اجازه دهید رسانه های اجتماعی پول در جیب شما بگذارند

در دنیای امروز، بسیاری از ما به طور منظم به این کار می پردازیم. ما مشاغل تمام وقت، مسئولیت های خانوادگی، رویدادهای مذهبی داریم، ناگفته نماند که اکثر ما یک تجارت یا “گیگ” در کنار خود داریم! این می تواند هر چیزی از فروش کیک گرفته تا بازاریابی شبکه ای و نوشتن کتاب باشد. هر چه هست، یک چیز وجود دارد که باید داشته باشید و هیچ چیز غیرممکن نیست. به یکی نیاز داری!!!! برخی از ما آنها را رهبر، بالقوه و غیره می نامیم. اما، همه چیز به مردم بستگی دارد! شما به مردم نیاز دارید، و به تعداد زیادی از آنها نیاز دارید تا به آنها گوش دهند یا در مورد آنچه ارائه می دهید واضح باشند! به طور سنتی در چند سال اخیر شاهد تبلیغاتی در روزنامه ها و رسانه های تلویزیونی محلی و سراسری هستیم که می تواند بسیار گران تمام شود! هزینه‌های تبلیغات یکی از دلایلی است که باعث می‌شود بسیاری از افراد در کسب‌وکار خود را خسته نکنند یا کمتر موفق باشند. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک مجبورند تنها به تبلیغات دهان به دهان تکیه کنند که می‌تواند محدودکننده باشد. در نهایت، کمپین تبلیغاتی شما موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند!

اکنون ما خود را در عصر رسانه های اجتماعی می یابیم که شامل سایت هایی مانند فیس بوک، یوتیوب و توییتر می شود. واقعیت کمتر شناخته شده این است که بیش از 200 سایت رسانه اجتماعی در اینترنت وجود دارد و هر روز در حال افزایش است! رسانه های اجتماعی آنقدر در انتشار این خبر قدرتمند هستند که برای تغییر مسیر یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان مورد استفاده قرار گرفته اند. استفاده از نیروی بزرگ در انتخاب موفقیت آمیز باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده!!

رسانه های اجتماعی قدرتمند هستند و در صورت استفاده صحیح می توانند چندین سال پول در جیب شما بگذارند!!! استفاده از آن نیز رایگان است! راهنمایی که از رسانه های اجتماعی دریافت می کنید رایگان است! رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که بدون هیچ هزینه‌ای با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. بنابراین، هر چه هزینه های شما کمتر باشد، سود شما بیشتر می شود!

اخیراً با لنیکا اسکات و نیکول اس کوپر صحبت کردم. هر دو زن در مضیقه مالی هستند! آنها هر دو مادر بودند که ظاهراً پولی برای تغذیه فرزندان خود نداشتند. نیکول حتی بعد از اینکه خانه سرمایه‌گذاری شد، خود را در صف خرید Food Stamps یافت. به دلیل رکود اقتصادی هر دو جان خود را از دست دادند! اکنون این دو زن، تنها 12 ماه بعد، با استفاده از تکنیک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی آموزش داده شده‌اند، درآمد قوی 5 امتیاز در ماه به دست می‌آورند. لنیکا گفت که “95٪ از کسب و کار من از استفاده از فیس بوک” با شرکت او، Ardyss International است. او با آردیس در آوریل 2009 شروع کرد و در نوامبر 2009 به ریاست پلاتینیوم رسید. قرارداد او در ژانویه 2010 50000 دلار بود.

رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که به سرعت با هزاران نفر و حتی زمانی که در خواب هستید ارتباط برقرار کنید! این همه رایگان است! من شما را تشویق می کنم که رسانه های اجتماعی را امتحان کنید. دریافت آموزش مناسب در این زمینه ضروری است تا کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرید!! در وبلاگ من مشترک شوید. با من بیا تا تو را به این سفر ببرم!

عشق ارام!

– وال دانتسلر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا