دنیای وب

از اینترنت، صفحات هاب، وبلاگ ها و نشانک های اجتماعی کسب درآمد کنید

هنگامی که یک شرکت وب سایت دارید، حدود 90 درصد کار شما بازاریابی است، زیرا فروش موفق در اینترنت نادر است. کسب درآمد از اینترنت بسیار سرگرم کننده است، اگرچه برخلاف تصور بسیاری، این یک شغل واقعی است. راه های زیادی برای فروش کسب و کار شما وجود دارد. در اینجا یک راه عالی برای انجام آن وجود دارد.

خوب، همانطور که عنوان نشان می دهد، ما به HubPages و وبلاگ ها و نحوه ارائه آنها به عموم نگاه می کنیم. این روش بازاریابی بسیار آسان و سرراست است. من در واقع از تمام روش های دیگر مانند بازاریابی مقاله و انجمن های تجاری استفاده می کنم و اینها نیز بسیار آسان هستند و ترافیک را به وب سایت شما می آورند.

HubPages یک سایت شبکه اجتماعی عالی است، دسترسی به آن بسیار آسان است و مطمئناً در صورت استفاده صحیح، ترافیک را به وب سایت شما وارد می کند. نوشتن محتوا در وب سایت آسان است و می توانید تصاویر، لینک ها و فیلم ها و غیره را در آن قرار دهید. خود یا شرکت وب سایت خود را برای کسب درآمد در اینترنت تبلیغ نکنید زیرا از صاحب وب سایت و مشتریان بالقوه عصبانی خواهید شد – آنها این کار را دوست ندارند.

وبلاگ، که یک وب سایت بسیار کوچک است، همچنین می تواند تقریباً هر چیزی را که قابل مشاهده است اضافه کنید. تصاویر با پیوندهایی به وب سایت، ویدیوها، ویدیوها و موارد دیگر. فکر می‌کنم روزهایی که می‌توانی یک وبلاگ بنویسی، پینگو در پینگوماتیک و هی presto، ترافیک زیاد گذشته است. این تاثیر قدرتمندی که چند سال پیش داشت را ندارد. با این حال، همچنان پینگ کردن وبلاگتان بهتر از انجام ندادن آن است.

این چیزی است که ممکن است بسیاری از مردم نبینند. هنگامی که هاب یا وبلاگ خود را دارید، آنها را تنها به این امید که ترافیک برای آنها وجود دارد ترک نکنید. آنها را در سایت های نشانه گذاری اجتماعی ارسال کنید زیرا هاب ها و وبلاگ ها به راحتی پذیرفته می شوند.

این سایت نشانه گذاری است که من از آن استفاده می کنم اما البته این انتخاب من است و شما می توانید از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید. من از Digg، Mixx، Subbmitt، LinksMarker، Redditt و Del.icio.us استفاده می کنم. موارد دیگری مانند Twitter و Stumbleupon و غیره وجود دارد.

اگر پیشخوانی برای وبلاگ خود ندارید، به صورت رایگان به statcounter.com بروید تا به راحتی آن را در وبلاگ خود نصب کنید و البته می توانید تعداد بازدیدکنندگانی که دریافت می کنید را پیگیری کنید.

اگر از این روش استفاده کنید، ترافیک بیشتری به هاب ها و وبلاگ های خود خواهید دید، بدون سوال. و چه در خانه یا جای دیگر ورزش کنید، این تمرین آسان و سرگرم کننده است. حالا برو و خودت امتحانش کن

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا