دنیای وب

استراتژی بازاریابی شرکت های وابسته – مبانی کسب درآمد در بازاریابی سهامداران چیست؟

یکی از بهترین راه ها برای درآمدزایی از بازاریابی شرکت های وابسته ، انتخاب مکانی است که به خوبی می شناسید. یکی از اصلی ترین عواملی که در کسب درآمد اینترنتی موثر است ، دانستن چیزی است که می فروشید.

طاقچه ای در یک طاقچه بسیار سودمند. اگر تقریباً هر چیزی در مورد محصول بدانید ، قادر به بازاریابی خواهید بود. یکی از راه های مورد علاقه من برای بازاریابی ایجاد مقاله و ارسال به دایرکتوری های بزرگ وبلاگ است.

به محض اینکه جایگاه خود را پیدا کنم ، مطمئن می شوم که ابزار تحقیق خوبی در مورد کلمات کلیدی داشته باشم و اطمینان حاصل کنم که محتوای بسیار خوبی دارم. من اطمینان خواهم داد که برخی از پیوندهای وابسته خود را در برخی از پست هایم خراب کرده ام تا رتبه صفحه خود را افزایش داده و بازدید سایت را افزایش دهم.

این یک کار مداوم است. بهترین مکان برای ردیابی همه تلاش های شما و بازدید وب سایت شما در یک مکان ، صفحه فشار است. این صفحه ای است که شما باید نام ها و ایمیل ها را جمع آوری کنید و آنها را به لیست در حال رشد وب سایت ها ارسال کنید و همچنین برای هر محصولی که ممکن است در آینده راه اندازی کنید لیست پستی را انتخاب کنید.

هنگامی که وب و لیست های پستی دارید ، تمام ترافیک ، مخاطبین و وب سایت هایی را که می خواهید بخواهید خواهید داشت. هر طور که می خواهید می توانید از یک مکان به مکان دیگر بروید و دیگر نیازی نیست که نگران طولانی مدت از کامپیوتر باشید.

موارد فوق همان چیزی است که من برای استراتژی بازاریابی وابسته عمومی استفاده می کنم. هر چقدر طاقچه مشخص تر باشد ، کسب درآمد دشوارتر است. یکی از بهترین راه ها برای این کار استفاده از منابع یادگیری رایگان است. به عنوان مثال ، اگر مکان مناسب سلامتی باشد ، می خواهید در مورد بهترین رژیم غذایی و مکمل ها اطلاعات کسب کنید و می خواهید در این زمینه متخصص شوید. این چیزی است که اگر به دنبال خود نیستید نمی توانید آن را انجام دهید. این کار وقت زیادی از شما می گیرد و کار سختی خواهد بود ، اما بازدهی بسیار بیشتر از این خواهد بود اگر آزاد باشید در انتخاب هر برنامه وابسته و ترویج آن هرطور که می خواهید.

* با صاحب کالا ارتباط برقرار کنید.

“ارتباط با صاحب محصول” روش دوم ذکر شده در بند فوق است. دلیل اینکه من آن را “تماس صاحب محصول” می نامم این است که شما باید چند حلقه را با صاحب محصول طی کنید. اگر باهوش باشید ، ایمیل و لیست وب سایت خود را با یک چک لیست بسیار خوب خواهید داشت. اگر مجبورید یک پاسخ خودکار ایمیل ایجاد کنید ، بهتر است از پاسخ خودکار ایمیل استفاده کنید زیرا می توانید با سرعت بیشتری ایمیل های بیشتری را به لیست خود ارسال کنید و دریافت لیست عالی فقط چند دقیقه طول می کشد. اگر آنقدر باهوش نبودید ، فرصتی برای ایجاد یک دستگاه پاسخگوی ایمیل عالی نداشتید.

سومین راه دستیابی به استراتژی بازاریابی شرکت های وابسته نوشتن مقالات و ارسال آنها به مهمترین فهرست های مقاله است. این در بیشتر مناطق وقت زیادی را از شما می گیرد ، اما اگر طاقچه شما به اندازه “کاهش وزن” گسترده باشد ، این یک روش آسان برای کسب درآمد است.

روش چهارم وبلاگ نویسی در مورد موضوع رشته شماست. وبلاگ یک دفتر خاطرات است که در آن نظرات و نظرات خود را در مورد انواع موضوعات ارسال می کنید.

پنجمین و آخرین روش ایندکس سایت شما در موتورهای جستجو است. این روش برای اکثر مردم سخت ترین روش است. استراتژی های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

* بازاریابی مقاله. این روش ساده ترین روش برای اکثر افراد است. این به این دلیل است که شما در مورد موضوع خود وبلاگ یا میکروسایت می نویسید و مقالات خود را در آنجا اضافه می کنید و اگر گوگل یا یاهو آن را ببینند آن را به خوبی فهرست بندی می کنند این روش موثرترین روش برای خارج شدن از هر جای خاصی است.

روشهای فوق الذکر راههای اصلی شما برای هوشمندی است. همانطور که می بینید استراتژی بازاریابی وابسته بسیار آسان است. برای اکثر افراد دشوار نیست اما به تلاش مناسب شما احتیاج دارد.

اگر علاوه بر ساخت وب سایت وابسته به خود ، از این سه استراتژی پیروی می کنید ، باید به بازدهی کافی از سرمایه خود برسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا