دنیای وب

آیا واقعاً به مقالات PLR نیاز دارید

اگر در انجمن ها یا وب سایت های مختلف وب مستر مرور کنید و نظرات مربوط به مقالات PLR را بخوانید ، احتمالاً مزایا و معایب استفاده از آنها را خواهید یافت.

برخی پیشنهاد می کنند که مقالات PLR فایده ای ندارند زیرا صدها نفر می توانند از آنها استفاده کنند ، در حالی که دیگران ادعا می کنند که می توانند راهی عالی برای تهیه مطالب در وب سایت شما ، به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی مقاله یا مجله الکترونیکی شما باشند.

کلید استفاده از مقالات PLR استفاده از آنها به عنوان یک مقاله کامل به جای یک مقاله کامل و آماده برای استفاده است.

برای اعضای سایت های عضویت PLR مهم است که مقالات را تا حدی منحصر به فرد تغییر دهند. به سادگی استفاده از مقالات “همانطور که هست” به شما کمک نمی کند – آنها محتوای تکراری برای وب سایت یا فهرست مقالات شما هستند که آنها را رد خواهید کرد.

با این حال ، داشتن مقالات PLR می تواند بسیار مفید باشد. موضوع مقالات PLR قبلاً جستجو شده است. این به این معنی است که مقالاتی درباره موضوعات دریافت می کنید که در غیر این صورت تحقیق و نوشتن آنها ساعتها یا روزها طول می کشد. اکنون می توانید ببینید که آنها چقدر قدرتمند هستند؟

پس از دریافت مقالات PLR (معمولاً ماهانه) می توانید به سادگی انتخاب کنید که از چه مقالاتی استفاده کنید و مقاله را ویرایش یا اصلاح کنید. تکمیل این مقاله آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. در عرض چند دقیقه ، اکنون یک مقاله منحصر به فرد برای استفاده دارید که از شما می خواهد در مورد این زمینه تحقیق نکنید. بسیاری از عضویت های PLR مجموعه مقالاتی را درمورد موضوعات (اغلب 10 تا 20 مبحث در ماه) ارائه می دهند ، به این معنی که ممکن است 10-30 مقاله درباره هر جای خاص دریافت کنید. این به شما این امکان را می دهد تا وب سایت هایی اختصاص دهید که به این موضوع اختصاص داده شده و از برنامه پرداخت وابسته به هر کلیک یا برنامه های وابسته برای کسب درآمد از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید با بازدیدکنندگان علاقه مند به سایت ارتباط برقرار کنید ، می توانید یک لیست خبرنامه ایجاد کنید.

مزایای مقالات PLR به راحتی بیشتر از معایب آن است ، اما فقط در صورت استفاده صحیح. اعضای PLR که ترجیح می دهند از مقالاتی که هر ماه دریافت می کنند استفاده کنند و آنها را بدون تغییر در وب سایت خود منتشر کنند ، فقط مزایای کوتاه مدت را خواهند دید. کسانی که برای هر مقاله چند دقیقه تلاش کنند ، به دلیل منحصر به فرد بودن مقاله و افتادن در موتورهای جستجوگر که فیلتر کردن محتوا را تکرار می کنند ، در کوتاه مدت و بلند مدت بهره مند می شوند.

مقالات PLR مقرون به صرفه هستند. قیمت عضویت بسته به تعداد فضاهای موجود برای عضویت و تعداد مقالات ارائه شده در هر ماه متفاوت است ، اما قیمت ها بسیار کمتر از استخدام یک نویسنده ارواح است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا