگی ام بوده ام ، که به معنای بهبود شرایط کار و چشم انداز درآمد من است.

بنابراین با این درک کامل از اوضاع ، پس از وقوع آن ، تصمیم گرفتم اکتشافات خود را به اشتراک بگذارم.

شروع یک تجارت بصورت آنلاین

من همیشه سعی کرده ام یک تجارت اینترنتی راه اندازی کنم تا در کنار کار روزانه کار کنم. امید من این است که مقداری پول اضافی بدست آورم که به تدریج این تجارت جانبی را به درآمد تمام وقت تبدیل کند.

من همیشه فکر می کردم پاهایم محکم است. انتظار نداشتم سریع پولدار شوم. من به سخت کوشی اعتقاد دارم. نیازی به گفتن نیست ، من انتظار داشتم که سخت کار کنم و بنابراین موفق خواهم شد ، مهم نیست که چقدر طول می کشد.

با این حال انتظار نداشتم در دام برنامه ها یا برنامه های سریع ثروتمند شدن قرار بگیرم. این بدان معنا نیست که من فی نفسه طرفدار این عقاید بوده ام. من می خواستم سخت کار کنم و یک تجارت بسازم. جلوگیری از درگیر شدن در طرح سریع ثروتمند سازی دشوار / غیرممکن بود. آنها در آن زمان سراسر اینترنت بودند.

روش ها و آموزش ها

اکنون در آن زمان ، به نظر می رسد هر داستان موفقیت تکنیک ها ، روش ها و آموزش های مخفی خود را ارائه می دهد. بنابراین حتی من علاقه ای به گرفتن نمودارهای سریع ثروتمند ندارم ، من قطعاً در این مسیرها رانندگی کرده ام.

بنابراین ، به عنوان یک کارآفرین در تلاش برای راه اندازی یک تجارت اینترنتی ، مدل های مختلف تجاری را امتحان کرده ام. این منحنی بزرگ یادگیری و طیف گسترده ای از اطلاعات موجود در اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است.

من به سختی فهمیدم که چه اطلاعاتی مفید است و چه برنامه آموزشی را می توان پیگیری و اجرا کرد؟

در نهایت ، این بسیار طاقت فرسا بود. از جمله اینکه مطمئن نیستم به چه کسی باید اعتماد کنم یا از او پیروی می کنم ، ناخواسته مرا درگیر طرح های سریع ثروتمند شدن کردم که ناگزیر منجر به شکست شد.

بنابراین هر وقت نتوانم یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنم ، آن را به عنوان یک درس آموخته شده در نظر خواهم گرفت و سپس با خوش بینی به فرصت بعدی برای شروع یک تجارت آنلاین می پردازم.

با این حال ، نتیجه این است که من از رویاها و اهدافم در تجارت اینترنتی چشم پوشی می کنم. برای چند سال آینده ، شما حتی به تبلیغات تجاری یا چیزهایی که به نظر یک فرصت تجاری می رسید نگاه نکردید.

معمولاً تعطیل می شدم

سپس هنگام جستجوی YouTube و تماشای چند فیلم و ناگهان تبلیغاتی در وسط ظاهر می شود. من معمولاً خاموش می شوم و منتظر می مانم آگهی تمام شود تا بتوانم به تماشای ویدیو ادامه دهم.

با این حال ، در کمال تعجب ، چیزی توجه من را جلب کرد. دقیقاً یادم نمی آید چیست. با این حال ، فکر می کنم روشی آرام ، مطمئن و اصیل که این شخص در آن صحبت کرد ، احساس کردم می توانم به گفته های این شخص اعتماد کنم.

شما در زندگی من کجا بوده اید؟

او با علاقه به اعلامیه گوش می داد و سپس تکرار می کرد. من مستقیماً به جایی که در آن زمان زندگی ام بود صحبت کردم. خوب ، یک چیز به چیز دیگری منجر شد و پیوندهای عاشقانه هر فرصتی را که ارائه می داد دنبال می کردند.

بنابراین توجه من جلب شد. آنها در تمام مدت سعی در فروش من نداشتند. این باعث شد که احساس کنم در حال آزمایش یا مصاحبه هستم تا ببینم آیا برای مدل کسب و کار مناسب هستم. به نظر می رسید که آنها سعی می کنند تصمیم بگیرند که آیا من آموزش و آموزش آنها را عملی می کنم.

هر کس برنده است

بنابراین به نظر من رسید که شرکت به همان اندازه که من می خواستم برای موفقیت علاقه مند به موفقیت باشم. و من فکر می کنم تجارت باید از آموزش هایی که ارائه می دهند بهره مند شود. به نظر من دقیقاً همه موارد کسب و کار باید اینگونه باشد؟ -؟ یک موقعیت برد-برد.

بنابراین راه حل برای من و خرابکاری ناخودآگاه زندگی و کار من این بود که من به یک مربی صادق احتیاج داشتم که واقعاً به موفقیت من اهمیت می داد همانطور که من به موفقیت خود علاقه مند بودم و در این روند او مرا برای موفقیت آموزش می داد و راهنمایی می کرد.

این برنامه مرا در ساختن یک استراتژی زندگی و تجارت راهنمایی می کند که می خواستم درمورد علایقی که قبلاً داشته ام برآورده کنم.

استراتژی تجاری آنها

بنابراین برای من واضح به نظر می رسید که این شرکت علاقه ای به آموزش من برای فشار دادن محصولاتشان ندارد. در عوض ، آنها مرا در استراتژی تجارت خود راهنمایی می کنند تا در هر مکان ، بازار ، سرگرمی ، علاقه یا هر چیز دیگری که علاقه مند هستم استفاده کنم.

بنابراین اگر موردی دارید که من به آن اشاره کردم ، می خواهم با ارائه یک آموزش ویدئویی سه قسمته رایگان ، مربی خود را به شما معرفی کنم. شما می بینید که آموزش از اول چیست و آموزش به طور عمده چگونه ارائه می شود.

قبل از خرید می توانید امتحان کنید. با این حال ، شما مجبور نیستید به هیچ کاری متعهد شوید ، ایمیل ، نام و فیلم های خود را که برای شما ایمیل می شود وارد کنید.

با این حال ، بعد از بیست دیر شد ، فهمیدم که به یک استاد خوب احتیاج دارم.

خوب چگونه تعیین می کنید که یک مربی خوب است؟

بنابراین چگونه تعیین می کنید که یک مربی خوب است؟

با این حال ، باید توجه داشته باشید که هرگز کامل نخواهد بود ، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای تصمیم گیری بهتر به آنها مسلح کنید.

ابتدا مربی ای را پیدا کنید که قبلاً به آنچه شما می خواهید به تنهایی بدست آورید یا آنچه قصد دارید به تنهایی بدست آورید رسیده باشد.

بگذارید تجربه خود را برای شما نقل کنم تا اشتباهات احمقانه و گران قیمت را مرتکب نشوید.

بنابراین ، بعد از بیست سال دیگر خیلی دیر است ، شما اکنون می توانید وضعیت را ببینید و درک کنید بعد از وقوع آن.

شخصی که به موفقیت رسیده است

بنابراین این راهنما باید کسی باشد که آنچه را باید انجام دهید و چگونگی انجام آن را به تجربه خود رسانده است.

ما امیدواریم که این راهنما همچنان کارهایی را که به شما می آموزد در تجارت شخصی خود انجام دهد. بنابراین به امید موفقیت در انجام فعالیتی ، وقت خود را از دست نخواهید داد.

آنچه واقعاً مرا درگیر درگیری با مربی ام شگفت زده کرد ، عمق بینش و ثروت تجربیاتی بود که می توانستم بدست آورم.

کل جامعه

من همچنین به یک گروه از مربیان و یک جامعه کامل از افراد همفکر دسترسی دارم که در طول سفر یکدیگر را تشویق و حمایت می کنند.

بعلاوه ، من چندین اصلاح کوچک را کشف کردم که تفاوت ایجاد می کرد ، و این دقیقاً در همان جایی است که تجربه با ارزش ترین است. ممکن است این کشفهای کوچک سالها طول کشید تا خودم را کشف کنم ، یا شاید هرگز آن را پیدا نکرده بودم.

بنابراین اگر از کار به تنهایی خسته شده اید ، ممکن است تصمیم بگیرید که کجا یک تجارت آنلاین را شروع کنید. اگر قابل آموزش هستید و می خواهید موفق باشید ، پس ممکن است فرد مناسبی برای این برنامه راهنمایی باشید.

من اینجا نیستم تا شما را متقاعد کنم؟ -؟ شما تصمیم خود را بگیرید

بنابراین اکنون شما چیزی برای از دست دادن ندارید. شما باید نام و ایمیل خود را وارد کنید تا ویدیوها برای شما از طریق ایمیل ارسال شوند و همچنین در لیست اشتراک من قرار می گیرند تا بتوانم با شما در ارتباط باشم و از چیزهایی که یاد می گیرم اطلاعات مفیدی در مورد ایجاد یک تجارت آنلاین برای شما ارسال کنم و وارد کار خود شوم.

با این حال ، اگر می خواهید اشتراک را لغو کنید. مشکلی نیست که در هر ایمیل پیوند لغو اشتراک وجود دارد. ما کاملاً مخالف هرزنامه هستیم ، به همین دلیل شما همچنین باید قبل از دریافت فیلم ها بررسی کنید که می خواهید ایمیل دریافت کنید.

هدف این آموزش ویدئویی نشان دادن کیفیت آموزش ، محتوای ارائه شده ، سهولت درک ، اجرا و تحویل است.

از مقدار استفاده کنید

می توانم تضمین کنم که لحظه شروع فیلم را درک خواهید کرد. شما از ارزش پیشنهادی رایگان بهره مند خواهید شد ، بنابراین یادداشت بردارید و دانش جدید خود را پیاده سازی کنید.

بنابراین باید موافقت کنید که یادگیری از افراد موفق بسیار منطقی است.

همچنین منطقی است که از افرادی که قبلاً به آنچه شما می خواهید برای رسیدن به آن دست یافته اید ، یاد بگیرید ، درست است؟

بنابراین بازاریابی را مبهم کنید و یک فرآیند اثبات شده را بیاموزید که برای هزاران نفر مفید است.

و مهمتر از همه ، دست از خرابکاری ناخودآگاه در زندگی و تجارت خود بردارید.

شما می توانید آن را انجام دهید

اطلاع

با دیدن این مسئله بلافاصله آنها را خواهید شناخت و خواهید فهمید که چرا آنها می توانند به اندازه شما کمک کنند.

بنابراین بازاریابی اینترنتی باید سرگرم کننده باشد ، سودآوری نیز داشته باشد و شما باید از حمایت شایسته خود برخوردار شوید.

این انجمن آنلاین از شما پشتیبانی خواهد کرد و مراحل دقیق مرحله ای را که برای موفقیت در اینترنت نیاز دارید به شما آموزش می دهد.

بنابراین هیچ سردرگمی ، هیچ پای در آسمان یا بازی های حدس زدن وجود ندارد. فقط نتایج واقعی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا