دنیای وب

ابزارهای آموزشی 101 – چرخ زندگی – 11 کاربرد جدید و بهبود یافته از ابزار آموزش نهایی

چرخ زندگی ممکن است برای ما به عنوان مربی “یک کلاه قدیمی” باشد ، اما این یک ابزار قدرتمند آموزش دیداری با کاربردهای زیادی در دنیای تمرین است. در واقع ، این می تواند بهترین و انعطاف پذیرترین ابزار تمرینی – در هر جعبه ابزار مربی باشد.

فراموش کنید که چرخ زندگی برای بیشتر مشتریان ما هنوز جدید است. حتی وقتی آنها قبل از او با او روبرو شوند ، او هنگام استفاده مجدد از آن چیزهای جدیدی به آنها می گوید ، زیرا مانند اکثر ابزارهای آموزشی ، او فقط می تواند درک کند که چه کسی در یک لحظه از زمان احساس می کند.

بنابراین ، جدا از استفاده رایج از چرخ برای در نظر گرفتن تعادل زندگی ، چگونه می توان از چرخ زندگی برای کمک به مشتریان استفاده کرد؟ در اینجا 11 کاربرد جدید و بهبود یافته از چرخ زندگی آورده شده است:

  1. برای کمک به مشتریان خود از Wheel of Life (اهداف زندگی) استفاده کنید. مناطق با مارک کم ، کاندیداهای ایده آل برای مشتریان هستند که بتوانند اهداف بزرگتری را در این زمینه تعیین کنند.
    نکته: این یک ابزار ویژه مفید برای مربیان مشاغل و متخصصان / مدیران است – برای راهنمایی مشتری های چپ فکر در مناطق “نرم و صاف” که باعث بهبود زندگی آنها می شود. که البته اینها در درازمدت به نفع مشاغل و شرکتهای آنها خواهد بود.
  2. از یک چرخ برای حرکت و کمک به مشتریان خود در درک بهتر زندگی و مشکلات آنها استفاده کنید. یکی از قسمت ها یا دسته ها را بگیرید و از آنها بخواهید با نوشتن 8 ناحیه ای که این قسمت را برای آنها تشکیل می دهد ، عمیق تر حفاری کنند.
    نکته: مثلاً چرخ “مالی” می تواند شامل پس انداز یک خانه یا عروسی ، هزینه کمتر / بودجه ، هزینه پس انداز برای بازنشستگی ، پرداخت کارت های اعتباری ، گرفتن شغل پولی و غیره باشد.
  3. به مشتریان خود کمک کنید تا پیشرفت خود را بدانند. برای یادگیری چگونگی انجام این کار و راهی برای آنها برای دیدن نحوه پیشرفت و رشد آنها ، به صورت ماهیانه یا سه ماهه با مشتریان خود از چرخ زندگی استفاده کنید. نتایج به دست آمده نشان می دهد که نتایج ملموس از آموزش است و به مشتریان کمک می کند تا آنچه را که آموخته اند و ارائه می دهند ، ببینند.
    نکته: کمی شبیه دیدن یک مجله قدیمی و دیدن پیشرفت شماست!
  4. خلاص شدن از شر مشتریان خود! در مورد چرخش استرس در چرخه ناامیدی چطور؟ دسته بندی های معمول “تعادل زندگی” را از چرخ خارج کرده و به مشتری خود کمک کنید تا مشکلات خود را “آزادانه فکر کند”. از آنها بخواهید که 8 منطقه مهم را برای استرس یا ناامید کردن آنها دسته بندی کنند. از آنها بخواهید که فشار و ناامیدی را برای هر 10 منطقه خود ثبت کنند – و نتایج را با آنها مرور کنید.
    نکته: بپرسید ، کدام منطقه بیشتر استرس دارد؟ آیا شگفتی وجود دارد؟ چگونه می توانند نمرات خود را کاهش دهند؟
  5. به مشتریان خود کمک کنید تا از زندگی هیجان زده شوند! در مورد چرخ خوشبختی ، سرگرمی یا حتی هیجان چطور؟ بسته به آنچه مشتری / نیازهای شما را جستجو می کند ، از مشتری خود بخواهید که 8 منطقه یا کارهای جالب را انجام دهد که او را هیجان زده یا خوشحال کند. قسمت های چرخ را بر این اساس نامگذاری کنید و از مشتری خود بخواهید که برای هر قسمت اقدام یا تعهد انجام دهد. آنها متوجه چه چیزهایی می شوند؟ چگونه آنها می توانند بیشتر به هر اسلاید در زندگی خود بیاورند؟
    نکته: به آنها کمک کنید تا چندین برد کسب کنند ، یعنی مناطقی که یک کسب و کار واحد رتبه خود را در تعدادی از مناطق افزایش می دهد؟
  6. برای مربیان مشاغل ، از چرخ استفاده کنید تا روشهای فروش و / یا بازاریابی را برای مشتری خود تعریف کنید. یک چرخ خالی بردارید و مناطق اصلی را که مشتری های شما برای اقدام به آن نیاز دارند ، اضافه کنید. از مشتریان خود بخواهید که هر ماه برای تکمیل آن اقدام کنند.
    نکته: به عنوان مثال ، چرخ بازاریابی ممکن است موارد زیر را شامل شود: شبکه های اجتماعی آنلاین ، سئو ، بازاریابی مقاله ، شبکه های سنتی ، خبرنامه ، نمایش های تجاری ، تبلیغات ، سمینارها.
  7. مدیریت اولویت. اولویت شما چیست – این می تواند به طور کلی در محل کار ، خانه یا زندگی باشد. از مشتری خود بخواهید که هر بخش را مشخص کند و 3 اولویت برتر خود را مشخص کند. سپس آنها را از هر منطقه 10 از 10 بدست آورید.
    نکته: آنها متوجه چه چیزهایی می شوند؟ آیا آنها اولویت های “مستقیم” خود را دارند یا آیا نیاز دارند تا تمرکز خود را تغییر دهند؟ برای بهبود نمره خود چه کارهایی می توانند انجام دهند؟
  8. درک کنید که واقعاً در زندگی چه اهمیتی دارد. از مشتری خود بخواهید که درمورد اولویت ها یا اهداف خود فکر کند – و از او بخواهید هر آنچه را که می خواهد “باش ، انجام ده و بمان” در زندگی داشته باشد ، یک روش عالی برای انجام آن است. حال از آنها بخواهید که هر اولویت و یا هدفی را در پیش بگیرند و دور چرخ “تعادل” زندگی بگردند و بپرسند ، “آیا این باعث افزایش رضایت من در این زمینه می شود؟” برای هر منطقه بهبود یافته ، این هدف امتیاز می گیرد. سپس اهدافی را کسب می کند که بالاترین و کمترین امتیاز را کسب می کنند. آنها متوجه چه چیزهایی می شوند؟ آنها چه آموختند؟ این به افراد کمک می کند تا ببینند برخلاف آنچه فکر می کنند باعث بهبود زندگی آنها خواهد شد واقعاً در زندگی آنها چه تغییری ایجاد می کند.
    نکته: بیایید بگوییم مشتری شما می خواهد فراری بخرد. آیا آنها امور مالی خود را بهبود می بخشند؟ آیا آنها روابط خود را با خانواده و دوستان بهبود می بخشند؟ به احتمال زیاد اینطور نیست. آیا آنها حرفه خود را بهبود می بخشند؟ بعید نیست آیا آنها سرگرمی خود را بهبود می بخشند؟ بله و به همین ترتیب تا زمانی که نمره ای از 2 از 8 ممکن بدست آورید. ممکن است وضعیت مالی یا شغلی شما را بهبود نبخشد (اگرچه هرگز نمی دانید) اما به روابط خانوادگی ، تفریحی ، سلامتی ، رشد شخصی و غیره کمک می کند ، بنابراین شاید از بین 8 نمره نمره بگیرید.
  9. شکاف مهارت را برای تبلیغات / مشاغل جدید / شغل شناسایی کنید. از یک چرخ خالی استفاده کنید و مشتری خود را بدست آورید (یا می توانید این کار را از قبل انجام دهید) تا 8 بهترین مهارت مورد نیاز برای به دست آوردن شغل یا به روزرسانی مورد نظر خود را به شما معرفی کند. حالا آنها را از 10 نمره بگیرید ، جایی که در حال حاضر در برابر همه مهارت ها قرار دارند. سرانجام ، در هر جایی که لازم باشد مهارتهای خود را ارتقاء دهد ، عملیاتی را انجام دهید.
    نکته: همچنین می توانید از آنها بخواهید که در مناطقی که نمره بالایی کسب می کنند ، عملی را مشخص کنند ، “چه کاری می توانند انجام دهند تا در آن مهارت عالی باشند؟”
  10. به مشتریان خود کمک کنید تا تصمیم بگیرند که در جستجوی یک رابطه هستند. به این روابط چرخ گفته می شود. بنابراین ، یک چرخ خالی بکشید و از مشتری خود بخواهید تا هشت کیفیتی را که ممکن است یک شریک عالی داشته باشد ، قطعات را نام دهد. این کار باید توسط مشتری انجام شود! سپس از آنها بخواهید که در مورد اهمیت هر کدام از 10 کیفیت ، نمره کسب کنند. این به آنها کمک می کند تا تعیین کنند که جذابیت یا عاشقانه به همان اندازه قابل اعتماد بودن است یا داشتن حس خوب و شوخ طبعی یا والدین خوب.
    نکته: شما حتی می توانید از استراتژی شرح داده شده در شکل 8 که در آن هر کیفیت شخصیت درج خود را دارد استفاده کنید ، و برای هر منطقه ای از چرخ زندگی که بهبود می یابد ، امتیاز آن را می دهد. چه صفاتی باعث تغییر واقعی در زندگی آنها خواهد شد؟
  11. برنامه ریزی کلی تجارت. برای کمک به مشتری خود ، به سادگی از یک چرخ خالی استفاده کنید. هدف را در بالای صفحه بنویسید و سپس از آنها بخواهید که هشت عمل یا بخش کار را که هدف آنها را تشکیل می دهند ، بنویسید.
    نکته: آنها را برای هر یک تاریخ تعیین کنید – و می توانند از قطعات پای استفاده کنند تا درصد کامل هر منطقه را برای تکمیل به دست آورند!

البته شما فقط به 8 قسمت محدود نمی شوید – فقط یک تعداد مفید است – و یک چرخ آسان به تقسیم آن! بنابراین ، برای استفاده بیشتر از بخش های کمتری یا تقسیم شده احساس راحتی کنید.

هر آنچه را که دوست داریم از چرخ استفاده کنیم تا این سؤال را بعد از اتمام بپرسیم ، “بنابراین ، اگر این چرخ نمایانگر زندگی / رابطه / شغلی / استراتژی بازاریابی شما باشد ، آیا این یک سوار برآمدگی است؟”

امیدوارم این موضوع ایده های جدیدی در مورد نحوه کار با “چرخ زندگی” و استفاده از آنها در تمرین تمرینی شما به شما ارائه دهد. آن را امتحان کنید – خیلی خوب است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا