ساختمان و مسکن

اجاره ویلا واقعاً در کشف گوا به شما کمک می کند

اگر دوست دارید در ساحل استراحت کنید و می خواهید یک براق براق بر روی پوست خود بکشید که بتوانید به دوستان خود نشان دهید ، جایی بهتر از Goa برای بازدید وجود ندارد. این منطقه زیبا با وجود اینکه یکی از کوچکترین ایالت های هند است ، تعطیلات از سراسر جهان را به خود جلب می کند. اگرچه بیشتر مردم فکر می کنند که تعطیلات اینجا در درجه اول برای جوانان مناسب است ، اما داده های گردشگری نشان می دهد که همه نسل مسافران می دانند که گوا چیزهای زیادی برای ارائه دارد. محبوب ترین راه برای اقامت در اینجا استفاده از مزایای اجاره ویلا بسیار شگفت آور است.

مانند هر نقطه ساحلی خوب ، گوا سواحل خیره کننده ، خورشید زیادی ، و فرصتی برای مشغول ورزش های آبی مانند: غواصی ، غواصی ، چتربازی و قایقرانی ارائه می دهد. اما این تنها چیزی نیست که قابل آزمایش باشد. اگر اتفاقی برای رزرو تور و اقامت در یک استراحتگاه در حالی که در گوا هستید اقامت داشته باشید ، به احتمال زیاد ارتباط کمتری با غنای فرهنگ آن خواهید داشت. با این حال ، اگر تصمیم دارید که اقامت خود را در یک اجاره ویلا رزرو کنید که کنجکاوی شما تنها راهنمای شما باشد ، می توانید به عمق و فرهنگ منطقه سفر کنید.

وقتی فهمید که اجاره ویلا بسیار ارزانتر از استراحتگاه های لوکس و هتل ها است ، خوشحال خواهید شد. این مکانها به شما کمک می کند تا گوا را به عنوان یک مسافر واقعی کشف کنید. کسی نیست که بتواند دست خود را نگه دارد و شما را در مسیر تور هدایت کند.

در طول تعطیلات خود در اینجا ، می توانید کلیساهای مذهبی زیبا را کشف کرده و در سواحل تمیز در ساحل وسیع بازی کنید. اگر می خواهید بیش از آنچه که بتوانید راحت با پا پیاده روی کنید به ماجراجویی بپردازید ، دوچرخه هایی برای اجاره وجود دارد تا در مسیر خود سرعت بیشتری کسب کنید. عصر بهترین زمان برای سوار شدن به یک کشتی عاشقانه است ، بنابراین برای لذت بردن از چند شب روی آب وقت بگذارید.

برخی افراد با این باور اشتباه می گیرند که احساس ناراحتی نخواهید کرد زیرا اجاره ویلای گوا یک سرویس خود پذیرایی است. با این حال ، در واقعیت ، خوردن وعده های غذایی در حالی که اجاره ویلا می دهید ، تضمین نمی کند که بسیاری از کلبه ها را در معرض خطر خود قرار دهید ، جایی که می توانید طیف گسترده ای از غذاهای محلی معتبر را میل کنید. غذاهای دریایی شگفت انگیز است و شراب بندر محلی با غذاها بسیار خوب پیش می رود.

ممکن است از توجه لمس های آشنای غربی در ویلا تعجب کنید. این تلاشی عمدی برای جذب گردشگران خارجی نیست ، بلکه اثبات نفوذ تاریخی فرهنگ پرتغالی بر فرهنگ Goan است. به همین دلیل است که تعطیلات شما در این کشور نسبتاً کشف نشده بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلات به سبک غربی در هند است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا