دنیای وب

استراتژی مخفی بازاریابی آنلاین به شما امکان می دهد تا با 90٪ تخفیف فضای تبلیغ و سایر خدمات تجاری را خریداری کنید

چه می شود اگر به شما بگویم واقعاً یک راه “مخفی” برای خرید هر آنچه که می خواهید و برای تجارت بازاریابی آنلاین خود به مدت 20 ، 15 تا 10 سنت روی دلار خریداری می کنید وجود دارد؟

باور کنید یا نه ، می توانید.

در واقع ، من نجات یافتم هزاران دلار با این راز که می خواهم در این مقاله به شما نشان دهم. تو هم همینطور.

در اینجا آمده است:

یک صنعت جهانی 1 میلیارد دلاری به نام صنعت تجارت یا “تجارت” وجود دارد – که در آن به معنای واقعی کلمه هر نوع شغلی که می توانید در یک شبکه بزرگ به نام “بارت” فکر کنید تجارت می کند.

این مبادلات شباهت زیادی به “کلوپهای خرید” دارد ، زیرا شرکت های مختلف عضو تمایل دارند به طور خودکار از یکدیگر خریداری کنند.

مثلا …

هنگامی که طراح وب می پیوندد … همه افراد در بورس کالا اعلان دریافت می کنند و هر کس به یک طراح وب احتیاج داشته باشد به احتمال زیاد آن را استخدام خواهد کرد.

همین مسئله در مورد هر کس دیگری که می پیوندد – لوله کش ، وکیل ، دندانپزشک ، نویسنده ، داروخانه ، مجله ، مشاور ، روزنامه ، شرکت میزبانی وب و غیره نیز صدق می کند (تقریباً هر ارائه دهنده محصول و خدمات در این مبادلات قرار دارد).

در اینجا جالب است:

این شرکت ها با بودجه منظم “توزیع شده دولتی” از یکدیگر خرید و فروش نمی کنند.

درعوض ، آنها از دلارهای “تجاری” – یك ارز واقعی ، دقیقاً مانند اسكناسهای دلار آمریكا – استفاده می كنند ، اما فقط می توانند برای مبادلات تجاری هزینه شوند.

این مانند یک بازی “انحصاری” غول پیکر است. شما فقط می توانید پول Monopoly را درون خود بازی خرج کنید. اما خارج از بازی کاملاً بی فایده است.

همین مورد درمورد دلارهای تجاری نیز صدق می کند. با این حال می تواند به عنوان پول نقد استفاده شود فقط با شرکت های موجود در بورس کالا.

این شرکت ها به جای دلارهای معمولی ، کالاها و خدمات یکدیگر را با این دلارهای “تجاری” خریداری می کنند.

اکنون این ضربه است:

چند سال پیش من یک آسیب پذیری پنهانی – قانونی و اخلاقی “100٪” را در صنعت تجارت کالا کشف کردم که به شما امکان می دهد هر هزاران محصول و خدمات (از جمله خدمات بازاریابی آنلاین) را که فقط در 20 قطعه ، 15 تا 10 سنت به دلار فروخته شده است ، در تجارت خریداری کنید. از پول “واقعی”

در اینجا آمده است:

آنچه اکثر مردم صنعت متوجه آن نیستند این است که دلارهای تجاری صرف هزینه دلارهای معمولی نیستند. بسیاری از شرکت ها با جمع آوری هزاران دلار تجاری که بسیار شلوغ یا بسیار تنبل برای خرج کردن هستند به پایان می دهند.

به یاد داشته باشید که این مانند پول معمولی نیست که بتوانید در هر کجا خرج کنید. شما می توانید دلارهای تجاری را فقط در بورس هزینه کنید.

و می توانید محصولات و خدمات به ارزش ده ها هزار دلار را با هزینه ای اندک دریافت کنید … به سادگی با تماس با افراد با پول اضافی در تجارت ، و پیشنهاد خرید دلارهای “تجارت” آنها به دلار عادی – با تخفیف عالی.

به عبارت دیگر ، فرض کنید که نویسنده کپی ماری 5000 دلار در تجارت دارد. او بیش از حد مشغول خرج کردن است و در حساب معاملاتی خود قرار دارد و هیچ کاری برای او انجام نمی دهد.

سپس گرد هم می آیند و پیشنهاد می کند 5000 دلار تجارت با دلار “واقعی” 500 دلار بخرد.

مریم در مورد آن فکر می کند ، می فهمد که هرگز تمام آن پول تجاری را خرج نخواهد کرد (که باعث می شود او به اندازه پول انحصار خود بی ارزش باشد) و 500 دلار نیز به نظر خوب می رسد. بنابراین قبول کردم.

سپس به کلیه محصولات و خدمات مختلف در شرکت بازرگانی نگاه می کنید (عمده آن هزاران محصول و خدمات مختلف دارد) و اساساً محصولات و خدمات به ارزش 5،000 دلار را برای تجارت آنلاین بازاریابی در تجارت و … فقط با 500 دلار خریداری می کنید.

شگفت انگیز است ، اینطور نیست؟

این راز به شما امکان می دهد تا 100 دلار از محصولات و خدمات را با قیمت 20 دلار – 1000 دلار محصولات و خدمات با قیمت 200 دلار – 10،000 دلار محصولات و خدمات فقط با 2000 دلار – و غیره دریافت کنید.

پتانسیل صرفه جویی در پول از بازاریابان آنلاین مانند ما بسیار زیاد است.

زیرا علاوه بر تبلیغات و خدمات بازاریابی مانند فضای تبلیغاتی ، تبلیغات طبقه بندی شده و انفجار ایمیل ، برای کامپیوتر ، نرم افزار ، طراحی وب ، هاستینگ وب و هر چیز دیگری که برای مدیریت تجارت در بازاریابی اینترنتی خود نیاز دارید ، برطرف شده است.

تمام کاری که انجام می دهید این است که با چند شرکت که در تجارت شرکت می کنند تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا آنها می خواهند دلارهای اضافی تجارت را برای شما با پول واقعی بفروشند.

بله ، واقعاً خیلی ساده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا