ساختمان و مسکن

اجاره ویلا بالی – مزایای انتخاب ویلا شخصی “دور از خانه” در بالی

برای صادق بودن ، هتل ها می توانند باشند گران.

با نگاهی به آمار گردشگری بالی ، می بینیم که بسیاری از افراد به صورت گروهی یا خانواده هایی از 4 تا 6 نفر مسافرت می کنند که حداقل به دو تا سه اتاق خواب با نرخ متوسط ​​نیاز دارند. 100 دلار – 800 دلار هر شب بسته به سطح کیفیت مورد نیاز شما.

قطعا. این امر به شما یک استخر بزرگ ، سالن بدنسازی ، تعامل اجتماعی ، لبخندی از میز جلو ، پرسنل پذیرایی و چمدان می دهد و سرویس اتاق و یک اتاق تمیز برای بازگشت به شما در پایان یک روز طولانی از خریدهای درخشان و گشت و گذار در نفیس بالی وجود دارد.

با این حال ، از طرف دیگر. استخر عمومی و مشترک است. از ورزشگاه به سختی استفاده کنید. تعامل اجتماعی شامل فریاد زدن کودکان و نوجوانان عصبانی است. لبخندها غیر شخصی هستند و در هنگام مواجهه با هر مشکلی 9 از 10 بار از بین می روند. سرویس اتاق ناراحت کننده است هنگامی که یک دست کشیدن درب شما را با “سرویس اتاق” همراهی می کند فقط به موقع برای تماشای طلوع آفتاب در یکشنبه صبح.

اگر به برخی از گزینه های موجود بالی ویلا نگاهی بیندازید ، متوجه طیف گسترده ای از قیمت ها خواهید شد. بیشتر اوقات ، هنگام مقایسه ویلای خصوصی بالی ، متوجه می شوید “اتاق برای اتاق” با داشتن یک هتل مشابه ، ویلا ارزان تر می شود.

سپس یک ویژگی اضافی وجود دارد (بسته به اینکه با چه کسی بمانید) آن ویلا خصوصی بالی اجازه می دهد تجربه اقامت لوکس تر و سفارشی تری.

بنابراین اگر انتخاب صحیحی را انجام دادید ، انتظار دارید که پاداش را با موارد زیر دریافت کنید:

1. ارزش پول

2. استخر خصوصی

3. حریم خصوصی مطلق

4- عالی برای کارکنان سایت با لبخندهای 24 ساعته و نگرانی ناپسند نسبت به واقعی کردن تمام خواسته های شما و درخواست واقعیت

5. عالی برای کارمندان سایت که می توانند در صورت درخواست خارج از سایت باشند

6. سرویس اتاق که با برنامه های شخصی و اختصاص زمان شما مطابقت دارد

7. مشکلات و مشکلات خود را حل کنید ، و گاهی اوقات صاحب در صورت لزوم بسته می شود

8. فضای بیشتر برای کسری از قیمت با آشپزخانه خود ، وای فای رایگان ، فضای زندگی واقعی “خانه به دور از خانه” تنظیمات

9- با سازماندهی بسته های توریستی ، رانندگان می توانند کل تعطیلات شما را که می تواند از درون ویلای بالی شما برنامه ریزی کند ، توسط کارمندان مفید ترتیب دهند.

10- سرآشپز ویلایی که می توان آنرا ترتیب داد یا تهیه کرد

این مزایا برای دیدن مشخص است.

اما با وجود گزینه های اجاره ای بسیار زیاد برای ویلا بالی و بازار خصوصی ویلا بالی که خیلی سریع در حال گسترش است ، چند مورد برای بررسی و جستجو برای اطمینان از این شرایط وجود دارد.

کجا زندگی خواهی کرد؟

بالی مساحتی دقیقا 5632.859863 کیلومتر مربع یا 115 کیلومتر در 112 کیلومتر دارد. بنابراین اگرچه نسبتاً کمی است ، گزینه های اقامت در بالی بسیار متنوع است.

من در اینجا برخی از گزینه های محبوب تر را پوشش خواهم داد.

سهمیه، سهم:

کوتا پر جمعیت ترین منطقه بالی است. با داشتن کلوپ های شبانه ، کافه ها ، مراکز گشت و گذار ، هتل های برجسته ، سواحل آلوده ، جاده های بسیار شلوغ و ترافیک سنگین ، “گردشگری” جای خود را به جا گذاشته است.

در حالی که کوتا مکان مهیج برای اقامت است ، گزینه های اجاره ویلا به اندازه سایر مناطق در بالی به اندازه آرام و “خصوصی” نخواهد بود. خوشبختانه ، یکی از مزایای اندازه جمع و جور بالی این است که کوتا تنها 10 تا 10 دقیقه با ماشین اسکوتر فاصله دارد تا در صورت لزوم از گرسنگی برای یک شب بزرگ تغذیه کند.

مثبت

کلوپ ها ، کافه ها و کلوپ های شبانه

– خرید (علائم گشت و گذار)

خرید و معامله در بازار

منفی

عدم حفظ حریم خصوصی و صدای بلند

شدت فروشندگان بازار

آلودگی

– حرکت ترافیک

اوبود:

با وجود بازارهای هنری ، نمایش های رقص ، معابد ، دهکده های زیبا و دهکده ها و چند گزینه غذاخوری خوب ، Ubud مکانی بسیار آرامش بخش برای انجام کارهای زیادی است. مکانی خوب برای بازنشستگی چند روزه برای جمع آوری افکار و آرامش با طبیعت. اگرچه اگر به دنبال هیجان هستید راننده برای مدت طولانی یک ضرورت ویژه است. از آنجا که زمان سفر از Ubud به Kuta یا Seminyak تقریباً 1.5 – دو ساعت با ماشین است. بنابراین اگر می خواهید استراحت کنید گزینه خوبی است. اگر به دنبال تعادل بین آرامش و ماجراجویی یا حداقل انتخاب یکی یا دیگری هستید ، زیاد نیست.

مثبت

فرهنگی

– ساکت

عادی >> ویژگی

منفی

زمان و مسافت سفر

کمتر از سایر مناطق بالی توسعه یافته است

خرید محدود

غذای محدود بخورید

سمینیاک:

جو سمینیناک پیچیده تر و ساکت تر از کوتا است و به ویژه ساحل ساکت تر و تمیز تر است. Seminyak همچنین یک اسپا مجلل و مرکز خرید بالی است. و در سالهای اخیر هیچ مکان واضح تری در بالی وجود ندارد. اگر مزیت انتخاب اجاره ویلا Seminyak را دارید که کمی از جاده های اصلی فاصله دارد ، تنها با یک پیاده روی کوتاه که شما را به سمت کار سوق می دهد ، از آرامش و آرامش مطلق لذت خواهید برد. Seminyak خیابان های پر از گزینه های خرید و رستوران ارائه می دهد.

مثبت

آرامش

– پاک کننده

– خرید

– رستوران ها

– کافه ها

آرام / ساکت و اختصاصی

منفی

– می تواند گرانتر باشد

– گاهی اوقات ترافیک

در میان سه گزینه تحت پوشش ، اجاره ویلا Seminyak ایده آل برای تعادل بین حریم خصوصی ، خرید ، ناهار خوری و اسپا ، هیجان و آرامش خواهد بود ، اما هنوز هم به راحتی در بالی واقع شده و فاصله کمی از کوتا وجود دارد.

بودجه چقدر خواهد بود؟

چقدر برای خود هزینه خواهید کرد “خانه به دور از خانه” بالی ویلا به چندین عامل بستگی دارد ، تا به چند مورد اشاره کنیم.

– موقعیت تو

– نقص

– اتاق خواب

امکانات و خدمات

کیفیت ویلا

با افزایش اجاره بها در بالی هر ماه که در این بازار دائما در حال گسترش در بالی ظاهر می شود ، می فهمید که کمی تحقیق شما را رقم می زند “خانه به دور از خانه” این کلیه جعبه های ذکر شده در بالا را با یک شب مناسب و معقول تنظیم می کند.

دنبال چی میگردی

سایت شما

مهم است که سایتی را انتخاب کنید که متناسب با تجربه مورد نظر شما باشد. بنابراین با این کار شروع کنید.

بررسی ها

بررسی ها بلوک های ساختاری در هر نوع ملک اجاره ای موفق است و به شما ایده ای می دهد که تصویری یا توضیحی ندهید. در طول بررسی به دنبال ثبات باشید و به یاد داشته باشید که یک یا دو بررسی بد در مقابل یک مجموعه بررسی های عالی نباید به طور کامل رویه های کلی تجارت را در نظر بگیرد. هر گونه نگرانی ، به مالک بنویسید و بر اساس پاسخ آنها ، نحوه انجام این کار را بسنجید.

تصاویر

این مهم است که به شما نشان می دهد چه چیزی بدست می آورید. در صورت لزوم بیشتر بخواهید. به دنبال عکس هایی باشید که صادقانه عکس گرفته شود که هوا را تمیز نمی کند و به ویلا وام نمی دهد.

نقص

مالیات گنجانده شده است؟ ترانسفر فرودگاهی؟ صبحانه؟ وای فای؟ وسایل راحتی؟ خدمات؟ تخت های قابل حمل؟ حصار استخر؟

اگرچه این اطلاعات باید در لیست ویلاهای بالی ارائه شود ، همیشه این موضوع را بررسی کنید و از هر چیزی که در این لیست موجود نیست سؤال کنید.

کارمندان

چه تعداد کارمند ، ساعات کاری آنها چیست ، آیا روزهای تعطیل یا کمبود در دسترس است؟

مشایعت

چند حمام؟ تلویزیون در محل زندگی؟ اندازه آشپزخانه؟ فضای زندگی؟ اندازه حوض؟ در یک ویلای پذیرایی؟ چند حمام؟ بنابراین ، شما شگفت زده خواهید شد که چند بار مردم به دلیل عدم پاسخگویی به برخی از این سؤالات ساده سوخته اند. مجدداً ، در حالی که بیشتر این موارد باید در لیست اجاره ویلا قرار داشته باشید ، فراموش نکنید که سؤال کنید که آیا شما نیاز به تأیید دارید یا هر چیزی که پوشیده نیست وجود دارد.

موارد اضافی اختیاری

آیا موارد اضافی اختیاری در دسترس است

بهترین قیمت

با توجه به اینکه بازار اجاره ویلا خصوصی بسیار رقابتی است ، در درخواست قیمت بهتر هیچ ضرری ندارد. البته به یاد داشته باشید که در فصول گاه به گاه شانس بیشتری برای انجام این کار دارید زیرا ویلاهای بالی معمولاً ماه ها را قبل از شلوغ ترین فصول پر می کنند.

جزئیات مالکیت

ضرر در پرسیدن مالک برای تضمین کیفیت بیشتر از کجاست.

اثاثه یا لوازم داخلی

نگاهی به وضعیت و کیفیت مبلمان ویلا بالی نشانگر خوبی از وضعیت و کیفیت خود ویلا خواهد بود. همچنین یک راه خوب برای فهمیدن اینکه آیا الگوی اجاره ویلا شما با الگوی اقامت شما مطابقت دارد تا یک “خانه دور از خانه” هماهنگ تر ایجاد شود

اندازه حوضچه

2m x 2m برای خانواده 6 نفره عضو نخواهد بود

اندازه تخت

تختخواب راحت و لوکس بزرگ دکوراسیون روی کیک اقامت شما خواهد بود.

با توجه به این موضوع ، سایت هایی مانند flipkey را بررسی کنید http://www.flipkey.com/ و مشاور مشاور http://www.tripadvisor.com/ مکانی عالی برای مقایسه مقایسه گزینه های خود برای اقامت بعدی خود در بالی ، یکی از گزینه های اجاره ویلا لوکس ما است!

یا گزینه های اجاره Seminyak Villa را بررسی کنید http://www.sitaravillasbali.com/ لطفا بررسی های ما را بخوانید و هرگونه سؤالی را در صورت تمایل داشته باشید

به یاد داشته باشید که در بهترین جفت شناگران شرکت کنید و از بالی زیبا لذت ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا