دنیای وب

اختاپوس تولید کننده ترافیک خود را ایجاد کنید – 8 نکته برتر مورد علاقه

هرچه کره چشم شما بیشتر کنترل شود ، شانس موفقیت شما بیشتر است. این یک واقعیت جهانی در تجارت است. فرقی نمی کند که یک فروشنده اتومبیل باشید ، یک مربی شخصی ، یک فروشگاه آنلاین ، یک شرکت مشاوره یا یک کیوسک فروش لیموناد. برای کسب درآمد باید افراد بیشتری را به خود علاقه مند کنید. این تمام است ، دوره.

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با مفهوم ، بخشش مهربانی ، ترافیک اینترنتی که هشت پا تولید می کند آشنا کنیم. موجودی مجازی که به اقیانوس بزرگ وب می رود و بازدید خوبی را به شما باز می گرداند. ما در مورد هشت بازوی او و چگونگی اطمینان از اینکه او برای شما کار می کند صحبت خواهیم کرد.

بازو شماره 1: سئو

اولین بازوی مورد نیاز هشت پا شما سئو یا سئو است. بسیار مهم است که کلیه املاک و مستغلات آنلاین شما بهینه سازی شوند ، چه وب سایت ، وبلاگ ، مقالات یا فیلم ها و حتی حساب های رسانه های اجتماعی شما برای نمایه سازی موتور جستجو.

اگرچه تنها موردی نیست که باید در نظر گرفت ، اما بسیار مهم است زیرا ایجاد محتوای مناسب برای موتورهای جستجو مانند Google ، yahoo و Bing به معنای دوستانه بودن آن است. ما در مورد چگونگی بهبود محتوا به جزئیات نمی پردازیم ، زیرا این هدف این مقاله نیست ، اما این اولین مکان برای شروع و یادگیری است.

اما برای اینکه شما را کاملاً در تاریکی رها نکنید ، برای سئو برخی از یادداشت های کوتاه وجود دارد: عناوین ، کلمات کلیدی ، توضیحات ، محتوا و پیوندها. روی این پنج مورد تمرکز کنید و شروع بسیار خوبی خواهید داشت.

بازو شماره 2: مقاله بازاریابی

یکی از م mostثرترین راه های ایجاد ترافیک و کیفیت بالای ترافیک ، نوشتن مقاله هایی از این دست است. می بینید که مقالات دائمی هستند و اگر به درستی نوشته شوند ، برای اینکه واقعاً مفید واقع شوند ، نه تنها علاقمندان به مباحث نوشته شده متوجه آنها می شوند ، بلکه توسط موتورهای جستجو فهرست بندی می شوند و توسط سایر وب مسترها منتشر می شوند.

حتی بهتر از این ، هر مقاله ای که ارسال می کنید می تواند یک تماس برای اقدام و یک لینک به وب سایت ، وبلاگ ، سایت اجتماعی یا هر چیز دیگری که می خواهید داشته باشد. این بدان معناست که خوانندگان شما نه تنها فرصتی برای همراهی با شما دارند ، بلکه شما دارای لینک بلاک بالایی برای سایت خود هستید. این بسیار قدرتمند است ، زیرا ما می خواهیم به آغوش یک هشت پا دیگر برسیم.

بازو شماره 3: وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی ، مانند نوشتن مقاله ، روشی برای انتشار فرم طولانی و محتوای آموزشی است که می تواند به صورت آنلاین با شما مرتبط شود. آنچه در مورد وبلاگ نویسی به طور کلی متفاوت است غیررسمی بودن و مکرر بودن آن است. همچنین به نظرات بیشتری منجر می شود و در نهایت می تواند به تنهایی به شبکه تبدیل شود.

تا زمانی که وبلاگ شما مرتبط و جالب باشد ، می تواند یک روش عالی برای جذب بازدید و همچنین جلب توجه موتورهای جستجو باشد. برای افزایش نتایج ، می توانید مانند مقالات ، آخرین پست های وبلاگ خود را در جای دیگری تبلیغ کنید.

بازو شماره 4: پیوند را ایجاد کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد ، فرستادن افراد به سایتهای شما و بهبود رتبه بندی موتور جستجوی شما بسیار مفید است تا پیوندهای خوبی به شما نشان دهند. این یکی از روشهای اولیه سئو است.

وقتی وب سایت شما در وسط یک تار عنکبوت است ، برای استفاده از تشبیه یک جسم 8 پا دیگر ، توجه بسیاری را به خود جلب می کند. بخاطر داشته باشید که ایجاد پیوندهای چند سطحی و پیوند به وب زمان می برد ، اما باید مدتی طول بکشد. هنگامی که به صورت دستی انجام می شود بسیار مثر است ، در انجام همه خدمات با یک کلیک بسیار مراقب باشید. موتورهای جستجو آنها را دوست ندارند و حتی می توانند وب سایت های شما را به دلیل استفاده از آنها مجازات کنند.

بازو شماره 5: بازاریابی ویدیویی

مانند ارسال مقالات ، ویدئوها نیز بسیار جذاب هستند ، زیرا بسیار محبوب هستند ، می توانند در همه جا گنجانده شوند ، دارای پیوند ، توضیحات و عناوین نمایه شده توسط موتورهای جستجو باشند و ماندگار هستند.

فیلم ها به احتمال زیاد شکل رسانه های اینترنتی هستند ، به این معنی که دیگران آنها را گرفته و در سایت های خود جاسازی می کنند. این نه تنها باعث ایجاد یک ترافیک بزرگ می شود ، بلکه احتمال ظاهر شدن خود فیلم در جستجوی جستجو را افزایش می دهد.

فقط به یاد داشته باشید که مانند مقالات ، فیلم ها نیز باید به کاری که شما انجام می دهید مرتبط باشند. باید آموزنده و سرگرم کننده باشد. البته ، این می تواند متفاوت باشد ، همه چیز به کار شما بستگی دارد.

بازو شماره 6: شبکه های اجتماعی

استفاده از فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​حتی یوتیوب و … برای افزایش و افزایش بازدید یک فرآیند پیچیده و زمانبر است. مانند هر یک از این استراتژی ها ، روش های درست و غلطی نیز برای این کار وجود دارد. در اینجا مقداری یادگیری لازم است و نحوه پیشرفت شما به نوع کاری بستگی دارد.

اما یک قانون کلی خوب برای SMM این است که اطلاعات را به نفع کسانی که آن را می بینند پخش کند. ارسال پیوند به مقالات ، فیلم ها و وبلاگ های جدید ، پیوند دادن به مقاله جالبی که در مورد ezine خوانده اید ، ایجاد ارتباط بین شما ، افراد همفکر و شرکت ها و غیره

در واقع ، هر نوع مشاغل ، حتی B2B ، می توانند از سایت های اجتماعی استفاده کنند. این می تواند یک فرآیند پیچیده باشد ، اما تعداد زیادی مقاله و کتاب الکترونیکی و همچنین متخصصان بازاریابی برای کمک به شما وجود دارد.

بازو شماره 7: مبادله کنید

این می تواند یک روش بسیار موثر برای جلب توجه باشد. شما در حال مبادله چیزی با ارزش برای کاری هستید که شخص دیگری انجام می دهد ، بنابراین می توانید از ترافیک فعلی دیگران بهره مند شوید. به عنوان مثال ، ممکن است به دیگران اجازه دهید در ازای دریافت لینک در سایت شما ، مقاله ها ، فیلم ها یا وبلاگ های شما را در سایت خود ارسال کنند. با این روش ، پیوند را به دیگری می گیرید و می توانید ترافیک را به عقب و جلو هدایت کنید.

شکل دیگر این بازاریابی وابسته است. درج آگهی در سایت های شما موجب ارتقا the تجارت دیگران می شود. نکته جالب در این مورد این است که شما نه تنها پیوندی را در سایت دیگری برای سایت خود دریافت می کنید ، بلکه اگر فروش از طریق وب سایت شما انجام شود ، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

ممکن است بخواهید بنرها را با وب سایت دیگری عوض کنید ، برای آن محتوا بنویسید یا در ازای لینک در صفحه پربازدید ، خدماتی را ارائه دهید. این ایده بسیار گسترده ای است و نیاز به اندکی فکر و خلاقیت دارد.

بازو شماره 8: تبلیغات

ما این را برای همیشه حفظ کرده ایم زیرا بسیار ساده است. یکی از راه های تقریبا تضمین ترافیک ، پرداخت هزینه آن است ، دقیقاً مانند دنیای واقعی. بزرگترین تفاوت و مزیت تبلیغات آنلاین با توجه به “دنیای واقعی” این است که ساده ترین راه برای ردیابی و کنترل است.

تقریباً با هرگونه تبلیغات آنلاین ، اعم از پرداخت به ازای هر کلیک ، بنرها یا برنامه های وابسته ، می توانید مکان و زمان و میزان نمایش تبلیغات خود را کنترل کنید. در هر زمان می توانید آنها را اضافه ، ویرایش و حذف کنید ، بنابراین با دقت میزان هزینه خود را کنترل کنید.

بررسی اجمالی سه نوع اصلی پرداخت به ازای هر کلیک یا پرداخت به ازای هر کلیک است. اینجا جایی است که شما میزبان آگهی خود را با کلیک بر روی پیوند پرداخت می کنید. Google AdWords مثال مشهوری در این زمینه است. شکل دیگر تبلیغات بانری یا متنی است که در سایت های پر بازدید مانند سایت های خبری ، فیس بوک ، توییتر ، تبلیغات ویدیویی YouTube و غیره قرار می گیرد. اینها همچنین مشمول هدف گذاری موقعیت مکانی و جمعیتی هستند. ما قبلاً در مورد برنامه های وابسته در بالا توضیح داده ایم که می توانید میزبان آنها باشید و در آنها شرکت کنید تا بتوانید در هر دو طرف سکه باشید.

آنجا که می روید ، اکنون مواد تشکیل دهنده یک موجود دریایی ملایم و دوستانه را دارید. او در آنجا شنا می کند و انواع افراد جالب را به عقب می آورد. و آنها حتی بدشان نخواهد آمد. اما مهمترین کلید آموزش دوست جدید برای انجام وظیفه ، اقدام واقعی است. شخصی باید پشت کامپیوتر بنشیند و همه کارها را انجام دهد. در حالی که این هشت بازو لیست کاملی نیستند ، اما مکان خوبی برای شروع و تشکیل یک پایه محکم هستند.

این کار غیر از بازاریابی مستقیم برای اکثر کارآفرینانی که در مشاغل مشغول به کار هستند می تواند یک کار دلهره آور باشد. اکثر مردم مشغول انجام کارهای منظم خود هستند ، چه رسد به اینکه ده ها ساعت در ماه را برای تبدیل شدن به یک هشت پا صرف کنند. اما کسی می تواند به شما کمک کند. کارشناسان و متخصصان علاقه مند مانند ما که می خواهند به هر کارآفرینی فرصت دهند آن را بصورت آنلاین انجام دهند. به هر حال ، اگر بیش از 97٪ افراد به جای هر نوع جستجوی دیگر ، چیزهایی را در وب جستجو می کنند ، پس آیا دوست کوچک شما به شما مراجعه می کند منطقی است؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا