دنیای وب

ابزارهای SEO که می تواند به شکوفایی بازاریابی وب کمک کند

درگیر شدن در هر نوع مشاغل ، همیشه یادگیری از کسانی که در این کار خاص موفق شده اند که می خواهید در آن شرکت کنید ، یاد می گیرید. می توانید سرنخ هایی از آنها دریافت کنید ، و شاید از اشتباهاتی که در طول راه انجام داده اند جلوگیری کنید.

سالهاست که به نظر می رسد بازاریابی اینترنتی هیجان زده است. بازاریابی اینترنتی به نفع بسیاری از افراد است. از شرکت های mega گرفته تا فریلنسرها ، این افراد قطعاً با استفاده از اینترنت می توانند درآمد زیادی کسب کنند.

میلیون ها نفر به دلایل مختلف از اینترنت استفاده می کنند. به همین دلیل است که به ایده آل و مناسب ترین مکان برای تبلیغ شرکت ها و همچنین فروش محصولات و خدمات تبدیل شده است. با این حال ، از آنجا که اینترنت این روش را ثابت کرده است ، تعداد بیشتری از افراد از آن استفاده می کنند.

بنابراین ، دیگر کافی نیست که مشاغل دارای وب سایت باشند. همچنین باید از فن آوری های خاصی استفاده شود تا مشاغل توسط بازار هدف شناخته شوند.

بهینه سازی موتور جستجو یکی از این فناوری ها است. استفاده از این فناوری می تواند به وب سایت شما کمک کند تا به صفحات برتر موتورهای جستجو برسد. SEO با استفاده از کلمات کلیدی و استراتژی های پیوند دهنده مشخص می شود. تعداد بازدید کنندگان و پیوندهای مهمی که توسط وب سایت تعیین می شود ، رتبه صفحه آن در بین موتورهای جستجو را تعیین می کند.

بسیاری از ابزارهای جستجوگرها وجود دارد که می توانند برای شما بسیار مفید باشند. برای شروع ، به ابزاری نیاز خواهید داشت که به طور منظم بتواند در رتبه بندی کلمات کلیدی نظارت کند. Google چنین ابزارهایی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

با استفاده از Google Webmaster Tools می توانید کلمات کلیدی ایجاد کننده ترافیک به سایت خود ، تعداد پیوندهای شکسته ، خطاهای نقشه سایت برای موتورهای جستجو و موارد دیگر را کنترل کنید.

و اگر می خواهید در بازاریابی اینترنتی موفق شوید ، باید کلماتی را که معمولاً در جستجوهایی که توسط بازار هدف انجام می شود استفاده کنید تا از این کلمات کلیدی به نفع خود استفاده کنید. ابزار جستجوی کلمات کلیدی رایگان مانند Google AdWords وجود دارد. با این حال ، همچنین برنامه های مبتنی بر گرافیک وجود دارد ، به عنوان مثال Trellian Keyword Discovery.

اگر می خواهید کلماتی را که به وب سایت شما ارسال می شود ، بدانید ، باید گزارش جستجوی بالا را بررسی کنید. می توانید با کلیک روی پیوندی از صفحه نمای کلی Google Webmaster Tools ، به این گزارش دسترسی پیدا کنید.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید تعداد وب سایت های مرتبط با رقیب یا حتی رقبای خود را بدانید ، می توانید از SEObook Link Analyzer استفاده کنید. این ابزار به راحتی می تواند نتایج جستجو را به صفحه اکسل منتقل کند. با این حال ، اگر می خواهید اطلاعات پس زمینه ای دقیق تر در مورد پیوندها داشته باشید ، می توانید از Optilink مبتنی بر گرافیک استفاده کنید.

البته بسیاری از ابزارها و تکنیک های دیگر نیز وجود دارد که می تواند به نفع کسب و کار شما باشد. می توانید با کارشناسان بازاریابی آنلاین در ماوی ، هاوایی ملاقات کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا