دنیای وب

ابزارهای Google برای بهبود بازاریابی دیجیتال در سال 2018

تقریباً تمام شرکتهای بزرگ ، صرف نظر از صنعت یا وضعیت ، از Google برای برآورده کردن هر نوع نیاز استفاده می کنند. خواه آن را تا کنون با Google Drive ، Google Docs یا Gmail آشنا کرده باشید ، به نظر می رسد همه برای پشتیبانی از کارهای روزمره خود حداقل به یک سرویس Google تکیه می کنند. با این حال ، چندین سنگهای پنهان در جعبه ابزار Google وجود دارد که بعضی اوقات در معرض دید نیستند و بنابراین بدون استفاده باقی می مانند.

اگرچه درست است که گوگل برنامه های بی شماری دارد ، اما مواردی وجود دارد که می توانند تأثیر مثبت جدی بر ابتکارات بازاریابی دیجیتال برای مشاغل بگذارند و به نظر می رسد این برنامه ها بسیار کم است. علاوه بر این ، محصولات Google معمولاً حاوی مدلهای “فریمیوم” هستند که فرصتی ارزشمند برای بداهه نوازی با انواع فن آوری های منحصر به فرد را فراهم می کنند و عمیق تر به آنچه مناسب برند طاقچه است ، می پردازند.

همه در حال آزمایش جدیدترین و قدرتمندترین ابزارها از بزرگترین مرکز غول پیکر اینترنت در جهان هستند. بنابراین توصیه می شود تعدادی از این ابزارها یا محصولاتی را که به نظر می رسد در تلاش برای دستیابی به نتایج بهتری شناخته شده اند ، قرار دهید.

ابزارهای قدرتمند Google برای بازاریابی دیجیتال

دستورالعمل های Google

اگر به دنبال پیشبرد استراتژی SEO خود هستید ، Google Trends ابزاری است که نباید از آن چشم پوشی کنید. این امکان را به شما می دهد تا ببینید که چند بار یک کلمه کلیدی جستجو می شود ، بنابراین می توانید معیار محبوبیت آن را بدست آورید.

Google Trends فوراً یک نمودار حجم جستجو را ایجاد می کند که بر اساس زبان ، کشور ، منطقه و غیره تقسیم می شود و نشان می دهد که چگونه کلمه کلیدی در طی یک بازه زمانی خاص مشخص شده است. همچنین پیش بینی می کند که چگونه این عبارات در آینده نزدیک روند می شوند و به شما در تصمیم گیری دقیق تر و آماده تر کمک می کنند.

مهمتر از همه ، Google Trends باعث می شود تا به روز بودن در زبان بازاریابی یک محصول یا خدمات خاص ، به روز باشید تا فرد بتواند در مورد موضوعات مربوط به قد خود به مکالمه های تعاملی بپرد.

با Google فکر کنید

Think With Google مانند یک باور ذهنی خلاق است که می توانیم هنگام جستجوی الهام و بداهه برای استراتژی های بازاریابی دیجیتال به آن اعتماد کنیم. این منبع شامل بینش های ارزشمندی در مورد روند صنعت ، تحقیقات و آمار تحلیلی و نکاتی درباره تکنیک ها و رسانه های بازاریابی منحصر به فرد است تا راه های جدیدی از ماجراجویی را برای موفقیت بیشتر به ما ارائه دهد.

هنگام تنظیم اینترنت خود استراتژی بازاریابی SEO، به خصوص اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید و در یک برنامه سه ماهه و سالانه سرمایه گذاری می کنید ، از Think With Google استفاده نکنید. این ابزار همچنین به زمانی کمک می کند که بازاریاب از نویسندگان متن استفاده کند.

جو مو

براساس گزارش های خبره ، تقریباً 66 درصد از مردم می گویند که یک وب سایت دوستانه برای تلفن همراه باعث می شود که در صورت وجود وبلاگ ، محصولی برای خرید محصول ، استفاده از خدمات یا مشغول خواندن داشته باشند.

بنابراین استفاده از انقلاب موبایل بسیار مهم است و یا ممکن است به دلیل عدم نوآوری به زودی عقب بیفتید.

Go-Mo از هوش مصنوعی استفاده می کند و کمک می کند تا این انتقال به دنیای دیجیتال به یک تجربه بسیار راحت تبدیل شود. برای سال اول رایگان است.

بلافاصله یک نسخه دوستانه برای موبایل از وب سایت کاربر ایجاد می کند. بنابراین شما دیگر نمی توانید هدف خود را از طریق وب سایتی محدود کنید که تقریباً غیرممکن است.

Google Analytics

مطالعات نشان می دهد که Google Analytics ابزاری نادیده گرفته شده در میان بنگاه های اقتصادی و متوسط ​​است. بدون Google Analytics ، اجرای استراتژی های بازاریابی در وب سایت مانند راه رفتن کورکورانه در تاریکی است.

تجزیه و تحلیل وب سایت داده ها و نتایج مهمی را در مورد تعامل مشتریان موجود و بالقوه با بازاریابان اینترنتی نشان می دهد. هنگام ارزیابی کارآمد ، آمار تحلیلی فرصت های زیادی را برای افزایش تعامل مشتری و تبدیل بالاتر نیز فراهم می کند.

بنابراین ابزاری است که شما باید برای بازاریاب های دیجیتال که می خواهید به تدریج تکامل و موفقیت داشته باشید ، استفاده کنید.

سرانجام ، با پیشرفت روز افزون فناوری ، روز به روز گسترش می یابد ، می توان انتظار داشت که غول فناوری مانند گوگل ابزارهای مؤثر و مفیدی را برای بهبود بستر بازاریابی دیجیتال ارائه دهد. با این حال ، این تنها مسئولیت رهبران فناوری نیست ، بلکه وظیفه کاربران نیز است که بستر را به سطحی پیشرفته تر ، بالغ تر و مؤثر تر منتقل كنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا