دنیای وب

ابزار جستجوگرها برای بهبود تلاشهای بازاریابی آنلاین خود

اگر می خواهید کمپین بازاریابی جستجوی خود را به خوبی سازمان یافته و سودآور کنید ، مطمئناً به ابزارهای معتبر SEO نیاز خواهید داشت. صنعت امروز بیشتر نرم افزارهای بازاریابی اینترنتی را در اختیار صاحبان وب سایت قرار می دهد که نیازهای متنوع آنها را برآورده می کند. هنوز انتخاب از این تنوع آسان نیست. این مقاله با هدف مرور محبوب ترین ابزارهای سئو ، رایگان و بدون پرداخت هزینه انجام شده است.

ابزارهای جستجوگرها را می توان به ابزارهای موتورهای جستجو و اشخاص ثالث تقسیم کرد.

ابزارهای جستجوگرها توسط موتورهای جستجو ارائه شده است

مجموعه اول شامل ابزار کلمه کلیدی Google AdWords ، Google Webmaster Tools ، Google Suggest ، Yahoo! سایت اکسپلورر و یسلو.

ابزار کلید واژه Google AdWords

این ابزار برای جلب تبلیغات بیشتر با پرداخت به ازای هر کلیک در نظر گرفته شده است ، تا به شما در باره کلمات کلیدی محبوب ، رقابت تبلیغ کننده و حجم جستجوی ناچیز بینش دهد. می توانید از این ابزار جستجوگرها برای ایجاد یک لیست کلید واژه ایده آل استفاده کنید ، سپس همه آنها را از طریق وب سایت خود با بروز بالاتر استفاده کنید.

Google Webmaster Tools

این برنامه گزارش های مفصلی درباره دید صفحات شما در Google تولید می کند و به شما امکان می دهد تنظیمات اصلی تنظیمات را تنظیم کنید. با استفاده از این برنامه ، می توانید جدیدترین نسخه نقشه سایت را اضافه کنید ، دسترسی به خزیدن را اصلاح کنید ، پیوندها را با سایت سازگار کنید ، نشانی اینترنتی را تغییر دهید ، بررسی موقعیت جغرافیایی ، دامنه مورد نظر و حتی نرخ خزیدن را انجام دهید.

پیشنهاد Google

این 10 عبارتی را ایجاد می کند که اغلب بر اساس کلمه ای که مشخص کردید جستجو می شود.

یاهو! اکسپلورر سایت

این ابزار امکان مطالعه صفحات فهرست شده توسط Yahoo! جستجو این صفحه به محبوب ترین صفحات از هر وب سایت و پیوندهایی که به رقبای شما اشاره می کند ، اشاره می کند و به شما امکان می دهد لینک های برگشتی را از همان منابع سفارش دهید.

یسلو

این برنامه به شما کمک می کند تا با نشان دادن ویژگی هایی که بر عملکرد بالا تأثیر می گذارد ، سرعت پاسخگویی صفحه خود را سرعت بخشید. براساس 22 قانون ، تجزیه و تحلیل Yslow شما را قادر می سازد تا زمان بارگذاری صفحه وب را تا 50 درصد بهینه کنید.

ابزارهای مهمانی سه بعدی

ابزارهای SEO از دارندگان حساب های Majestic SEO ، Wordstream ، SEMRush و SEO Power Suite موثر و محبوب هستند.

سئو با شکوه

این ابزار تجزیه و تحلیل پیوند از خزنده های وب سایت خود استفاده می کند. مسلح با سئو مجلل ، شما از فراوانی داده های مربوط به بک لینک ها شگفت زده خواهید شد: متن پیوند ، تاریخ ، دامنه و ACRank. علاوه بر این ، این ابزار SEO داده های واقعی را نشان می دهد ، که اغلب توسط موتورهای بزرگ جستجو تجاری نادرست نشان داده می شوند.

کلمه کلمه

این برنامه با هدف مضاعف تلاش شما برای فعالیتهای SEO و PPC است. بر خلاف Google AdWords و Google Suggest رایگان ، این SEO از داده های مختلف بسیاری از موتورهای جستجوگر اصلی استفاده می کند و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. در نتیجه ، SEO و صاحبان وب سایت کلمات کلیدی خاصی را که محققان برای یافتن وب سایت خود استفاده می کنند تشخیص می دهند و این قوانین را طبق قوانین طبقه بندی که تعیین می کنند ، به کمپین های PPC خود اضافه می کنند.

SEMRush

این سیستم جستجوی کلمات کلیدی و رقیب گزارش های کلمات کلیدی ، رقابت در نتایج رایگان و پولی ، متن تبلیغ AdWords و تبلیغ کنندگان و فروشندگان بالقوه تبلیغ را ارائه می دهند. قدرتمندترین جنبه این ابزار امکان صادرات داده ها به ویژه از طریق API است.

PowerSuite SEO

آخرین و مهمترین چیز این است که SEO PowerSuite ، یک ابزار ابزار یکپارچه است که به شما در یک فرآیند چند جانبه از SEO و بهبود عملکرد موتور جستجو در وب سایت شما کمک خواهد کرد. تشکیل چهار برنامه جداگانه – ردیابی رتبه ها ، جستجوگر وب سایت ، SEO Spyglass و دستیار لینک – SEO PowerSuite یک رویکرد جامع تر برای بهبود تلاش های بازاریابی آنلاین ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا