دنیای وب

ابزارهای استراتژیک – قبل از راه اندازی Autopilot 5 سوال بپرسید

بیشتر متخصصان محصولات آنلاین و سمینارها به ارائه محصولات عالی و ایجاد یک وضعیت انتشار ویژه می پردازند. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک مهمانی را «میزبان» می‌کنید و مردم ظاهر می‌شوند؟ فردای جشن چه اتفاقی می افتد؟ آیا واقعاً معتقدید که تنها کاری که باید انجام دهید این است که کسب و کار خود را در اینترنت “نگهبان کودک” کنید؟ فکر می‌کنید شرکت شما تا چه زمانی از یک برنامه یا سیستم خلبان خودکار افسانه‌ای استفاده می‌کند؟ اجرای هر کسب و کاری 24×7 چالش هایی را ایجاد می کند که در طول فرآیند برنامه ریزی آشکار نیستند. در اینجا 5 سوال وجود دارد که باید قبل از رفتن به ساحل در مورد “خلبان خودکار” خود بپرسید.

1. چه مدت است که پست های وبلاگ خود را “سازماندهی” کرده اید؟ چند مقاله در رتبه‌بندی سرمقاله دارید؟ آیا تحقیق شخصی انجام می‌دهید یا بر ارسال‌های منظم محتوای دارای حق نسخه‌برداری اختصاصی (PLR)، فیدهای اشتراکی RSS یا «پنجره‌های جستجو» خریداری‌شده تکیه می‌کنید؟ اگر محتوای خود را می‌نویسید، آیا می‌خواهید بنویسید. یک نوع سیستم مدیریت محتوا (CMS) دارید؟علاوه بر محتوای اصلی، نسخه پشتیبان از تصاویر، فیلم ها، فیلم ها و … دارید؟

2. آیا لیست کلمات کلیدی خود را اخیراً به روز کرده اید؟ آیا تغییرات در پیشنهادات AdSense و روندهای بازاریابی را دنبال می کنید، اگر به آنها اشاره نکنیم، محتوای “قدیمی” خود را با کلمات کلیدی جدید بازنویسی می کنید؟

3. آیا برای «انتشار» سایت‌های رسانه‌های اجتماعی با نظرات «شخصی و جالب» روباتیک فقط به «ربات‌ها» تکیه می‌کنید؟ یا واقعا از سایت بازدید می کنید و ایده ها و افکار واقعی را به اشتراک می گذارید؟

4. آیا واقعاً به ایمیل‌های خود پاسخ می‌دهید (به جای توییت‌ها!)، از مشتریان خود تشکر می‌کنید، و نظرات و قدردانی خود را در وبلاگ‌ها و انجمن‌های «خودی» که یاد می‌گیرید (بخوانید «حذف») ایده‌های جدید را می‌نویسید؟ آیا برای مشاوره، ایده ها یا فقط “تشویق ساده” خود با سایر اعضای جامعه خود هزینه می کنید یا به اشتراک می گذارید؟

5. اگر به کمک فنی نیاز دارید، شبکه ای از مشاوران ماهر دارید؟ آیا آنها “می دانند” چگونه “صحنه(های)” خود را طراحی کرده اید؟ در 97 از 100 مورد، تماس شما برای کمک ناشنوا می شود. این به این دلیل نیست که تکنسین نادان است یا فقط با نگهدارنده کار می کند! حقیقت این است که اگر مشکل فنی با وبلاگ یا وب سایت خود دارید، به احتمال زیاد مشکل شما مربوط به وبلاگ یا وب سایت شما است (به عنوان “خطای کاربر” خوانده می شود) نه مشکلی با سیستم نرم افزار وبلاگ یا سرویس میزبانی شما. . . برای کمک به شما، شخصی باید تنظیمات کد شما را در زمان واقعی نگاه کند. 3 مشاور از هر 100 مشاوری که “به تماس شما پاسخ می دهند” زمان و حوصله کافی برای پذیرش این کار وقت گیر را دارند. حتی اگر شانس بیاورند و شما را به صورت کلمات، بیست دقیقه (زمان مورد نیاز برای بازگردانی یک نسخه پشتیبان SQL) به اینترنت بازگردانند، ارزش آن را دارد. استفاده از موارد وب 2.0 آسان به نظر می رسد اما بسیار پیچیده است و گاهی اوقات پیکربندی آن دشوار است… مارینا!

اگر منابع کافی برای استخدام افراد برای ایجاد فروشگاه برای شما، ایجاد لینک‌های بازگشتی برای شما و ایجاد لیست مشتریان دارید، احتمالاً از قبل یک تیم مشاوره نگهدارنده دارید. آیا خلبان خودکار شما شماره تلفن دارد؟ آیا این «تکنولوژیست‌ها در نگهدارنده» امور روزمره را نیز انجام خواهند داد؟ شما همچنین یک حساب دارید که مالیات حقوق و دستمزد شما را مدیریت می کند، نه؟ فکر می‌کنم می‌توانید در واقع ۲ ساعت در روز دوشنبه صبح کار کنید و سوئیچ بزرگ «خلبان خودکار» را برای یک هفته روشن کنید. اگر اینقدر پول در می آوری، ای کاش وقت کافی داشتم تا تو را به عنوان مربی خود استخدام کنم! متاسفانه الان خیلی کار دارم. هنوز دو وبلاگ دیگر، چندین ایمیل برای پاسخ دادن، چند تالار گفتگو برای بازدید و یک مقاله برای نوشتن قبل از یک شام سرد و آخر شب دارم. بله … شما باید عاشق اداره یک تجارت خانگی باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا