ساختمان و مسکن

اجاره ویلا در ایتالیا

فقط تصور کنید یک ماه زندگی کنید ، در نزدیکی دریاچه ای زیبا ، یا تابستان را در زیر آفتاب توسکایی سپری کنید. اجاره ویلا در ایتالیا راهی مناسب برای بهره مندی از زندگی مجلل است که اغلب در نوشته های سفر با آن دسته از افراد خوش شانس روبرو می شوید. به نظر می رسد که آنها به همه می گویند دیدار با افراد محلی و استراحت در بهترین آب و هوا تا کنون چقدر جالب است.

در حالی که درست است که همه ما ثروتمند نیستیم برای خرید خانه های لوکس در یکی از بزرگترین سایت های ایتالیا (سیسیل ، ونتو یا توسکانی) ، فقط باید طرف تاریک را ببینیم. اگر تصمیم دارید اجاره ویلا بدهید ، می توانید نقش استاد را به مدت دو هفته بازی کنید. به نظر می رسد خوب نیست؟

این همان مفهومی است که مطمئناً شما را بزرگ خواهد دید و تعطیلات خود را به بیش از مدت کوتاهی که در خارج از کشور سپری می شود ، تبدیل می کند. لازم به ذکر نیست ، این باعث می شود که خانواده و خانواده شما بسیار حسادت کنند.

دو راه برای پیدا کردن ویلا برای اجاره وجود دارد: می توانید آژانس را استخدام کنید یا مستقیماً با صاحب ویلا تماس بگیرید.

چگونه می دانم اجاره ویلا در ایتالیا بهترین گزینه برای من است؟

درست است که اجاره خانه یک شبه راه حل مناسبی نیست. هنگام برنامه ریزی برای اجاره ویلا ، باید حداقل برای یک هفته یا حتی بیشتر ماندن در نظر بگیرید. اما اگر می خواهید کمتر بمانید ، صاحبانی وجود دارند که آنها را 2-3 روز به خصوص در فصل رکود اجاره می دهند. علاوه بر این ، ویلا هایی که محل خواب و صبحانه در نظر گرفته می شوند ، می توانند مدت اجاره کوتاه را تأمین کنند.

اجاره ویلا نیز برای گروههای کوچکتر ، خانواده های بزرگتر یا حلقه ای از دوستان انتخاب مناسبی است. اگر قصد دارید فقط برای مدت کوتاهی بمانید ، می توانید یک اجاره آپارتمان (در شهر یا جدا شده به عنوان واحد در یک ویلای بزرگ) تصمیم بگیرید.

تعجباتی که من انتظار دارم چیست؟

اول از همه ، در مورد خدمات هتل فکر نکنید (ملافه ها به صورت هفتگی تغییر خواهند کرد ، میز پذیرایی وجود نخواهد داشت ، و بعضی اوقات شما خشک کن یا واشر ندارید). بهتر است از قبل سؤال کنید.

هزینه اجاره ویلا در ایتالیا چقدر برای من هزینه خواهد داشت؟

قیمت ها تا حد زیادی به مکان ، اندازه ، لوکس و نحوه تصمیم گیری مردم برای به اشتراک گذاشتن این لایحه بستگی دارد. کمترین هزینه برای گروه 4 نفر ، حداقل میزان اشتراک ویلا در مقایسه با زوجی است که در همان محل اجاره می کنند.

قیمت روزانه هر فرد از حدود 15 دلار یا 25 دلار شروع می شود (برای کسانی که میزبان تعداد بیشتری از افراد هستند) و اغلب به حدود 50 دلار و تا 100 دلار می رسد.

قبل از شروع رزرو ، باید در مورد مالیات هایی که در قیمت کل گنجانده شده است بپرسید (باید امکانات معمولی شامل آن را داشته باشید – آب ، گاز و برق). اگر درخواست های اضافی مانند شارژر تلفن یا گرمایشی دارید ، باید مستقیماً با صاحبان آنها صحبت شود.

پیش بینی می شود مستاجران نیز حدود 10 تا 30 درصد هزینه و هزینه تمیز کردن (35 تا 150 دلار) واریز کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا