دنیای وب

ارسال در صفحه 01 فیس بوک – قصد


بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک برای تجارت خود صفحه فیس بوک دارند. اگر آنها خوش شانس باشند ، واقعاً کنترل آنها بر عهده آنهاست! برخی از آنها توسط علاقه مندان یا مجرمان سایبری به امید کشتن شرکت با هزینه ای اندک پیشنهاد شده اند. اما این وسط مکالمه بود.
صفحات فیس بوک یکی از اولین پلتفرم هایی است که وقتی به “رسانه های اجتماعی” فکر می کنیم ، به ذهن خطور می کند. من چندین شرکت کوچک و متوسط ​​را می شناسم که فرصت اظهارنظر در صفحه های خود را برای افراد بسته اند. برخی از رستوران های معروف به شما اجازه می دهند صفحات آنها را باز کنید ، اما مدیر کلیه مقالات منتشر شده در انظار عمومی را حذف می کند ، چه خوب و چه بد. آنها حتی بدون پاسخ دادن به سال حذف می کنند. این فقط هدر دادن صفحات نیست ، بلکه هدر دادن پول عمومی برای پیمایش در چنین صفحاتی است.
این بدان معنی است که رسانه های اجتماعی * نامیده می شود. این سیستم عامل ها راهی عالی برای ارتباط با طرفداران و توسعه روابط با آنها هستند. صفحات FB همچنین یک روش عالی برای یافتن چشم اندازهای تجاری است. هدف شما ارتباط با افراد موجود در صفحه FB شماست.
بنابراین قبل از انتشار صفحه FB شرکت خود ، باید دلیلی برای انجام این کار داشته باشید. منظور من: شما باید هدفی را داشته باشید که می خواهید با مقاله به آن برسید. من صفحات زیادی را دیده ام که تغییر فقط “خرید وسایل ما” است. اکنون ، برای خرید کالا ضربه به سرتان مشکلی نیست ، اما حداقل باید سیستمی برای کنترل فروش در مکان های مختلف داشته باشید. دانش بازاریابی ، مهم نیست که از صفحه FB شما باشد. توانایی ردیابی فروش در یک پست خاص ، هدفی است که سعی در رسیدن به آن دارید! به عنوان یک قاعده کلی ، من مقاله هایی را می خوانم که سعی در فروش یا فقط “فروش” دارند.
از نظر تئوری ، بیشتر مقالات در صفحه شرکت آموزنده هستند. “تئوری” می گویم زیرا اطلاعات کمی وجود دارد که خوانندگان بتوانند از آنها استفاده کنند یا روی آنها کار کنند. من اغلب این مقالات را “می گویم” می نامم. اکنون پیام هایی مانند “ما در شب کریسمس در حال بستن هستیم” یا “ما ابزارک های آبی حمل می کنیم” اخبار را منتقل می کنند ، اما هیچ اطلاعاتی در دسترس آنها نیست. صحبت با مردم درباره محصول یا خدمات شما یک پیام بازاریابی نیست – این یک عمل عملی نیست. گفتن شخصی که شما را قفل کرده است به شما پیام می دهد “دور نمانید”. پیامی با عنوان “ما در ساعت 7 صبح روز 26 دسامبر دوباره باز می شویم” که به خوانندگان می گوید “ادامه دهید”. حالا آنها پیام بسیار بهتری به آنها می دهند و آنها می دانند!
مقاله بسیار بهتری وجود دارد که دوست دارم از آن استفاده کنم. این راه را برای ایجاد روابط باز می کند. اگر هنوز می خواهید گوش دهید ، به شما می گوید که افراد شرکت شما چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند. من آنها را “س askingال” می کنم. قبل از اینکه متعهد شوید که ابزارک های آبی را نصب کنید ، می توانید پستی ایجاد کنید که می گوید: “اگر ما می توانیم ابزارک های آبی را ارائه دهیم ، آیا دوست دارید آن را از ما بخرید؟” س favoriteال مورد علاقه من “ابزارک قرمز یا آبی است – کدام یک بهتر است و چرا؟ پاسخ خود را در زیر بگذارید”.البته بسیاری از افراد از پرسیدن س questionsال تمایلی ندارند زیرا از درگیری شدید (درگیری اینترنتی) در صفحه خود می ترسند. بهترین راه برای روشن نگه داشتن شعله های آتش اجتناب از بحث در مورد موضوعات داغ به جای طرح س questionsالاتی با تعصب آشکار است. “ویجت آبی یا قرمز – چه چیزی را دوست دارید؟” بله – از گفتن چنین مواردی خودداری کنید.
قبل از شروع به ایجاد حتی ساده ترین صفحه FB ، از خود بپرسید “من با این پست چه کار می کنم؟” اگر می خواهید خوانندگان شما رابطه جدید یا عمیق تری با شرکت شما داشته باشند ، ارسال یک Tell یا Ask a را در نظر بگیرید و اجازه دهید افراد پاسخ دهند. حتی اگر می خواهید چیزی بفروشید ، و یک پیام بازاریابی بنویسید ، مطمئن شوید که به مردم توانایی پاسخگویی را می دهید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا