دنیای وب

استراتژی بازاریابی محتوا برای بهبود نتیجه سئو برای سایت شما

تیم بسکتبال گلدن استریت واریورز پیش از این تعدادی از رکورد های NBA را در تلاش خود برای شکستن طولانی ترین خط برنده در تاریخ NBA شکست. با این حال ، حتی اگر طرفدار NBA یا Warriors هم نباشید ، درسهایی وجود دارد که می توانید از این پیشرفت فوق العاده تیم یاد بگیرید. تیم ما این هفته برای بحث در مورد بازاریابی محتوا ، استراتژی مشترک بازاریابی و اینکه صاحبان وب سایت چگونه می توانند از جنگجویان برای بهبود بازاریابی محتوا … و نکات سئو خود استفاده کنند ، نشستند.

سئو استراتژی است که نیاز به تلاش دارد و برخلاف اعتقاد برخی افراد ، فقط رتبه بندی شما از کلید واژه امروز (به خصوص یک کلمه کلیدی یا یک عبارت کلمه کلیدی رقابتی) به معنای این نیست که رقبای شما استراتژی خود را به کار نمی برند تا از طریق تلاش بیشتر سئو ، “اهمیت” شما را “سرقت کنند”. قوام و ثبات. دقیقاً مانند گلدن استریت واریز ، اگر تیم شما (یا شما ، اگر تنها صاحب یا مالک آن باشید) هر روز ظاهر نمی شوید و کارهایی با کیفیت و عالی انجام می دهید ، در نهایت با رقابت با آن “تیم” هایی که روز و روزهای خارج را اجرا می کنند ، دچار مشکل خواهید شد. اما وقتی تازه کار را شروع می کنید و یا با بودجه کار می کنید ، و پول زیادی برای صرف هزینه در یک حرفه ای سئو برای اداره ندارید ، چه کاری انجام می دهید؟ پیشنهاد می کنیم انتشار مطالب مرتبط را شروع کنید. و اغلب

این ممکن است بسیار واضح به نظر برسد ، اما وقتی با بسیاری از مشتریان خود صحبت می کنیم ، این یک مورد است که تقریبا همیشه از آنها حمایت می کنیم که آنها انجام دهند ، حتی اگر ما در حال نوشتن مطالب برای آنها هستیم. چرا؟

• محتوای شما بی نظیر و منحصر به فرد Google LOVES خواهد بود.

• این امکان را به شما می دهد تا کمی از تجربه خود را با مشتریان و شرکای بالقوه به اشتراک بگذارید ، و می تواند افراد را برای ایده های آینده به وب سایت شما بازگرداند.

• اگر کلمات کلیدی هدفمند شما بخشی از محتوا هستند ، آنها به افزایش رتبه صفحه شما با گذشت زمان کمک می کنند.

• می توانید کیفیت محتوا را کنترل کنید. هیچ شخص ثالث نمی تواند به همان اندازه که به شما اهمیت می دهد به تجارت و صنعت شما اهمیت دهد ، بنابراین محتوای شما به برانگیختن شور و شوق کمک می کند.

• می توانید به موقع و مرتبط با موضوعاتی که در مورد آنها صحبت می کنید ، باشید که روشی آسان برای پیگیری امور مشترک و افزایش شانس مطالب شما در طبقه بندی است.

بنابراین چگونه شرکت شما تبدیل به بازاریابی و سئو جستجو در محتوای Golden State Warriors می شود؟ در اینجا روشی است که ما توصیه می کنیم:

1. Google Trends را کاوش کنید و از ایده هایی که در هفته های اخیر محبوب شده اند بهره ببرید. مردم همیشه از ما سؤال می کنند که چرا ما از این امر دفاع می کنیم و معمولاً از این سوال ناشی می شود: “هیچ یک از مباحث متداول در مورد صنعت من وجود ندارد ، پس چرا از این استفاده می کنیم؟” اول اینکه ، موضوعات محبوب نیازی به ارتباط با صنعت شما ندارند. مثلاً مقاله ای را که اکنون می خوانید ، بگیرید. همانطور که ما این را می نویسیم ، گلدن استریت وریورز به عنوان نتیجه فصل بی نظیر (فعلی) خود در NBA می رود. بنابراین ، اگر عنوان مقاله ما “چگونه می توان بازاریابی محتوا را با تجزیه و تحلیل خط برنده در Golden State Warrior بهبود داد؟” چه می نویسیم؟ ممکن است اختلافاتی بین وبلاگ مکتوب یک تیم با مطالب کاملاً نوشته شده و دائماً مفصل صورت بگیرد و اینکه چرا برای پیروزی در یک مسابقه به یک بازیکن منفرد بستگی ندارد ، به همین دلیل است که گلدن استیت همچنان به ضرب و شتم حریفان خود می پردازد. حقیقت این است ، فرقی نمی کند. شما فقط می خواهید خوانندگان را به خود جلب کنید و از آنچه در واقع مردم در اینترنت جستجو می کنند ، بهره مند شوید.

2. هنگامی که ایده ای از آخرین ارسال پیدا کردید ، شروع به نوشتن کنید. چی میپرسی؟ هر چیزی! لازم نیست هر مقاله جستجو یا به دست آورد ، هر مقاله به 3000 کاراکتر نیاز ندارد. فقط به توییتر نگاه کنید. توییتر به شما 140 کاراکتر برای انتقال پیام می دهد ، اما چند نفر این توییت ها را می بینند و به نوعی عمل می کنند؟ میلیونها نفر! نکته این است که نگران طول نباشید. نگران کیفیت و کامل بودن ایده باشید و اینکه آیا این باعث می شود خوانندگان اقدام کنند.

3. حال که مقاله خود را نوشتید ، وقت آن رسیده است که از طریق لینک های داخلی و خارجی مزایای آن را برای وب سایت خود به حداکثر برسانید. پیوندهای داخلی برای سئو بسیار مفید هستند زیرا به خوانندگان این امکان را می دهد تا بر اساس آنچه می خوانند و عملکردهایی که می خواهید انجام دهند ، به راحتی از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل شوند. همچنین از جلوگیری از “گزاف گویی” افراد ، یا آمدن به وب سایت شما و ترک سریع فوری ، و افزایش مدت زمان صرف شده برای بررسی بقیه مطالب در وب سایت شما. بنابراین ، مقاله خود را بخوانید و کلمات یا عباراتی را که برای پیوند با سایر قسمتهای وب سایت خود استفاده کنید ، جستجو کنید. از طرف دیگر پیوندهای خارجی پیوندهایی هستند که خوانندگان را به وب سایت دیگری هدایت می کنند. به عنوان مثال ، من Google Trends را در بالا پیوند دادم. چرا؟ وقتی Google نه تنها پیوندهایی به سایت شما ایجاد می کند ، توسط Google مثبت مشاهده می شود ، بلکه امکان تبادل لینک با وب سایت دیگری را نیز به شما می دهد. فرض کنید یک محصول مکمل وجود دارد (اما هیچ رقابت مستقیمی وجود ندارد) که شما در مقاله خود به آن اشاره کردید. شما می توانید با آن شرکت دیگر تماس بگیرید تا به آنها بگویید و از آنها بخواهید که آیا لینک شما را در جایی در وب سایت خود قرار داده اند یا خیر. چه فایده ای برای شما دارد؟ این یک آگهی رایگان برای خوانندگان آنها است ، و اگر رتبه صفحه آنها از صفحه شما بالاتر است ، در صورت بازدید کنندگان شما از طریق پیوند در آن سایت با رتبه صفحه بالاتر ، سئوی وب سایت شما را افزایش می دهد.

4- بعد از نوشتن مقاله خود و از جمله لینک ها ، ممکن است تعجب کنید که محتوای شما در کجا منتشر خواهد شد. قبل از به روزرسانی Google Panda ، که بیش از یک مجازات در مورد محتوای تکراری شاهد بودیم ، افرادی که وقت خود را صرف ساختن مقالات با کیفیت بالا می کردند ، فکر می کردند که بهتر است که آنها را در بیشتر وب سایت ها و حساب های رسانه های اجتماعی ارسال کنید. ما دیگر اعتقاد نداریم که این مطلوب است. اگرچه ما می دانیم که شما تمام این مدت را صرف نوشتن یک مقاله عالی کرده اید و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تعداد گل های چشم روی آن به حداکثر رسیده است ، اما در واقع می تواند صدمات بیشتری را برای بازنشر مطالب شما در سایت های مختلف ایجاد کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم محتوای خود را فقط در یک مکان قرار دهید ، یا اطمینان حاصل کنید که هر یک از سایت های انتشارات شما (به عنوان مثال ، مجله موتور جستجو) به شما امکان می دهد از مرجع rel = canonical استفاده کنید تا مطمئن شوید Google شما را با محتوای تکراری مجازات نمی کند!

5- سرانجام ، اگر می خواهید با بازاریابی محتوای خود به بالاتر و فراتر بروید ، بحث و گفتگو در انجمن و موارد مشابه می تواند راهی عالی برای افزایش تعداد بک لینک های مقاله شما باشد. به عنوان مثال ، Reddit به عنوان یک رسانه اجتماعی واقعاً قدرتمند برای تخصص در مناطق خاص ظاهر شده است. اگر به گروههای مرتبط با زمینه خود بپیوندید ، احتمالاً بسیاری از سؤالات ایجاد شده توسط کاربر را پیدا خواهید کرد که می توانید به آنها پاسخ دهید (و به مقاله خود مراجعه کنید) که به شما پیوند ثابت به مقاله شما برای کاربران آینده Reddit با همان سؤال می دهد. برای ثبت نام ، Reddit لازم نیست. شما می توانید همین استراتژی را در تمام رسانه های اجتماعی انجام دهید.

بنابراین ، اگر به دنبال بهبود استراتژی بازاریابی محتوای خود هستید و همچنین می خواهید مقداری بودجه سئو را صرفه جویی کنید ، پیشنهاد می کنیم فرآیند ذکر شده در بالا را شروع کنید. تیم Warriors به ​​تیمی که یک شبه آنها تبدیل نشده بود تبدیل نشد ، بنابراین هفته به هفته کارهای خوب را انجام دهید و در نهایت بر رقابت خود غلبه خواهید کرد! اگر نمی دانید وب سایت شما در حال حاضر چگونه رتبه بندی شده است یا فقط نظر دوم را می خواهید ، پیشنهاد می کنیم سایت ما را مرور کنید گزارش سئو رایگان است.

موفق باشید و نوشتار خوب!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا