دنیای وب

آیا یک راه حل یکپارچه نرم افزار بازاریابی برای تجارت شما مناسب است؟

اگر در Google به دنبال “برنامه های بازاریابی” بگردید ، می بینید که 193،000،000 صفحه وب حاوی عبارت جستجو در 16.09.2011 وجود دارد. چگونه می توانید همه این اطلاعات را درک کنید؟ هزاران برنامه انتخاب شده وجود دارد که می تواند به شما در بازاریابی تجارتتان کمک کند. نحوه ارزیابی این بسته های نرم افزاری بازاریابی به اهداف بازاریابی شما بستگی دارد.

مدت ها پیش ، در روزهای جوانی ، معلمم عبارتی به من داد که این سالها در ذهنم مانده بود. به من بگویید که همیشه اصل KISS را اعمال کنم. KISS مخفف “Keep It Simple، Stupid” است. من می خواهم به شما توصیه کنم که برای توسعه استراتژی بازاریابی آنلاین برای شرکت یا تجارت خود از اصل KISS استفاده کنید. استراتژی بازاریابی اینترنتی شما برای پشتیبانی از آن به ابزارهای زیر احتیاج دارد:

  1. طراحی وب سایت
  2. صفحات فرود
  3. وبلاگ نویسی
  4. کمپین های ایمیل
  5. ادغام شبکه های اجتماعی

برای پشتیبانی از طراحی وب سایت ، شما به توانایی افزودن / حذف صفحات وب ، افزودن / حذف متن در صفحات وب خود و همچنین توانایی افزودن / حذف تصاویر به صفحات وب خود نیاز دارید. می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا یک شرکت توسعه دهنده وب شخص ثالث استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

صفحات Landing باید به عنوان نقطه فرود برای فعالیت های خاص بازاریابی استفاده شود. بازدیدکنندگان وب سایت را به صفحه اصلی خود نفرستید. بازدیدکنندگان امروزی آنقدر حوصله ندارند که به صفحه محصولی که به آن علاقه دارند ، بروند.

وبلاگ شرکت یک روش عالی برای ایجاد یک کانال ارتباطی تعاملی با مشتریان فعلی و بالقوه است. این وبلاگ همچنین به شما امکان می دهد لینک های ورودی به وب سایت خود ایجاد کنید ، که به رتبه بندی SEO شما کمک می کند.

به محض ابراز علاقه بازدیدکننده وب سایت به محصولات یا خدمات شما باید از کمپین های ایمیل استفاده شود. از یک سری ایمیل ها استفاده کنید تا بتوانید پیشرو در خرید باشید و مشتری جدیدی برای کسب و کار خود شوید.

در صورت استفاده صحیح از رسانه های اجتماعی ابزاری ارزشمند برای به دست آوردن مشتریان جدید است. این روند به خودی خود یک کتاب است ، اما من می خواهم در اینجا یک نظر بدهم: قبل از تصمیم گیری در مورد یک کمپین رسانه های اجتماعی ، به دقت مشتریان خود را ببینید. اگر محصولات و خدمات شرکت شما متناسب با یک تجارت باشد ، Twitter یا LinkedIn به احتمال زیاد روش بهتری برای بازاریابی است. اگر شرکت شما در حال فروش به مصرف کنندگان است ، فیس بوک برای دسترسی به مصرف کنندگان بهتر از LinkedIn است.

وقتی به ابزارهای بالا نگاه می کنید ، آیا به عنوان یک صاحب مشاغل شغلی یا مدیر بازاریابی وقت دارید که یک ابزار جداگانه برای هر شغل خریداری کنید؟ هزینه هر بسته نرم افزاری چطور است؟ چرا یک بسته نرم افزاری کامل را برای کمک به شما در مدیریت بازاریابی در نظر نمی گیرید؟ پس انداز را تصور کنید:

  1. زمان
  2. سرمایه، پایتخت
  3. تشدید

هر هفته از این هفته به بعد هنگامی که فعالیت های بازاریابی خود را مدیریت می کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا