دنیای وب

آیا وبلاگ شما خسته کننده است؟ در اینجا چند راه برای رفع آن وجود دارد

با انواع مختلفی از وبلاگ ها که خوانندگان می توانند از بین آنها انتخاب کنند، رقابت در اینترنت دشوار است، به خصوص اگر وب سایت شما خسته کننده و خسته کننده باشد. تنها راه رقابتی ماندن این است که وب سایت خود را از سایر وبلاگ ها متمایز کنید. این را می توان با تغییر بسیاری از موارد از جمله طراحی، فضای داخلی و تصویر انجام داد. حتی اگر وبلاگ شما هم موضوعی مشابه بسیاری از موضوعات دیگر دارد، هنوز راه های مختلفی برای متمایز کردن وبلاگ شما از دیگران وجود دارد.

اول از همه، شما باید نگران طراحی باشید. آیا وب سایت شما عالی است یا به نظر می رسد که توسط یک آماتور ساخته شده است؟ از افرادی مانند دوستان یا شاید خوانندگان همیشگی خود نظر بخواهید. سایر اشکال وبلاگ نویسی را که نظر شما را جلب می کند، بررسی کنید. مراقب باشید آنها را ترجمه نکنید اما سعی کنید ایده را کپی کنید.

مسابقات خود را به طور منظم تماشا کنید. این مهم است که ببینید وبلاگ نویسان در حوزه مورد علاقه شما نیز چگونه هستند. اگر متوجه شدید که آنها با محتوا یا پیوند در مقابل شما هستند، باید به موقع بودن پیام خود را دوباره ارزیابی کنید. بازدیدکنندگان نمی خواهند مقالاتی را که قبلا خوانده اند بخوانند مگر اینکه شما اطلاعات بهتری ارائه دهید. شکست دادن رقبای خود و اولین وبلاگی باشید که اخبار عالی را به ارمغان می آورد آسان تر است.

به کنار نوار نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا این اطلاعات برای خوانندگان شما مرتبط و مفید است یا خیر. سعی کنید لینک های بسیار جالبی مانند کتاب های الکترونیکی رایگان، گزارش ها، نظرات و ویدیوها در صورت وجود در آن زمینه قرار دهید. نظرسنجی را برای خوانندگان خود بفرستید تا ببینید چه چیزی را می خواهند در نوار کناری ببینند و بپرسید که چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید.

حتی اگر دنیای وبلاگ نویسی بسیار رقابتی است، این بدان معنا نیست که طرفداران محکوم به شکست هستند. توصیه می کنم یک مشاور حرفه ای پیدا کنید تا به شما در درک عمیق نحوه مدیریت وبلاگ خود کمک کند. امیدوارم این نکات به شما در ایجاد یک وبلاگ عالی کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا