دنیای وب

از 3 بازاریاب و کارآفرین موفق آنلاین بیاموزید

سیان تعید ، رید هافمن و گوهر چودری. این سه کارآفرین موفق اینترنت در جهان هستند. این افراد ثابت می کنند که شما واقعاً می توانید در اینترنت میلیونر شوید – یا حتی یک میلیاردر شوید.

سیان تایدید یکی از موفق ترین زنان در دنیای بازاریابی اینترنتی است. من Envato Online را تاسیس کردم و آنها بازارهایی را اداره می کنند که روزانه صدها هزار نفر محصولات دیجیتالی را خریداری و می فروشند. همچنین به اجرای شبکه ای از وبلاگ های آموزشی کمک می کند.

رید گرت هافمن یک کارآفرین ، نویسنده و کارآفرین است. وی بیشتر به خاطر یکی از بنیانگذاران LinkedIn ، شبکه اجتماعی ایجاد شده برای ارتباطات تجاری و جستجوی کار شناخته شده است.

Jawhar Choudhury به دلیل تخصص “پرداخت به ازای هر کلیک” در بخش وابسته شناخته می شود. وی در ترافیک پرداختی و به طور کلی بازاریابی اینترنتی از احترام خوبی برخوردار است. او دوره های مربوط به نحوه کسب درآمد در خلبان اتوماتیک را آموزش می دهد.

چرا هر سه کارآفرین در اینترنت موفق می شوند در حالی که بسیاری دیگر موفق نیستند؟

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانیم از آنها یاد بگیریم:

همه تخمهای خود را در یک سبد قرار ندهید. سما تعدید نکرد.

وی در طول سالها چندین پروژه جانبی انجام داد تا اینکه سرانجام Envato را تشکیل داد. هم اکنون ، وبلاگ نویسی هنوز در کنار طرف در حال اجرا است.

روش های زیادی برای کسب درآمد در اینترنت وجود دارد. دریابید که در چه چیزی مهارت دارید و چه چیزی نه. همیشه کسب درآمد از بیش از یک منبع ایده خوبی است.

او مانند رید هافمن روی نوآوری متمرکز شد. همیشه لازم نیست همان کاری را انجام دهید که سایر بازاریابان آنلاین انجام می دهند.

بازاریاب آنلاین موفق کسی است که از دیگران بیاموزد ، اما هنوز هم به تنهایی چیز جدیدی را ابداع می کند. از شرکتهای وابسته موفق ایده بگیرید و آنها را با ایده های جدید خود ترکیب کنید. توانایی نوآوری یکی از مهمترین خصوصیاتی است که یک بازاریاب شرکت وابسته می تواند داشته باشد.

از منابع مختلفی مانند گوهر چودری استفاده کنید.

تمام اطلاعاتی که برای موفقیت لازم دارید به صورت آنلاین در دسترس است:

شبکه های متنی
شبکه های اجتماعی
وبلاگ نویسی
سیستم عامل های تبلیغاتی CPA
درس های ویدئویی
ابزار کلمات کلیدی
معاملات میزبانی وب
تابلوهای پیام
شبکه های تبلیغات موبایل

درباره هر یک از آنها تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک بیشتر به شما کمک خواهد کرد. تمام ابزارها و منابعی که برای موفقیت لازم دارید – فقط آنها را پیدا کرده و از آنها بهره ببرید. گوهر چودری موفق شد زیرا در سیستم عامل های مختلف آزمایشاتی را انجام داد تا ببیند چه چیزی برای او مناسب است.

در اینجا چند نکته مفید آورده شده است که می توانید از بازاریابان پیشرفته و کارآفرینان آنلاین بیاموزید:

از نشان دادن خود نترسید. اگر ببینند شخصی واقعی به او فروش می دهد ، احتمال خرید از کسی بیشتر خواهد بود. پشت کامپیوتر پنهان نشوید. تصویر و اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا به مردم ایده شما را بفهماند.

سعی نکنید همه اینها را خودتان بگیرید: طراحی وب ، برنامه نویسی ، ایجاد محتوا ، شبکه های اجتماعی ، بازاریابی فعال و غیره. این بیش از حد است که یک نفر بتواند با خودش سر و کار داشته باشد. برون سپاری برخی از مشاغل به دیگران – فقط مطمئن شوید که آنها واجد شرایط و دارای شهرت خوبی هستند. اگر تازه کار خود را شروع کرده باشید ، ممکن است خودتان بتوانید این کارها را انجام دهید ، اما با شروع رشد کسب و کار خود ، به افراد دیگری نیاز دارید که به شما کمک کنند.

دامنه (دامنه) خود را انتخاب کنید ، ضروری است که در بالای آن باقی بمانید. با تغییرات در زمینه خود همراه باشید. شما نمی خواهید تنها بازاریاب آنلاین باشید که چیزی را که دیگران آن را منسوخ می دانند ارائه می دهد. همیشه از آنچه جمعیت شناختی هدف شما به دنبال آن است مطلع باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا