ساختمان و مسکن

از تعطیلات خود در ساحل زیبای Sa Figuera در ساحل جنوب شرقی مایورکا لذت ببرید

مایورکا یک مقصد جزیره زیبا در ساحل شرقی اسپانیا است. این یکی از جزایر بالئاریک است و به دلیل داشتن دریاهای زیبا ، سواحل شنی سفید و شهرهای باشکوه به عنوان جواهر دریای مدیترانه شناخته می شود. این بزرگترین جزایر بالئاریک است. اگر قصد دارید تعطیلات را در این جزیره باشکوه در اسپانیا سپری کنید ، قبل از بازدید باید از یک ملک مناسب دیدن کنید.

Sa Figuera یک ویلای آرام و Pastoral است که بهترین امکانات را برای بازدیدکنندگان برای لذت بردن از تعطیلات خود فراهم می کند. می توانید با اقامت در این ویلا زیبا در کنار خانواده یا دوستان خود ، مایورکا را کشف کنید. این ویلا در ساحل جنوب شرقی مایورکا واقع شده است. منظره ای خیره کننده از میدان به سمت صومعه قله سن سالوادور را ارائه می دهد. چند سواحل شرقی جذاب و زیبا در مایورکا وجود دارد که در دسترس آنها بسیار آسان است. این ویلا در میان مسیرهای سرسبز حومه شهر و چمنزارهای وسیع در دشت Son Mesquida ، در نزدیکی شهرک پر جنب و جوش فلانیتکس قرار گرفته است.

یک درب ورودی چوبی بزرگ وجود دارد که می توانید وارد مرکز خانه شوید. یک اتاق نشیمن / اتاق غذاخوری و آشپزخانه از یک طرف وجود دارد. هر دو مجموعه پنجره های فرانسوی در بیرون مناظر باغ زیبایی دارند. خانه به زیبایی در حومه شهر و تپه های اطراف قرار گرفته است. از تراس پشت بام خانه می توانید از تماشای خیره کننده لذت ببرید.

این خانه دارای دو اتاق خواب دو نفره و دو نفره است. به راحتی می تواند هشت نفر را در خود جای دهد. داخل ویلا جادار و راحت برای زندگی است. این خانه دارای یک اجاق گاز چوبی است که در زمستان های سرد ، گرمای راحتی را فراهم می کند. اتاق های اصلی دارای سقف های سفید ، کاشی های مایل به زرد و دکوراسیون زیبا با رنگ های آرام بخش تسکین دهنده هستند. ویلا از داشتن تعطیلات تابستانی راحت است زیرا همه امکانات رفاهی را برای مهمانان از قبیل وای فای رایگان ، ماشین لباسشویی ، دستگاه پخش دی وی دی ، ماشین ظرفشویی و هر آنچه را که می خواهید در اختیار شما قرار می دهد.

در بیرون ، یک پس زمینه از گیاه بوفینویلا وجود دارد که در میان دیوار بین کباب ترکیبی و تراس پوشاننده در سراسر دیوار دزدکی حرکت می کند. یک میز و صندلی های بلند وجود دارد. این مکان ایده آل برای لذت بردن از نوشیدنی های سرد در شب است. اگر می خواهید در آفتاب استراحت کنید ، یک تراس بزرگ برای استراحت وجود دارد. می توانید در زیر تراس ناهار خوری پوشیده از شراب ، غذا بخورید و استراحت کنید در میان حومه زیبای مایورکان که ویلا را احاطه کرده است.

باغ بزرگ و استخر خصوصی بهترین مکان را برای تفریح ​​کودکان فراهم می کند. کلیه امکانات و طیف گسترده ای از غذاهای محلی در نزدیکی شهر Felanitx ، تنها 3 کیلومتر با ویلا در دسترس است. سایر شهرهای ساحلی مانند Portocolom و Cala d’Or با ماشین حدود 20 دقیقه با خانه فاصله دارند.

تعدادی کالای شلوغ و گاوهای شنی منظره وجود دارد که می توانید به راحتی در کنار ساحل ساحلی پیدا کنید. همچنین می توانید از غارهای معروف اژدها در پورتو کریستو در 24 کیلومتری خانه دیدن کنید. این بهترین مکان برای بازدید در تمام سنین است. Sa Figuera مکانی عالی برای زندگی و کاوش در قسمت زیبای جزیره متنوع مایورکا است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا