دنیای وب

ابزارها و نکات جستجوگرها

روزهایی که Wordtracker یا Google پیشنهاد کرده اید کلمات کلیدی برای مقاله SEO را پیدا کنید ، رفته است. کتاب SEO خراب امروز را انتخاب کنید. گذشته از ویژگی پیشنهادی قابل اعتماد ، ما همچنین Google Analytics و Trends و AdWords را برای کمک به ما در جستجوی مناسب ترین کلمات کلیدی در هر موضوعی یاری خواهیم کرد. اما هر یک از این ابزارها بی نظیر است و نقاط قوت خاص خود را دارد که برای نوشتن مقاله نه تنها در رده بالا بلکه برای خواننده نیز مفید است ، به تجزیه و تحلیل نیاز دارد.

برنامه AdWords

AdWords یکی از ابزارهای کلیدی مورد علاقه SEO است. بهترین قسمت این است که چه میزان سفارشی سازی را می توان انجام داد. همچنین کلمات کلیدی مرتبط و همچنین رایج ترین اشتباهات املایی را که افراد هنگام جستجو مرتکب می شوند ، نشان می دهد. شما باید ضمن بهینه سازی کلمات کلیدی هدفمند خود این امر را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد به جای برزیل در برزیل جستجو می کنند ، بنابراین شما باید هر دو را بهینه کنید. این ابزار همچنین رقابت برای تبلیغ کننده برای هر کلمه کلیدی را نشان می دهد ، بنابراین اگر قصد ندارید وب سایت یا وبلاگ خود را از طریق روش های دیگر ترویج کنید ، آن دسته از کلمات کلیدی را که به شدت جستجو می کنید جست و جو کنید. حتی یاهو ابزاری مشابه دارد اما هنوز یک سرویس پولی است.

دستورالعمل ها

این یکی دیگر از مزایای سئو مانند من است زیرا فرصتی غیرقابل قبول برای نوشتن مقالات یا پست های وبلاگ درباره رایج ترین موضوعات در وب را فراهم می کند. اگر به چشم گاو ضربه بزنید ، آن وقت ترافیک برای شما خواهد بود. من پیشنهاد می کنم از اصطلاحاتی استفاده کنید که تازه شروع به انتشار اخبار می کنند و برای یک دوره زمانی معقول در کانون توجه قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال آنفلوانزای خوکی. بیشتر افراد بعد از اینکه قبلاً به اندازه کافی برای شرکتهای دیگر جستجوگرها ایجاد کرده اند روی موضوعی تمرکز می کنند و در چنین سناریویی ، رقابت برای رتبه های بالاتر دشوارتر خواهد بود. پرنده ای که زود بیدار می شود همان کسی است که کرم را نگه می دارد

تحلیلی

اگرچه من این ابزار عالی را مورد کاوش قرار می دهم ، اما Analytics به طور یکنواخت برای نویسندگان و انسان دوستان اثبات کرده است. نه تنها می توانید ترافیک را به وبلاگ یا وب سایت خود پیگیری کنید بلکه می توانید صفحات مشاهده شده را نیز ردیابی کنید. جالب نیست! جدای از آن ، بسیاری از ویژگی های اضافی مانند تنظیم اهداف هفتگی یا ماهانه برای رسیدن به هدف ترافیکی از پیش تعریف شده برای کلمات کلیدی خاص و غیره وجود دارد.

پیشنهاد میکنم

من مطمئن هستم که هر کاربر معمولی با این کمک جستجوی آشنا است ، اما می تواند در یافتن سریع ترین و محبوب ترین کلمات کلیدی به سرعت مفید واقع شود. هنگامی که لیستی از پنج تا هشت کلمه کلیدی را جستجو کردید که زیاد جستجو می شوند ، می توانید لیست کلمات کلیدی خود را با استفاده از AdWords اصلاح کنید ، در نتیجه می نویسید تا جلوه بهینه ایجاد شود.

جدا از ابزارهای ذکر شده در بالا ، گوگل همچنین از ابزار ردیابی جستجوی زمان واقعی استفاده کرده است اما بهتر است به جای وب سایت ها ، قابلیت های وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی را بهبود بخشد. این روزهای اولیه هر چند هستند.

اگر هر ترفند یا بهینه سازی نویسنده را از دست دادم و چیزهای زیادی وجود دارد ، آن را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید تا همه ما سود ببریم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا