دنیای وب

استراتژی بازاریابی آنلاین Ebook – 5 عنصر اساسی برای یک کمپین موفق

آیا قصد دارید استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را بصورت آنلاین انجام دهید یا به زودی برنامه ریزی می کنید؟ برنامه ریزی استراتژی بازاریابی کتاب الکترونیکی برای اطمینان از موفقیت کمپین کتاب الکترونیکی شما نیاز به تفکر و تصمیم گیری دقیق دارد. نوشتن کتاب الکترونیکی به سختی زیادی احتیاج دارد و می خواهید مطمئن شوید که او بیشترین دست را می گیرد ، و همچنین آن را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنید.

در اینجا 5 عنصر مهم یک استراتژی موفق بازاریابی آنلاین بصورت آنلاین آورده شده است:

1. صفحه فروش تبدیل بالا

بسیار مهم است که صفحه فروش خود را برای فروش کتاب الکترونیکی خود داشته باشید. هدف از این صفحه فروش کتاب الکترونیکی شما و هیچ چیز دیگری نیست. این باید حاوی عنوان چشم نواز ، تماس فراخوان قدرتمند و دکمه درخواست باشد. دریافت این وب سایت شما این روزها بسیار آسان است ، زیرا هزینه ثبت نام و میزبانی دامنه در زمان حاضر بسیار کم است.

2. برنامه وابسته

داشتن برنامه وابسته خود می تواند به شما کمک کند تا فروش خود را به میزان قابل توجهی منفجر کنید. برنامه ارجاع به سایر بازاریابان این امکان را می دهد تا کتاب الکترونیکی شما را تبلیغ کنند تا سهمی از سود را به نام کمیسیون ارجاع دریافت کنند. برای کتاب های الکترونیکی ، نرخ کمیسیون معمولی از 50٪ تا 75٪ است ، اما این به دلیل پایین بودن هزینه های تولید کتاب های الکترونیکی است. ارزش آن است که 50٪ از درآمد خود را به یک شرکت فرعی واگذار کنید ، زیرا اینها تبلیغات رایگان برای شما هستند. آنها همه کارهای سخت را در بازاریابی و تبلیغات کتاب الکترونیکی شما انجام می دهند و فقط در هنگام انجام فروش اقدام به پرداخت کمیسیون می کنند و این برای همه سودآور است.

3. لیست را بسازید

اگر درست کار کنید ، ساختن لیست شما می تواند فروش شما را به شدت افزایش دهد. شما می توانید یک فرم اشتراک را به صفحه فروش خود اضافه کنید یا بعد از اینکه مشتریان خود محصول شما را سفارش دادند ، لیستی از مشترکان و مشتریان ایجاد کنید. می توانید برای کسانی که بار اول آن را خریداری نکرده اند ، مجدداً برنامه هایی را برای ارتقاء کتاب الکترونیکی خود ترتیب دهید ، همچنین می توانید محصولات دیگری را نیز تبلیغ کنید. این لیست به احتمال زیاد حیاتی ترین دارایی در تجارت شما خواهد بود ، بنابراین با آن درست رفتار کنید.

4- ترافیک رایگان

ترافیک وب سوخت برای هر تجارت آنلاین است. بدون ترافیک کاری وجود ندارد. درست همانطور که فروشگاه آفلاین برای زنده ماندن به ترافیک پا احتیاج دارد ، یک تجارت آنلاین برای بازدید از وب سایت نیاز به بازدید کنندگان دارد. خوشبختانه ، روش های بسیاری برای بدست آوردن ترافیک رایگان به وب سایت شما در اینترنت وجود دارد ، از جمله بازاریابی مقاله ، تبلیغات طبقه بندی رایگان ، بازاریابی تالار گفتگو و بازاریابی رسانه های اجتماعی. این روش ها را مطالعه کنید تا بتوانید کمپین های ترافیکی رایگان خود را پیاده سازی کنید.

5- پرداخت ترافیک

سطح بعدی ترافیک پرداخت ترافیکی است که به شما امکان می دهد تا تجارت خود را بیشتر گسترش دهید. در حالی که ترافیک رایگان می تواند برای مراجعه به بازدید کنندگان و فروش بسیار عالی باشد ، با مراجعه به ترافیک پولی ، می توانید تجارت خود را سریعتر گسترش دهید. با ترافیک رایگان وقت خود را برای به دست آوردن این ترافیک می گذرانید و همه ما فقط 24 ساعت در روز داریم. با این حال ، با استفاده از ترافیک پولی ، از منابع خود برای گرفتن ترافیک به صورت خودکار استفاده می کنید. در میان بهترین فن آوری های تولید پول و در عین حال بسیار سودآور ، تولید ترافیک عبارتند از: تبلیغات به ازای هر کلیک ، تبلیغات ایمیل شخصی ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات بنر و تبلیغات آفلاین در خبرنامه ها و مجلات.

اکنون که ایده خوبی در مورد استراتژی بازاریابی موفق آنلاین دارید ، زمان آن است که نام خود را وارد تجارت آنلاین کنید. نوشتن کتاب الکترونیکی شما تنها اولین قدم است. آن را در جایی که لاستیک با جاده ملاقات می کند ، تبلیغ کنید. آیا حاضر هستید این چالش را انجام دهید؟ سپس زمان آن رسیده است که اقدامات گسترده ای را شروع کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا