از RSS به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید

استراتژی شما وقتی می آید از جمله بازاریابی رسانه های اجتماعی در ترکیبی از استراتژی کلی بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید؟ آیا قصد استفاده از توییتر را دارید؟ سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک؟ مای اسپیس؟ لینکدین؟ یا نینگ؟ صرف نظر از استراتژی خود ، شما نیاز به راهی دارید که بتوانید از این خدمات مختلف سود ببرید و از وقت خود با خردمندانه در این سایت های شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

اما نوعی بازاریابی اجتماعی که بسیاری از دارندگان مشاغل از آن استفاده نمی کنند ، چیزی به نام “بازاریابی RSS” است. این استراتژی وب 2.0 است ، و استفاده از آن بسیار آسان است. RSS مخفف “Really Simple Post” است ، و یک راه عالی برای عجله در مطالب و مقالات خود در وب سایت افراد دیگر است.

یکی از سریعترین راهها برای دریافت فید RSS شروع یک وبلاگ است. در حال حاضر یک روش بسیار فنی برای ایجاد فید RSS شما از ابتدا وجود دارد ، اما من آماده شرط بندی هستم که شما نمی خواهید این روش را بشناسید – به خصوص اگر پردازنده رایانه نباشید. خوشبختانه یک سرویس رایگان وجود دارد که می تواند یک فید RSS را برای شما ایجاد کند.

این سایت Feedburner.com نام دارد. و دقیقاً مانند سکوی محبوب وبلاگ نویسی به نام Blogger.com ، استفاده از آن رایگان است. هر یک از این سرویس های آسان می توانند به شما کمک کنند تا به مکانی خاص وارد شوید ، برای خودتان یک نام بسازید ، محتوای آن را در اینترنت پخش کنید و بدون هیچ هزینه ای رفت و آمد زیادی کنید.

من Blogger را دوست دارم زیرا کار با آن بسیار آسان است. اما نه تنها این ، می تواند کاملاً امکان پذیر شود. من کسی را می شناسم که بیش از 100000 دلار از طریق وبلاگ ساده و به ظاهر ساده خود درآمد کسب می کند ، اما اطلاعات وی باورنکردنی است و مشترکان زیادی نیز دارد. من آماده شرط بندی شركت كردم كه بازاریابی RSS در ساختن او درآمد زیادی نیز داشته است.

هنگام دریافت یک خوراک RSS Feedburner ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از پیش فرض Blogger “Atom” استفاده کنید ، یا از یک خوراک RSS Feedburner استفاده می کنید. به شخصه ، من فکر می کنم شما باید از یکی از Feedburner استفاده کنید زیرا ساده ، موثر ، جذاب و بسیار آسان برای استفاده است.

مطالب پربازدید کاربران

برخی افراد احساس می کنند که بازاریابی RSS جایگزین بازاریابی ایمیل می شود ، اما من با این ایده موافق نیستم. بازاریابی ایمیل جایگاه خود را در جهان و همچنین بازاریابی RSS دارد. اما این باور که یکی از آنها دیگری را لغو خواهد کرد ، مسخره است. هر دو این فناوری هنوز در حال کار هستند و در آینده مشخص کار خواهند کرد.

اگر می خواهید مشترکین خود محتوای جدیدی بدست آورند ، هر روز با استفاده از RSS با وبلاگ خود از RSS استفاده کنید. این کار هوشمندانه ای است که انجام می شود ، و لازم نیست که یک تنظیم واحد را برای تنظیم و ارتقاء سایت یا وبلاگ خود اختصاص دهید. من RSS را دوست دارم ، و فکر می کنم این چیزی است که باید بیشتر به آن توجه کنید.

هرچه بیشتر در مورد بازاریابی RSS مطالعه کنید ، احتمال استفاده از آن و استفاده مؤثر از آن برای تجارت شما بیشتر است. قبل از فراموش کردن ، اکنون شروع کنید.

حتما این نکات RSS را برای استفاده در مشاغل امروز خود قرار دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا