ساختمان و مسکن

اجاره ویلا تعطیلات در اسپانیا ، کالاهوندا ، مالاگا – صرف تعطیلات در هزینه های معقول ، به طور مستقیم رزرو کنید!

ویلا و آپارتمان های Calahonda ، Fuengirola یا Marbella اسپانیا را می توان با نوشتن یک عبارت جستجو در مرورگر وب خود مانند “انتخاب ویلا برای تعطیلات” یا “صاحبان مستقیم به اسپانیا” یا حتی “اجاره ویلا ساحلی در اسپانیا”. با این وجود ، همیشه باید مراقب باشید که مستقیماً با مالک ملک صحبت می کنید و نه با واسطه ای که به شما کمیسیون را بخورد.

کالاهوندا در جنوب اسپانیا ، در نیمه راه بین فونگیرولا و ماربلا قرار دارد. Calahonda به دست آمده از “Deep Cove” به زبان اسپانیایی مکان مناسبی برای اجاره ویلا در اسپانیا یا اجاره تعطیلات در اسپانیا است. کالاهوندا توسط زمین های حاصلخیز کشاورزی که برای رشد محصولات گرمسیری و سایر محصولات زراعی مورد استفاده قرار می گیرد احاطه شده است. سواحل شنی زیبا به بندر Calahonda ، از بندر Puerto Cabopeno ، کشیده شده است که شامل حدود 165 اسکله برای کشتی های کوچک و متوسط ​​است. از سمت غرب می توانید در امتداد ساحل به ماربلا بروید ، در امتداد Artola Dunes ، یک پارک ملی محافظت شده ، از طریق یک برج دیدنی جالب مروری.

اگر به دنبال یک مکان تعطیل آرام در اسپانیا هستید ، کالاهوندا مناسب شماست. کالاهوندا و همچنین سواحل آفتابی با مرکز دسترسی و دسترسی آسان به فرودگاه و سایر امکانات از آن استفاده می کنند. فرودگاه بین المللی مالاگا با ماشین بیست دقیقه با هتل فاصله دارد و Puerto Banus تنها پانزده دقیقه با مسافرت با اتومبیل فاصله دارد. مرکز ماربلا با خرید معروف و زندگی شبانه شگفت انگیز ، ده دقیقه رانندگی از کالاهوندا فاصله دارد. اگر تعطیلات گلف همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، چون 10 زمین گلف در شعاع ده کیلومتری شهر واقع شده است ، کالاهوندا نیز در حالت ایده آل برای اجاره ویلا تعطیلات در اسپانیا قرار دارد. آب و هوای شگفت انگیز در اسپانیا در طول سال ، این منطقه را به یکی از بهترین مراکز گلف اروپا تبدیل کرده است.

یکی از لذت های اجاره ویلا مشرف به دریا در کالاهوندا غذا خوردن در خارج و سپس تفریح ​​در ساحل است. اگر می خواهید در کالاهوندا شام بخورید ، رستوران های خوبی وجود دارد که انواع غذا را سرو می کنند – از غذاهای بین المللی گرفته تا غذاهای محلی که عمدتا از غذاهای ماهی تشکیل شده اند. کافه های دوستانه زیادی وجود دارد که عمدتاً در مرکز “ال زوکو” واقع شده اند و اگر در اسپانیا در تعطیلات هستید و نمی خواهید سرمایه گذاری زیادی کنید ، بسیار مفید است.

کالاهوندا به خصوص مورد علاقه کسانی است که می خواهند یک ویلای اجاره ای را برای اجاره در اسپانیا رزرو کنند زیرا بستن در سواحل شنی بسیار آسان است. با این وجود علاوه بر استراحت در آفتاب در تمام طول روز با اجاره ویلا در ساحل اسپانیا ، می توانید گلف نیز بازی کنید و به راحتی در سایر فعالیت های ورزشی مانند ورزش های آبی ، ماهیگیری ، شنا ، اسکی روی آب و غیره شرکت کنید. این مکان ایده آل برای اجاره تعطیلات در اسپانیا است.

سرانجام ، در حالی که ما همیشه شما را ترغیب می کنیم به طور مستقیم با مالک اجاره ویلا خود را در اسپانیا اجاره کنید ، ما قطعاً توصیه می کنیم از یک شرکت معتبر بیمه مسافرتی استفاده کنید تا از مشاوره مناسب و بیمه مسافرتی با مناسب ترین نرخ استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا