دنیای وب

از اشتباهات طرح تجاری باید اجتناب شود

موارد زیر را انجام ندهید

نیاز به عدم رقابت دارد

برخی از کارآفرینان در تمایل خود برای افشای موانع دسترسی که کسب و کار آنها را از دیگران متمایز می کند، وسواس دارند. “موانع دسترسی” اطلاعات شخصی یا دانش یا تجربه یک تیم مدیریتی مستقر است که هیچ کس دیگری نمی تواند با آن ارتباط برقرار کند. ویژگی هایی که کسب و کار شما را متمایز می کند جالب است، اما واقعیت این است که هیچ شرکتی بدون رقابت نیست.

بخش تجزیه و تحلیل صنعت در طرح کسب و کار شما باید اندازه صنعتی را که در آن رقابت خواهید کرد را نشان دهد. تجزیه و تحلیل بازار بخشی از آن صنعت را که روی آن تمرکز خواهید کرد را نشان می دهد. تجزیه و تحلیل رقابتی باید نقاط قوت رقبای شما را نشان دهد – و اینکه چگونه می توانید آنها را شکست دهید.

به عبارت دیگر می توانید کیک را هم بخورید و بخورید. شما باید نشان دهید که رقابت برای متقاعد کردن سرمایه‌گذاران به اندازه‌ای است که بازار به اندازه‌ای بزرگ است که در زمان بزرگ پول به دست بیاورد، اما استراتژی شما متمرکز و منحصربه‌فرد برای حرکت در همان جهت در آب‌های آن رقابت است.

از اولین مزیت دانلود به عنوان استراتژی خروج خود استفاده کنید

شرکتی که تنها استراتژی خروج یا نقطه پرداخت آن برای سرمایه گذاران، پر کردن بازار با محصول یا خدمات جدید و سپس فروش شرکت در عرض یک سال است، سرمایه گذاران شایسته ای را نخواهد یافت. همه چیز در عصر اطلاعات خیلی سریع پیش می رود. سرمایه‌گذاران شرکتی را می‌خواهند که بتواند به سرعت رشد کند، اما روند را دنبال کند. آنها به دنبال یک طرح تجاری هستند که یک چشم انداز هوشیار و واقع بینانه و یک استراتژی خروج مسئولانه مالی را نشان دهد.

تنها یک شرکت بزرگ برای خرید کسب و کار کوچکتر شما هدف قرار گرفته است

به عنوان مثال، اگر شرکت شما در حال ایجاد نرم افزار جدید است، تمام تخم مرغ های خود را در سبد گوگل و مایکروسافت قرار ندهید. اگر استراتژی خروج برای طرح کسب و کار شما به خرید یک شرکت بزرگ بستگی دارد، یک مطالعه موردی مشابه ارائه دهید. شواهد کافی ارائه دهید مبنی بر اینکه الزامات کسب و کار شما مانند فروش موفق به یک شرکت مطالعه موردی است.

همچنین، نشان دهید که چرا یک شرکت بزرگ نمی خواهد یا نمی تواند همان محصول را در داخل توسعه دهد.

شفاف باشید:

نه می گوید عدم رقابت

نه از مزیت حرکت اول به عنوان اولین استراتژی خروج استفاده کنید.

نه تنها یک شرکت بزرگ برای خرید کسب و کار کوچکتر شما هدف قرار گرفته است.

اجتناب از اشتباهات طرح کسب و کار مسیر شما را برای تامین مالی روشن تر می کند. مطمئن شوید که پس از اتمام برنامه برای چند روز آن را کنار گذاشته و با چشمانی تازه آن را مرور کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا