دنیای وب

استراتژی بازاریابی اینترنتی برای تجارت کوچک شما

استراتژی بازاریابی اینترنتی را برای تجارت کوچک خود چگونه می فهمید؟ نکته اصلی این سؤال در ایجاد درک کاملی از اصول بازاریابی نهفته است. من لحظه ای از یورکا را در دانشکده تجارت به یاد می آورم که ساعت ها در انتخاب تعریف یک موسسه بازاریابی معتبر برای بازاریابی صرف کردیم:

بازاریابی فرایند مدیریتی است که وظیفه شناسایی ، پیش بینی و برآوردن نیازهای مشتریان را سودآور می کند.

تعریف CIM

این من را منفجر کرده است که بازاریابی فقط یک کار کمکی تجاری نیست بلکه یک تجارت است. درک دنده ای که باعث می شود مشاغل تبدیل درآمد ، جذب و حفظ مشتری شود ، واقعاً کاری است که بازاریابی در آن انجام می شود. اینترنت به سادگی گزینه های بیشتری را به ترکیب اضافه می کند ، اما اصول اساسی یکسان باقی می مانند. اگر می فهمید که چه چیزی باعث ایجاد شغل تجاری شما می شود ، از آنچه که فکر می کنید درک بهتری از بازاریابی دارید.

پدر من تاجری بود که زیر نظر اساتید منتشر شده ، حق تحصیل در مشاغل را نداشت ، اما با این وجود او درک اساسی از آثاری را که ساخته بود ، درک طبیعی از چرخ دنده هایی که باعث پیشرفت تجارت می شود ، داشت و او به معامله منصوب می شد ، که من موفق شدم با روش “Del-Boy” برخورد و با موفقیت اداره کنم. برای سالها. وقتی بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک سقوط می کنند ، آنها تجارت خود را به خوبی درک می کنند ، اما آنها قادر به در نظر گرفتن عوامل متغیر محیطی نیستند و سپس تجارت خود را بر این اساس تطبیق می دهند.

کشف نیاز به تغییر نیمی از نبرد است ، و در حالی که بیشتر کارآفرینان درک می کنند که اینترنت نیرویی است که باید از آن استفاده کرد ، آنها نتوانستند از فرصتهای واقعی تحول آمیز که می تواند به آینده تجاری خود برای سالهای آینده کمک کند ، استفاده کنند. اما بحث ارزان است ، و بسیاری از غرفه داران “پایان مصرف گرایی را همانطور که می دانیم” پیش بینی می کنند با ورود اینترنت به تمام جنبه های رفتار خریدار وارد یک دوره جدید می شود.

از تجربه من ، این عصر جدید به طور مداوم در حال تغییر عوامل محیطی است که ابتدا باید درک شوند و سپس در مقیاس مناسب برای تجارت خود در ترکیب بازاریابی خود استفاده کنند. به عنوان مثال ، پیش از این شرکت های خدمات کوچک آنلاین به شدت به لیست های دایرکتوری ها در رسانه های چاپی مانند صفحات زرد تکیه می کردند تا در محل مشتریان خود پیدا کنند. برای گرفتن یک کتاب زرد 3 کیلوگرم مفید و تبدیل آن به P برای لوله کش ها به یک لوله کش نیاز دارید. این روزها ، Google My Business واقعاً این راهنماهای درب را که دکوراسیون دارنده تلفن بیشتر خانه ها را تزئین کرده اند ، جایگزین کرده است ، زیرا همه ما به جای تلفن های هوشمند یا لپ تاپ های خود برای “Google it” روی می آوریم. این جایی است که سازگاری با یک محیط واقعاً در حال تغییر ایجاد می شود ، با بهبود لیست Google My Business شرکت شما ، می تواند بوجود بیاید که مشتریان منطقه شما به راحتی خدماتی را که ارائه می دهند جستجو کنند.

بنابراین ، کلید درک بازاریابی آنلاین واقعاً در درک مارکتینگ است ، این چرخ دنده های حیاتی که باعث می شود تجارت شما جلب شود ، و سپس با استفاده از روش های مختلف موجود در ترکیبی که مناسب تجارت شما باشد. از آنجا که هر اثر منحصر به فرد است ، هیچ “یک اندازه متناسب با همه” نیست. شما باید ترکیبی از مواد مناسب برای تجارت خود را ، همه یا مجموعه ابزارهای بازاریابی آنلاین موجود ، درک و استفاده کنید. در واقع این یک قیاس بد نیست ، به بازاریابی اینترنتی به عنوان یک سری ابزارهایی که برای انجام کار (رسیدن به اهداف شغلی خود) نیاز دارید ، فکر کنید. شغل مورد نظر را ارزیابی کنید و از ابزارهای مناسب برای انجام کار استفاده کنید ، این یک استراتژی ساده بازاریابی است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا