دنیای وب

استراتژی های اجاره مرکز خرید برای دلالان املاک و مستغلات

اجاره مرکز خرید یک استراتژی خاص مربوط به مکان ، نوع ملک و اطلاعات جمعیتی مشتری برای مشتری و مالک است. همه عوامل برای کمک به نتیجه موفقیت آمیز اجاره و ترکیب اجاره با هم ترکیب می شوند.

باید گفت که یک استراتژی اجاره موفق به افزایش سودمندی ملک کمک می کند. مشتریان بیشتری به بازدید از ملک و خرید کالا یا خدمات ترغیب می شوند. بر این اساس ، لیزینگ خرده فروشی بسیار مشخص است.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در اجاره یک مرکز خرده فروشی در بازار املاک و مستغلات امروز آورده شده است:

  1. عوامل خالی مربوط به یک منطقه یا مکان را بشناسید. تعداد زیاد اجاره های خالی بر اجاره و مشوق های بازار تأثیر خواهد گذاشت. فاکتورهای عرضه و تقاضا را که در منطقه اعمال می شوند بررسی کنید. در مورد هرگونه تحول جدید در املاک و مستغلات که می تواند در حرکت مستاجر و اجاره بازار تأثیر بگذارد ، تحقیق کنید.
  2. انواع مشوق هایی را که موجر می تواند برای جذب مستاجر ارائه دهد ، درک کنید. همچنین در مورد مشوق های موجود در بازار امروز ، شرایط مستاجر را درک کنید. هر جای خالی که برای اجاره در دسترس دارید باید با شرایط حاکم بر بازار مطابقت داشته باشد. این شامل انواع اجاره ها و مشوق های ارائه شده می باشد. مالک باید خود را با شرایط حاکم بر بازار وفق دهد. جزئیات مربوط به اجاره های مشابه و سایر املاک اطراف را دریافت کنید تا به مالک در درک نحوه بسته بندی جای خالی خود کمک کنید.
  3. باید گفت که هزینه تشویقی اجاره باید از طریق ساختار اجاره در طول مدت اجاره بازیابی شود. به عبارت دیگر ، هرگونه پول از دست رفته یا جبران شده در دسترس انگیزه ها از طریق رشد اجاره و تشدید در طول مدت اجاره ، باید بازیابی شود. این محاسبه را می توانید با فرض اجاره بهای بازار و محاسبه جریان نقدی با تخفیف انجام دهید. ارزش خالص فعلی معامله را می توان در طول مدت اجاره مقایسه کرد.
  4. مدیران اجاره موفق معمولاً یک بانک اطلاعاتی گسترده از مستاجر خرده فروشی دارند که باید با آنها تماس بگیرند. هر فرصت جدید اجاره را می توان از طریق پایگاه داده برای هدف قرار دادن مستاجر ، مستاجر اولیه ، متخصصان خرده فروشی ، گروه های حق رای دادن و سایر متخصصان صنعت ارائه داد. هر جای خالی شغلی می تواند از طریق ارتباط سرد ، تماس مستقیم ، بازاریابی از طریق ایمیل و پست الکترونیکی مستقیم به این گروه ها بازاریابی شود.
  5. این املاک خالی از طریق رسانه های عمومی قابل قبول و طبیعی است. این شامل تبلیغات روزنامه و لیست های اینترنتی خواهد بود. هزینه های مرتبط با این فعالیت بازاریابی وجود دارد و مالک باید در این هزینه ها سهیم باشد.
  6. بیشتر معاملات موفق لیزینگ با مشارکت در اجاره اجرایی و بازاریابی مستقیم به افراد مناسب اتفاق می افتد. دوباره به این نکته برگشتم که بانک اطلاعاتی برای هر کارگزار یا نماینده برای تبدیل کمیسیون ها و لیست های بیشتر بسیار مهم است.

لازم به ذکر است که هر ملک با کیفیت در یک مکان خوب ، سوالات ورودی خوبی ایجاد می کند. اگر در مورد مهلت املاک و اجاره های خالی انتخاب کنید ، فعالیت اجاره و فعالیت بیشتری ایجاد خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا