دنیای وب

ابزار عالی میزبانی وب برای کلیپ های ویدیویی و بازاریابی وب سایت

بهترین روش ها برای ایجاد فیلم برای وب سایت شما

ابزار عالی میزبانی وب برای کلیپ های ویدیویی و بازاریابی وب سایت

از حساب میزبانی وب خود برای ایجاد یک وبلاگ یا مقصد وب سایت برای بینندگان استفاده کنید ، سپس فیلم هایی ایجاد کنید که می توانند به عنوان سازنده ترافیک به وب سایت شما عمل کنند. شما می توانید فیلم های حرفه ای ایجاد کنید حتی اگر سابقه فیلم ندارید.

YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است. با تجزیه و تحلیل تمام عناصر ایجاد کننده فیلم های جذاب که بینندگان را به سمت عمل سوق می دهد ، می توانید میزان فروش وب سایت شرکت خود را افزایش دهید.

بازاریابی ویدیویی YouTube

پنج عنصر مهم از فیلم های جذاب وجود دارد که می توانید در YouTube ارسال کنید و با دنبال کردن این عناصر ، ویدیوهای شما می توانند بینندگان شما را بهتر تحریک کنند.

چرا فیلم بسیار مهم است؟

در ابتدایی ترین سطح ، ویدئو ابزاری برای برقراری ارتباط است که می تواند به تعداد نامحدودی استفاده شود. شما می توانید ویدیو را با همه مواردی که مردم درباره کسب و کار شما به شما می آموزند مرتبط کنید. شما می توانید یک ویدئو داشته باشید ، به عنوان مثال توصیفات ، نحوه هدایت بازدید به یک وب سایت ، ویدئویی که مخاطبان شما را آگاه می کند و آنها را آموزش می دهد ، حتی یک ویدیو بازدید کنندگان را در وب سایت خود ترغیب می کند تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. در واقع ایجاد یک ویدئو ساده ، سریع و موثر است و می تواند از بسیاری جهات مانند شبکه در سایت های شبکه های اجتماعی استفاده شود. هدف نهایی استفاده از حساب میزبانی وب خود برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ مقصد است که بتوانید بازدید را به سمت آن هدایت کنید. ویدئوها می توانند ایجاد کننده بازدید گسترده به وب سایت یا وبلاگ شما باشند.

ویدئوهای YouTube بیشترین اشتراک گذاری شده در فیس بوک است. فیلم ها ابزاری قدرتمند برای انتقال پیام شما هستند. صاحبان مشاغل می توانند از ویدئو به عنوان “خوشامدگویی” هنگام اشتراك افراد در محصول یا خدمات شما استفاده كنند. با استفاده از تصاویر صفحه در فیلم می توان از تصاویر صفحه ای برای نشان دادن نحوه انجام کار به مردم استفاده کرد. و با قرار گرفتن فیزیکی در مقابل دوربین ، اتفاق خاصی می افتد. بینندگانی که ویدئوهای شما را تماشا می کنند مانند اینکه شما را در سطح عمیق تری می شناسند از بین رفته اند و رابطه ای ایجاد می شود. وقتی این اتفاق برای مخاطبان ، مشترکان کانال و بازدیدکنندگان شما بیفتد ، این یک تغییر دهنده بازی برای شما است. به جای فروشنده بودن و تبلیغ مداوم محصول یا خدمات ، فیلم ها می توانند رابطه شما را به سطحی برسانند که نوع مشتری و مشاغل مورد نظر شما را جذب کند. وقتی در تعامل رو در رو با مردم ارتباط برقرار می کنید ، فراتر از آن چیزی است که می تواند به صورت آنلاین رخ دهد. نکته خاصی در این احساس وجود دارد و فیلم ها نزدیک ترین ویدیوها هستند که می توانید رو در رو داشته باشید. لازم نیست جلوی دوربین بایستید ، اما اگر این کار را می کنید بسیار مفید است زیرا وقتی مردم فیلم های شما را تماشا می کنند ، یک نفر همانطور که با شما تماس می گیرد تماشا می کند و پیام شما را دریافت می کند. تأثیر زیادی دارد.

اجزای ویدیوها که افراد را به سمت عمل سوق می دهد

بسیاری از مردم فکر می کنند که شما باید روی نرم افزارهای مورد استفاده ، تجهیزات و دوربین و سه پایه مورد استفاده تمرکز کنید. همه این موارد مهم اما فراتر از استراتژی هستند. بخاطر داشته باشید آنچه مهمتر از تجهیزات مورد استفاده شما استراتژی است. با تهیه یک استراتژی و برنامه تجاری پیش از تولید ویدئو ، می توانید یک پروژه ویدیویی معمولی را به یک پروژه موفق تبدیل کنید ، برای مخاطبان ارزش قائل شوید ، بازدید از وب سایت ، انجمن خود را برگردانید و لیست مشترکین خود را ایجاد کنید ، و منجر به ایجاد فروش جدید می شوید. برای تجارت شما هنگام ارائه محتوای ویدیویی بصورت آنلاین دقیق و دقیق باشید. فیلم های خود را همگام نگه دارید و از حواس پرتی پرهیز کنید.

قبل از ایجاد فیلم های خود

بنشینید و برای برنامه ریزی فیلم های خود وقت بگذارید. یک استراتژی ، رئوس مطالب یا طرحی را بنویسید که دقیقاً همان چیزی را که برای ویدیو برنامه ریزی می کنید ، بیان کند. وضوح بهبود یافته ، ترافیک و کارایی بسیار بهبود یافته است.

پنج عنصر یک فیلم جذاب

  1. جلب توجه این شبیه عنوان در مقاله یا پست وبلاگ است. شما می خواهید مردم بدانند که فیلم شما دقیقاً در اسرع وقت مربوط به چیست. شش تا هشت ثانیه تمام این مرحله طول می کشد. وقت را تلف نکنید و بگویید “سلام اسم من جو است”. در عوض ، با گفتن “در این ویدئو قصد داریم در مورد xyz صحبت کنیم” مستقیم به مقدمه بروید. یا سوالی بپرسید. تا می توانید سرگرم شوید. نکته اصلی این است که ، در طی شش تا هشت ثانیه ، بیننده باید ایده بسیار خوبی از موضوع ویدیو داشته باشد. بیننده باید بداند با تماشای فیلم شما چه چیزی بدست می آورد. فیلم خود را با ارائه ارزش ، اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان شروع کنید. به این ترتیب می توانید بازدید کنید. YouTube مکانی برای تبلیغات نیست. میزان توجه در فیلم ها بسیار کم است زیرا وقتی شخصی یک فیلم را تماشا می کند ، هر سه حالت اصلی در آن دخیل هستند: شنیداری ، دیداری و حرکتی. فیلم ها مانند تبدیل کوچک است. از طرف دیگر ، پادکست ها به مردم امکان می دهند چند وظیفه مانند رانندگی ، به عنوان مثال هنگام گوش دادن ، انجام دهند. با ویدیو نمی توانید این کار را انجام دهید. با استفاده از فیلم ها ، زمان بیشتری برای انتقال پیام و جلب توجه مردم دارید. اگر بتوانید توجه بینندگان خود را جلب کنید ، با آن مدل ارتباط برقرار کرده و آن را درگیر می کنید.
  2. جلو سپر این شامل مارک تجاری شما ، آرم شما ، موسیقی شماست و به مردم می گویید ویدئو شما چیست و نمایش چیست. همین که به شنونده بگویید چه دارید ، اینجاست که می توانید یک آگهی تبلیغاتی کوچک بریزید. این بهترین راه برای بازاریابی نرم افزار شماست. من آن را نمایش می نامم زیرا ویدیوی شما را به سطح بالاتری ارتقا می دهد. به شما مشروعیت می بخشد. بسته مارک تجاری به طور کامل در قسمت جلوی سپر به تصویر کشیده شده است.
    Videoscribe.tv این یک برنامه است که روشی م toثر برای ایجاد فیلم های جذاب فراهم می کند. شما می توانید فیلم های خیره کننده بازاریابی ، نحوه گفتگوها ایجاد کنید ، تصاویر را به گفتار یا داستان خود اضافه کنید ، تصاویر را زنده کنید ، متن ، آرم یا تصاویر را نشان دهید و هر مخاطب را مسحور کنید. به عنوان مثال ویدئویی از دستی که روی صفحه کشیده شده است و توجه بیننده را به خود جلب می کند. این مکان عالی برای قرار دادن آرم ، شعار و موسیقی شما است.
    VideoHive.net وب سایتی که الگوهای از پیش ساخته شده را می فروشد که دارای حق امتیاز نیستند و آماده سفارشی سازی هستند. با قیمت 5 تا 15 دلار قابل خریداری است. آنها در واقع فقط الگوهای AfterEffects هستند.
    بعد از تأثیرات این یک نرم افزار گرافیکی و نویسنده است که توسط Adobe Systems منتشر شده است. با الگویی از VideoHive.net ، ویدیوی خود را شروع می کنید. فردی را با تجربه ابتدایی ویدیو پیدا کنید که بتواند این پروژه را به خارج از کشور سپرده و از آن شخص الگوی شما را سفارشی کند. شما می توانید استفاده کنید
    Odesk.com برای استخدام شخصی بدون صرف هزینه زیاد. از آنها بخواهید الگو را با آرم شما سفارشی کنند. با پرداخت حدود 10 دلار ، می توانید شخصی را وادار کنید که فونت آرم و برچسب شما را وصل کند. اکنون آن را ذخیره کرده و بارها و بارها از آن به عنوان الگوی ویدیویی استفاده کنید که می توانید به همه ویدیوهای آینده خود متصل کنید. با اضافه کردن یک معرفی حرفه ای و سازگار ، این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما در هر ویدئو می شود.
    Sparkol.com این یکی دیگر از ابزارهای منحصر به فرد تولید ویدیو است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی فیلم های جذاب و متحرک ایجاد کنید. نامزدی اصلی است. این یک عامل شگفت انگیز است. این مرحله باید در شش ثانیه یا کمتر به پایان برسد.
  3. محتوا این شامل محتوای ویدئویی شما می باشد و برای ارائه ارزشی است که شما قول داده اید. اگر در ابتدای ویدئو گفتید که ویدئو شما ارزش زیادی را ارائه می دهد ، اینجاست که باید این قول را برآورده کنید. شما باید به بیننده بگویید که چرا فیلم شما مهم است وگرنه ممکن است بیننده محتوای شما را مسلم بداند. شما باید این کار را هر چه سریعتر انجام دهید. معلم و بازاریاب شدن در این مرحله مهم است. به بیننده بگویید چرا محتوای شما مهم است. شما باید بیننده را قبل از ارائه محتوای واقعی به اهمیت محتوای خود بفروشید. سپس ، می توانید به بیننده نشان دهید چه کاری انجام می دهید یا برای مثال مراحل “چگونه” را نشان دهید. یکی دو خط در مورد اهمیت فیلم خود به بیننده بدهید ، سپس محتوا را معرفی کنید. مطمئن شوید که مزایا و نتایج ویدیوی خود را منتقل کرده اید. نتیجه نهایی چیست؟ پس از آنچه بیننده ویدیوی شما را شناسایی می کند ، چه اتفاقی می افتد؟ محتوای واقعی می تواند شامل نکات ، آموزش یا سرگرمی باشد ، یا می توانید به بیننده بگویید که با محتوای ویدیویی خود چه کند. ویدئو یک تبدیل مینیاتوری با یک تبدیل مستقل ، بسته و بسته است. یک چیز یا یک موضوع باید در محتوای ویدئویی شما گنجانده شود. مطالب خود را دقیق و موضوع محور قرار دهید. بی نظیر باشید سرگرم کننده بودن. بازه زمانی توجه بینندگان خود را بازنشانی کنید. سپس ، به بیننده بگویید چیزی در حال آمدن است یا چیزی را به او بگویید که در انتهای ویدیو باشد. به بیننده دلیل ماندن بدهید. طعنه زدن به بیننده با آمدن چیزی بیننده را درگیر می کند و ارزش ادراک شده بالاتری ایجاد می کند. CTA برای گنجاندن در این مرحله ضروری است. به بیننده بگویید دقیقاً چه کاری باید انجام دهد و چرا باید این کار را انجام دهد. قسمت آخر محتوا باید شامل یک مورد دعوت به عمل دیگر باشد. به آنها بگویید چه ، چرا و چگونه کاری را انجام دهند. فرد منفعل را برای فعال شدن منتقل کنید. از مردم برای تماشای فیلم شما تشکر می کنیم. می توانید این مرحله از ویدئو را با گفتن جمله ای به پایان برسانید ، به عنوان مثال ، “وقتی روی پیوند کلیک می کنید ، در صفحه بعدی شما را می بینم.”
  4. سپر دیگری ویدئوی شما باید از سیستم خارج شود. فیلم ها را به همان روشی که باز کرده اید پایان دهید. حتی می توانید جلوی سپر مشابه را در این مرحله قرار دهید. همه چیز را بهم وصل می کند. مارک سازگار جذاب است و واقعی باقی می ماند. از متن برای روشن شدن بیشتر معنای دعوت به عمل استفاده کنید. فیلم خود را “انسانی” کنید. شما می توانید این کار را با انداختن برخی اشتباهات مرموز که به مردم نشان می دهد شما انسانی هستید که می توانید اشتباه کنید ، انجام دهید. این کار دو کار انجام می دهد: این افراد را آموزش می دهد تا آخر ویدیوی شما باقی بمانند. دومین کاری که این کار انجام می دهد این است که به مردم نشان می دهد شما انسان هستید و اشتباه می کنید. ایجاد ارتباط می کند و به بیننده کمک می کند تا شما را درک کند و با شما ارتباط برقرار کند. مردم می خواهند از سرگرمی لذت ببرند و این قسمت از Altro Bumper به مردم نشان می دهد که وقتی مرتکب اشتباه می شوید ، به آنها می خندید ، و این باعث ایجاد ارتباط عمیق تری بین شما و بیننده می شود. به هر حال ، این هدف نهایی یک ویدیو است زیرا همه ما می دانیم که مردم از افرادی که دوستشان دارند ، می شناسند و به آنها اعتماد دارند خرید می کنند.
  5. بیرون می برد مانند یک کارت ساده که به افراد امکان می دهد کار دیگری را که می خواهند انجام دهند ، یک راهنمای ویدیویی اضافه کنید. وقتی ویدیو تمام شد ، راهنمای ویدئو می تواند پیوندی به وب سایت شما ، گزینه تماشای فیلم های اضافی ، پیوستن به لیست ایمیل شما ، دیدن اشکالات بیشتر ، اشتراک در کانال YouTube خود و غیره ارائه دهد. این فرصت را به مردم می دهد تا گام بعدی را بردارند و گزینه هایی برای انجام آن فراهم کنند.

با تجزیه و تحلیل اصول تولید ویدیو و تعریف یک استراتژی قبل از پرش به پروژه ویدیویی بعدی ، نتیجه نهایی یک ویدیوی حرفه ای و موثر خواهد بود.

وب سایت خود را با فیلم بازاریابی کنید

فیلم های خود را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید. حتماً URL و کلمات کلیدی را در توضیحات ویدئو بگنجانید. Google مالک YouTube است ، بنابراین کلمات کلیدی موجود در توضیحات ویدیو به سئو سایت شما کمک می کند.

با ورود به حساب YouTube خود و کلیک بر روی نام کاربری خود ، “تنظیمات” ، Twitter را به کانال YouTube خود متصل کنید و سپس “Share” را در سمت چپ صفحه کلیک کنید. برای افزایش بازاریابی فیلم ها و افزایش توزیع می توانید حساب های Facebook و Twitter را به کانال YouTube خود پیوند دهید. از داخل صفحه “اشتراک” YouTube ، گزینه هایی برای فعالیت خواهید داشت. تنظیمات خوب در زیر گزینه های “اشتراک” “مانند” و / یا “مورد علاقه” است. اگر ویدیویی را “دوست” دارید ، به طور خودکار در حساب توییتر شما ارسال می شود که این ویدیو را دوست دارید و همچنین در نمایه فیس بوک خود با پخش کننده ، به طوری که افراد می توانند به راحتی فیلم را ببینند و امیدواریم که ویدیوی شما را دوست داشته باشند ، نظر دهند یا به اشتراک بگذارند .

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا