دنیای وب

آینده بازاریابی اینترنتی در سال 2012

اگرچه بازاریابی اینترنتی به روشی محبوب برای بازاریابی خود توسط شرکت ها تبدیل شده است ، اما طی دهه آینده ماهیت بازاریابی اینترنتی تغییر خواهد کرد. در حالی که بیشتر بازاریابی اینترنتی اکنون روشی مشابه پخش برای مشتری است ، شرکت ها در می یابند که موثرترین بازاریابی روشی است که شامل دو ارتباط با مشتری باشد. بازاریابی زمانی بازاریابی رابطه ای می شود که شرکت ها زمانی را برای شنیدن صحبت های مشتریان خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که آنها نیاز دارند و می خواهند ، در اختیار بگیرند. شرکت ها باید فعالانه در صحبت مشتریان درباره محصولاتشان مشارکت داشته و این نظرات و شهرت آنها را کنترل کنند. هرگونه واکنش منفی برای کنترل خسارت و حفظ یک تجربه آنلاین مثبت به اقدامات به موقع ، اگر نه فوری ، نیاز دارد. شرکت ها دیگر نمی توانند در پشت وب سایت های خود پنهان شوند و برای داشتن یک استراتژی م marketingثر در بازاریابی اینترنتی باید با مشتریان درگیر شوند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

با این حال ، استراتژی های جدید بازاریابی اینترنتی شیوه بازاریابی کالا و خدمات توسط شرکت ها را در دست گرفته و تغییر می دهد. یکی از این استراتژی های قابل توجه بازاریابی در شبکه های اجتماعی است که استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر است. این وب سایت ها روز به روز محبوب تر می شوند زیرا میلیون ها نفر روزانه از آنها برای برقراری ارتباط نه تنها با دوستانشان بلکه با شرکت ها نیز استفاده می کنند. شرکت ها شروع به ایجاد صفحات در این سایت ها می کنند تا بتوانند نه تنها پخش کنند بلکه با مشتریان خود تعامل داشته باشند. استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی به معنای ایجاد روابط با مشتریان و پرداختن به هرگونه مسئله در صورت بروز است.

استراتژی بازاریابی اینترنتی دیگر که محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد ، بازاریابی موبایل است. از آنجایی که تلفن های همراه و تلفن های هوشمند اغلب به وسیله اصلی محاسباتی تبدیل می شوند که مردم از آن استفاده می کنند ، شرکت ها تبلیغات ، تبلیغات ، دعوت نامه ها و حتی برنامه هایی را ایجاد می کنند که باعث سرگرمی مشتریان و ایجاد آگاهی از تجارت آنها خواهد شد. تنها نکته مهم در بازاریابی موبایلی این است که شرکت ها برای جلوگیری از مشاهده پیام هایی به عنوان هرزنامه که می تواند از استراتژی به جای استفاده از ابزار موثر بازاریابی اینترنتی بی بهره باشد ، به مجوز مشتریان خود برای ارسال پیام به دستگاه های تلفن همراه خود نیاز دارند.

در گذشته از بازاریابی وفاداری به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی استفاده می شد اما در آینده شاهد افزایش استفاده از آن خواهیم بود. شرکت ها می خواهند از مشتریان خود وفاداری ایجاد کنند که نه تنها به نفع مشتریان باشد بلکه باعث می شود محصولات و خدمات مداوم خود را به طور مداوم خریداری کنند. داشتن یک برنامه وفاداری که باعث شود مشتریان برای شرکت شما احساس ارزشمند و ارزشمندی کنند می تواند آنها را به یک مشتری مادام العمر تبدیل کند. یک برنامه وفاداری مشتریانی را ارتقا می دهد که برای شما و تجارت شما اهمیت دارند.

تمام استراتژی های آینده بازاریابی اینترنتی اشتراک مشترک برقراری ارتباط دو طرفه از مصرف کننده به تجارت و از یک شرکت به مصرف کننده را دارند. این شامل ایجاد ، توسعه و حفظ روابط است. پخش ساده پیام خود برای مشتریان کافی نیست که آنها را به سمت تجارت خود جذب کنید. برای جلب توجه آنها باید بیشتر و هوشمندانه کار کنید و پس از انجام این کار ، باید با آنها رابطه برقرار کنید. بازاریابی اینترنتی که این عناصر را در بر داشته باشد ، در آینده به موفقیت تجاری منجر خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا