ساختمان و مسکن

ادغام مدرنیته و زیبایی شناسی در اجاره ویلا لوکس در بالی

چه یک اقیانوس آبی مایل به آبی زیبا ، یک معبد عظیم هندو یا باکره بکر در حومه شهر ، بالی در هر بخش ثبت می شود. گردشگرانی که در تمام طول سال به اینجا می آیند ، زندگی خود را سپری می کنند و فراتر از تصورات و انتظاراتشان راحت هستند. تنوع ، به عنوان ادویه زندگی ، بالی با ارائه طیف گسترده ای از جاذبه های توریستی و مکان های تفریحی که فرد می تواند پس از ماه ها سخت کار و فشار آن را شارژ کند ، ترجیح داده می شود.

Cliff Top Villas

مکانهای زیادی در دنیا وجود ندارد که فرد فرصتی برای ماندن در کاخی بالاتر از صخره ای که با خیال راحت شناور مشرف به اقیانوس است ، بماند ، بنابراین کسی که در بالکن بایستد ، تفاوت چندانی با پرندگانی که هنگام غروب می خوابند ، ندارد. نسیم آرام بخش اقیانوس در صبح و شب بسیار تمیز و تازه است زیرا شما اولین گیرنده اجاره ویلا های لوکس در بالی هستید.

املاک Khangangan یک نمونه کلاسیک از ویلاهای جلویی در بالی است. شما می توانید در طی برخی از فصول سال ، ویلا را با قیمت حداکثر 2750 دلار دریافت کنید و ظرافت معماری سلطنتی را با ایده ها و تصورات آنها تجربه کنید. به معنی هفت بهشت ​​، کیانگان یک ویلای شگفت انگیز است که در نزدیکی شبه جزیره پوکت در بالی واقع شده است. بالای صخره دیدنی و جذاب ، بیش از 1.5 هکتار چشم انداز سرسبز و سبز ، تنها 170 متر بالاتر از آبهای شفاف آبی ساحل سلوندینگ دارد.

ویلا اوه خدای من واقع در ردیف میلیونرها ، در قسمت صخره ای تپه های Nusa Dua واقع شده است و دارای چشم اندازهای دیدنی از اقیانوس 180 درجه است.

ویلاهای معماری

اجاره ویلا لوکس در بالی مانند هیچ استراحتگاه به سبک مدرن از هر زاویه ای نیست. هر ویلا یک شگفتی معماری است و نشان دهنده هدف صاحبان این است که فضایی شبیه به کشور مانند مزارع برنج یا سواحل اقیانوس فراهم کند ، چه هدف از آمدن به بالی و ماندن در مکانی است که به نظر می رسد در هر جای دیگر دنیا.

Heavenly Residence یک ویلای 4 اتاق خواب شگفت انگیز است که مانند پله های شیب دار با تراس های برنج ساخته شده است. وسعت بیش از 700 متر مربع ، این مکان ایده آل برای یک مهمانی یا عروسی است. فضای داخلی با یک هنر بوم 6 متری توسط Wayan Gabrij که فرهنگ بالی را به تصویر می کشد ، لوکس هستند. مبلمان برای تکمیل کف های مرمر از جلبک دریایی و چوب خیزران استفاده می کند. دیوارهای سفید یک اتاق ناهار خوری مانند سنگ آهک ، مخزن ماهی مرجانی که به زندگی اقیانوس شباهت دارد و استفاده بیش از حد از آینه هایی که دیوار را به طرف سقف اقیانوس بیرون زده است ، به تمام سازه احساس لوکس می بخشد.

امکانات مدرن

هیچ یک از ویلاهای موجود در بالی را به هیچ وجه مرتبط با راحتی از دست ندهید. ویلاهای مجلل و خصوصی در بالی معمولاً دارای حریم خصوصی ، فضا ، تهویه هوا و استخرهای بزرگ است. کتابخانه های دی وی دی با سیستم سرگرمی آموزنده مانند آخرین سیستم سینمای خانگی آه خدای من ، اطمینان حاصل می کنند که میهمان حتی در خارج از خانه نیز برای گذراندن مناظر نفس گیر در بالی وقت بسیار خوبی را سپری می کنند. لمس لوکس و زیبایی برای اجاره ویلاهای لوکس در بالی از انتها تا انتها گسترش می یابد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا