استراتژی بازاریابی اینترنتی شماره 9 – رسانه اجتماعی برای فرصت تجارت آنلاین شما

رسانه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین ، بر ایجاد اعتماد و روابط با شرکای تجاری بالقوه می چرخند. رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای مشتریان بالقوه است تا شما را بدون هیچ گونه فشار فروش شخصاً شما را بشناسند. به شرکای تجاری آینده نگر این امکان داده می شود که شما را تحت نظر داشته باشند بدون اینکه احساس کنند که موظف هستند به فرصت تجارت آنلاین خود در خانه بپیوندید. YouTube انواع فیلم ها را برای تماشای خود دارد اما تولید فیلم های شگفت آور کاملاً لازم نیست. تمایل بیننده برای برقراری ارتباط با شما در یک سطح شخصی بسیار فراتر از کمال در فیلم واقعی است.

همینطور که این پست را می نویسم ، دو سایت رسانه اجتماعی در 10 مورد برتر در الکسا فیس بوک (شماره 2) و یوتیوب (شماره 4) وجود دارد. MySpace (# 12) و توییتر (شماره 15) به آرامی از بین 10 نفر برتر کنار رفتند که اطمینان از این دارند که بدعت رسانه های اجتماعی است؟ تعداد کاملی از افرادی که روزانه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، نشان می دهد که این یک تبحر نیست. فیس بوک یک راه عالی برای تولید فرصت برای تجارت آنلاین در خانه شما است. YouTube راهی عالی برای ترکیب ویدیو در استراتژی های بازاریابی اینترنتی است.

YouTube راهی عالی برای شرکای تجاری احتمالی برای دیدن شما به عنوان یک فرد است. این فیلم باید یک فیلم طبیعی باشد که در آن کمال ضروری نیست. شرکای شما به دنبال یک متخصص با پیشینه مشابه و مشابه آنها تا حد معینی هستند. فیس بوک به شرکای تجاری بالقوه شما اجازه می دهد تا شما را به عنوان فردی با گروههایی که به آنها پیوند می زنید ، نمایه خود ، دوستان و غیره را ببینند. رسانه های اجتماعی به آنها اجازه می دهد بدون تعهد به یک فرصت تجاری آنلاین در خانه خود ، شما و اقدامات خود را از دور مشاهده کنند.

استراتژی بازاریابی اینترنتی با استفاده از رسانه های اجتماعی کاملاً ضروری است تا فرصت کسب و کار آنلاین را به سطح بعدی برسانید. وقتی چند سال پیش سیستم مراقبت از منزل را به درب فروش کردم ، محصولی که فروختم بسیار عالی بود ، اما تا زمانی که به انتظارات خود اعتماد نداشته باشم هیچ فروشی صورت نگرفته است. مدت زمان کوتاهی در روند فروش داشتم تا آنها را بخرم که محصول من را بخرند. من یک فرصت داشتم و فرصت دیگری برای فروش وجود نداشت. مزایای اینترنت این فرصت را برای شما فراهم می کند که شرکای تجاری بالقوه را برای مدت زمانی نامحدود جذب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا