دنیای وب

آینده حوزه بازاریابی دیجیتال در هند در سال 2018 چه خواهد بود؟

به نظر می رسد بازاریابی دیجیتال در هند در آستانه یک انقلاب قرار دارد. رشد بسیار زیاد در استفاده از تلفن های هوشمند ، دسترسی آسان به اینترنت از طریق تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها ، افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی از طریق تلفن همراه و افزایش استفاده از درگاه های خرید آنلاین نشان می دهد که زمان مناسب برای راه های بازاریابی آنلاین برای تبدیل شدن به یک رقیب جدی مناسب است. به بازارهای سنتی بازاریابی در هند.

افراد در اینجا قبلاً ثابت کرده اند که اشتهای خرید آنلاین دارند حتی اگر در هنگام خرید قادر به نگه داشتن و لمس محصول نباشند. این نشان دهنده تغییر در ذهنیت است. این تغییر در بعد دیگری مشهود است. این بعد از سرگرمی است. اکنون مردم در مقایسه با رسانه های چاپی و تلویزیونی وقت بیشتری را در شبکه های اجتماعی ، WhatsApp ، وبلاگ ها ، انجمن ها و … می گذرانند. بگذارید برخی از حوزه های آینده و آینده بازاریابی دیجیتال در هند در سال 2018 را مرور کنیم.

سیستم عامل های تعاملی در حال محبوب شدن هستند

آنچه واقعاً چشم انداز فرصت های بازاریابی را متحول کرده است تعامل بین سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، انجمن ها و غیره است. اکنون مردم می توانند نظرات ، احساسات ، عواطف و مشکلات خود را از طریق فیس بوک ، توییتر ، وبلاگ ها و غیره بیان کنند. انجمن هایی وجود دارد که می توانید شکایات ، شکایات یا مشکلات خود را ارسال کنید و می توانید از کاربران مختلف انجمن از سراسر جهان و همچنین هند پاسخ یا راه حل دریافت کنید.

این سیستم عامل ها واقعاً منافذ احساسات ، عواطف یا مشکلات سرکوب شده مردم عادی هستند. اکنون مردم در این انجمن ها و وبلاگ ها بیشتر و بیشتر درباره مشکلات خود بحث می کنند. بازاریابان آنلاین در اینجا یک فرصت بزرگ دارند. از طریق استفاده هوشمندانه از فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و غیره بازاریابان آنلاین می توانند دیدگاه پرنده ای از روند در حال ظهور کالاها و خدمات مصرفی داشته باشند. بنابراین ، سیستم عامل های تعاملی مانند مجامع مختلف ، وبلاگ ها و غیره در آستانه یک جهش بزرگ در سال آینده قرار دارند. روند بازاریابی دیجیتال 2018 ، تمام جنبه های مهم صنعت بازاریابی دیجیتال را برجسته می کند.

محتوای ویدئو با جهش و افزایش در حال افزایش است

استفاده از شبکه تلفن همراه 4G ، پخش ویدئو و غیره باعث می شود پخش ویدیو در تلفن های هوشمند و رایانه لوحی در هند آسان تر شود. همزمان ، بسته های داده کم هزینه حتی در سطح پایین کاربران را قادر می سازد تا از طریق محتوای ویدئویی ، صابون های تلویزیونی ، فیلم ، ورزش و غیره استفاده کنند. در دستگاه های دستی آنها. این در دنیای محتوای ویدئویی انقلابی ایجاد می کند و بازاریابان دیجیتال در اینجا به وضوح اقیانوس فرصت دارند.

همیشه گرسنگی سرکوب شده برای محتوای ویدیویی وجود داشته است. سناریوی فعال کردن در حال افزودن یک نکته به این موارد است. علاوه بر این ، ادغام محتوای ویدئویی با شبکه های اجتماعی قدرت ویدئو را تقویت می کند. نسل بعدی افراد مانند گذشته هرگز در حال استفاده از محتوای ویدئویی نیستند و آنها را به اشتراک می گذارند ، آنها را دوست دارند و روی آنها نظر می گذارند. این یک فرصت بی نظیر را برای سازندگان محتوای ویدیویی ایجاد کرده است.

زبان منطقه ای به پیشرفت در استان های مختلف کمک می کند

هند کشور وحدت در تنوع است. در استانهای مختلف هند زبانهای مختلفی صحبت می شود. هر نوع راه حل متناسب برای همه ویدیوها ، نوشته ها یا سایر محتوا یا برنامه ها ، مورد توجه مخاطبان زیادی در هند نیست. این محتوا و برنامه ها را به زبان های مختلف منطقه ای فراخوانی می کند. مخاطبان می خواهند راه حل ها ، انجمن ها ، وبلاگ ها و مطالب به زبان خودشان باشند. این واقعاً یک نکته را به برنامه ها ، انجمن ها ، سایت ها و وبلاگ های زبان منطقه ای اضافه کرده است. در اینجا فرصت خوبی برای بازاریابان دیجیتال برای تعامل با مشتریان بالقوه به زبان منطقه ای و راه اندازی محصولاتی با هدف ایجاد طیف گسترده ای از زبان های منطقه ای وجود دارد.

محتوای شخصی شده توسط بیشتر افراد ترجیح داده می شود

یک گزارش نظرسنجی در مورد بازار هند این واقعیت را مطرح کرده است که بیش از 75٪ از مصرف کنندگان نظرسنجی محتوای دیجیتال شخصی را ترجیح می دهند. این نشان دهنده یک تحول سریع در رفتار آنلاین مشتریانی است که امکان پویایی جدید در بازاریابی آنلاین را دارند. اکنون پتانسیل بی نظیری در تحویل محتوای شخصی وجود دارد که می تواند داستانی منحصر به فرد درباره هر مصرف کننده بر اساس رفتار آنلاین او در رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و مکان های دیگر تعریف کند. نشان داده شده است که تصاویر واقعی در مقایسه با تصاویر کلی دو برابر بیشتر علاقه ایجاد می کنند. بنابراین محتوای تصویری شخصی آینده تحویل محتوا در سال 2018 است. این روند زمینه تولید و تحویل محتوای دیجیتال شخصی را با خود به همراه دارد.

تبلیغات بومی در حال افزایش است

تبلیغات قطع کننده بسیار آزار دهنده است. این تبلیغات عمدتاً به محتوایی که کاربر درگیر آن است بی ربط هستند. تبلیغات و پنجره های بازشونده خارج از زمینه ، بیننده را ناامید کرده و حتی ممکن است وی را مجبور به بستن محتوا کند. از طرف دیگر تبلیغات بومی محتوای آنها را به روشی آرام و بدون حواس پرتی نمایش می دهد. جذاب ترین ویژگی این نوع تبلیغات این است که آنها با محیط یا محتوایی که کاربر درگیر آن است یا بیشتر از همه با آن راحت هستند ترکیب می شود. آنها به گونه ای متوسط ​​در هم آمیخته اند که کاربران حتی گاهی اوقات متوجه تبلیغ یا محتوا به عنوان موجودی جداگانه نمی شوند. این به شما کمک می کند تا در مقایسه با تبلیغات داخلی مختل ، بنر یا سایر تبلیغات ، کلیکها یا بازدیدهای بیشتری را بدست آورید. بنابراین طراحی تبلیغات بومی راهی است که می توانید در آینده در تلاش برای بازاریابی آنلاین هند باشید.

آینده

طبق برآورد صنعت ، ارزش بازاریابی آنلاین 68 میلیون دلار است. با تمام صنایع دیگر عملکرد ضعیفی دارند. این صنعت با سرعت گره در حال رشد است. نکته قابل توجه در این زمینه این است که از نظر رشد هیچ اشباعی وجود ندارد به این صنعت مربوط می شود. صنعت بازاریابی دیجیتال در هند تا سال 2020 از میلیاردها عبور می کند زیرا رقابت آنلاین یکی از دلایل اصلی نمایش قابل توجه محصول شما شده است.

مفهوم بازاریابی آنلاین بسیار زیاد است. مشاغل نمی توانند از آن غفلت کنند زیرا آینده در اینجا قرار دارد. از دیدگاه فردی ، چشم انداز شغلی عالی به نظر می رسد. تعادل به سمت این شکل از بازاریابی متمایل است. از نظر وسعت و قامت ، رسانه چاپی را پشت سر گذاشته است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا