دنیای وب

ابزارها و مزایای سئو دوستانه

بهینه سازی موتور جستجو یک فرآیند فنی است که به شما کمک می کند رتبه بالاتری برای یک وب سایت بدست آورید. برنامه های مختلف زیادی وجود دارد که بطور خاص برای کمک به سئو طراحی شده اند که به آنها ابزار SEO می گویند. برخی از آنها توسط موتورهای جستجو مانند Google و Yahoo! برخی از آنها توسط شرکت های دیگر ایجاد شده اند. بسیاری از برنامه ها رایگان هستند ، در حالی که برخی از آنها باید با هزینه خریداری شوند. بسته به عملکرد آن ، ابزارهای اصلی SEO در زیر طبقه بندی می شوند:

ابزارهای تحلیل وب:

تجزیه و تحلیل وب به شما کمک می کند تا عملکرد وب سایت خود را اندازه گیری کنید. این امکان را به شما می دهد تا تعداد بازدید کنندگان سایت را ردیابی کنید ، تعداد دفعات مشاهده شده در هر صفحه ، و صفحات فرود که منجر به تبدیل های بالاتر می شوند ، این کلمات کلیدی هستند که بیشترین پیوندها و پیوندهای خارجی را برای شما ارسال کرده اند. این داده ها به شما امکان می دهند مناطق سودآور وب سایت و مناطقی که نیاز به پیشرفت دارند را ردیابی کنید.

برخی از ابزارهای رایج تجزیه و تحلیل وب عبارتند از:

الف) Google Analytics ابزاری رایگان اما قدرتمند است که در مورد تمام نکاتی که در بالا ذکر شد داده به شما می دهد. ادغام Google AdWords به شما امکان می دهد نرخ تبدیل برای هر کلمه کلیدی را ردیابی کنید.

ب) AWStats و Webalizer – هر دو برای تجزیه و تحلیل داده های اولیه مناسب هستند و به طور پیش فرض در برخی سرورها در دسترس هستند.

د) کلیک و نعناع – هر دو ابزار ارزان قیمت مشابه گوگل آنالیتیکس هستند.

F) Click – نسبتاً گران است و قابل بارگیری یا میزبانی است. آنالیز برتر را ارائه می دهد و حتی برای غیر تکنسین ها استفاده از آن بسیار آسان است.

ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی:

این کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد که کاربر اینترنت هنگام مرور اینترنت تایپ می کند. برخی از آنها عبارتند از:

الف) ابزار Google AdWords Keyword Opportunities لیستی از کلمات کلیدی مفید متناسب با موقعیت مکانی شما ارائه می دهد.

ب) عبارات کلیدی Google را پیشنهاد کنید.

الف) نرم افزار Keyword Tracking سوالات احتمالی حاوی کلمه کلیدی شما را به شما نشان می دهد.

ابزار تحقیق رقابتی:

دانستن راهبردهای رقبای شما برای ارتقاء وب سایت آنها می تواند بینشی ارزشمند در مورد سئو سایت شما ایجاد کند. برخی از ابزارهای تحلیل رقبا عبارتند از:

الف) Analytics Search Compete.com کلمات کلیدی را نشان می دهد که بیشترین ترافیک را به سایت های رقیب خود ارسال می کنند.

ب) کلید واژه Spy کلمات کلیدی را که رقبا خریداری می کنند نمایش می دهد.

الف) SEO Digger کلمات کلیدی و جایگذاری را در برابر نام دامنه به شما نشان می دهد.

د) SEMRush کلمات کلیدی را نشان می دهد که ترافیک را به یک دامنه خاص ارسال می کنند ، و لیستی از ده سایت برتر که از آن کلمات کلیدی استفاده می کنند.

ه) IndexRank رتبه سایت شما را با رقبای شما در Google مقایسه می کند.



ابزارهای PPC:


به شما در تجزیه و تحلیل بودجه تبلیغات برای هر کلیک کمک می کند. می توانید مبلغ مورد نیاز خود را برای کلمات کلیدی پیشنهاد دهید.

الف) برآوردگر Google Traffic تخمین تعداد کلیک ها و پیشنهادهای تبلیغ را برای Google AdWords ارائه می دهد.

ب) ماشین حساب ROI CPC و ماشین حساب CPM ROAS محاسبه شده به شما نشان می دهد که چقدر باید هزینه تبلیغات بپردازید.

ج) بر روی آهنگ های بهینه ساز Bid کلیک کنید

د) بهینه ساز تبدیل Conversion Google به شما کمک می کند تا حداکثر سود خود را با حداکثر رساندن CPA ، و از این رو بازده سرمایه گذاری خود به دست آورید.

ابزارهای تحلیل همبستگی:

ایجاد لینک برای SEO هر وب سایت ضروری است. ابزارهایی وجود دارند که به شما می گویند لینک های ورودی یا خروجی هستند و سایت های خوبی برای پیوند به لینک ها و منابع رقبا.

الف) Back Link Analyzer به شما امکان می دهد متن لینک پیوند را تجزیه و تحلیل کرده و منابع لینک بک لینک را برای رقبا ببینید.

ب) پیوند هاروستر به شما می گوید کدام سایت پیوندهای مختلفی به وب سایت شما ، صفحات نمایه شده کل و تعداد آدرس های IP مسدود کننده C دارد.

الف) مرکز Google Webmaster نمای کلی از لینک های شما ، هرگونه وقفه در زنجیره پیوند ، به شما نشان می دهد و به شما می دهد تا به نقشه های گوگل دسترسی داشته باشید.

د) Xenu Link Sleuth پیوندهای خراب را ردیابی می کند.

جستجوگر رتبه بندی موتورهای جستجو:

به شما امکان می دهد رتبه بندی های خود را در صفحات موتور جستجو ردیابی کرده و پیشرفت را ببینید. این امکان را به شما می دهد تا رتبه خود را بر روی چندین کلید واژه مشاهده کنید. این ابزارها وقت زیادی را از چک کردن دستی هر کلمه کلیدی با وارد کردن آن صرفه جویی می کنید.

الف) رتبه وب پیشرفته

ب) رتبه پیگیری

برای کسانی که بسیاری از ابزارهای سؤال برانگیز جستجوگرها را پیدا می کنند ، می توانید به راحتی یک ارائه دهنده سئو مانند SEOMixi.com را درگیر کنید که خدمات بهینه سازی مانند ارسال دایرکتوری دستی و سایر سرویس های ارسال فهرست مانند ارائه مقاله ، ارسال موتور جستجو و غیره را ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید http://www.seomixi.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا