دنیای وب

استراتژی های بازاریابی آنلاین ناکارآمد و قدیمی

از چه استراتژی های بازاریابی آنلاین برای جذب ترافیک و فروش بیشتر به وب سایت خود استفاده می کنید؟ امید است که بر تکنیک‌های اثبات‌شده و آزمایش‌شده در زمان تکیه شود که نتایج فوری را به همراه داشته باشد. اما اگر نظر من درست باشد، شاید درس امروز را نخوانده باشید. شما می توانید برای کسب و کار آنلاین خود کار کنید و از مزایایی که هر روز به دست می آورید لذت ببرید.

اما اگر این واقعیت برای شما صادق نیست، باید کاری را که انجام می دهید تغییر دهید. هر کاری که انجام می دهید برای شما مناسب نیست، بنابراین باید روش ها و تکنیک ها را تغییر دهید و چیزی بسازید که برای شما مفید باشد. به استراتژی های قدیمی که برای شما کارایی ندارند تکیه نکنید. تبلیغات طبقه بندی شده نمونه ای از یک استراتژی بازاریابی قدیمی است.

حالا من را اشتباه نگیرید اگر یک صفحه تخت، ایکس باکس یا مبلمانی دارید … می توانید با فهرست کردن آن در Craigslist آن را به سرعت بفروشید. به غیر از این سایت، بقیه سایت های تبلیغاتی طبقه بندی شده با هم مقایسه نمی شوند (به نظر من). اگر محصول جدیدی را می فروشید و به دنبال راه های دیگری برای تبلیغ محصول خود هستید … به تبلیغات طبقه بندی شده اعتماد نکنید.

اکنون این امر به ویژه برای بازاریابی آنلاین صادق است. با این حال، اگر تبلیغات طبقه بندی شده را در روزنامه ها یا مجلات در جایگاه خود انجام دهید … به احتمال زیاد نتایج خوبی از آن خواهید گرفت. تبلیغات آنلاین به مراتب بهتر از تبلیغات آنلاین است. در اینترنت، تنها افرادی که از یک سایت تبلیغاتی طبقه بندی شده بازدید می کنند، صاحبان مشاغل دیگری هستند که به دنبال تبلیغ محصولات خود هستند. اما آفلاین، متفاوت است.

بسیاری از مردم از طریق توزیع روزانه آگهی در روزنامه ها و مجلات محلی خود اقدام می کنند. بنابراین می توانید نمایشگاه های زیادی را از این طریق دریافت کنید – اما هزینه کمی دارد. اگر واقعاً می خواهید کارهای تبلیغاتی طبقه بندی شده انجام دهید … باید تعداد زیادی را روی آنها اجرا کنید. من در مورد 50-100 تبلیغ صحبت می کنم.

من حتی فکر نمی کنم 50-100 سایت تبلیغاتی در اینترنت وجود داشته باشد! نکته اصلی این است که اگر بتوانید استراتژی‌های دیگری را ابداع کنید که می‌تواند پول مورد نظرتان را به دست بیاورد، نمی‌خواهید زمان خود را روی این تکنیک ناکارآمد تلف کنید. تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین راهی ناکارآمد برای به دست آوردن ترافیک و فروش در اینترنت است.

اگر می خواهید رشد کسب و کار خود را ببینید، به تکنیک هایی که موفقیت آمیز بودن آنها ثابت شده است پایبند باشید. شما نمی خواهید وارد استراتژی های متوسط ​​و ناکارآمدی شوید که به شما کمک نمی کند کسب و کارتان را به سطح بعدی ببرید. این بسیار مهم است، زیرا اینترنت به راحتی توسط همه تبلیغات و مطالبات درآمدی که به نظر می رسد مردم ایجاد می کنند، منحرف می شود.

دفعه بعد که می شنوید کسی در مورد تبلیغی که به عنوان یک استراتژی بازاریابی خوب طبقه بندی می شود صحبت می کند، سهام زیادی در آن قرار ندهید. به کاری که انجام می دهید پایبند باشید یا به دنبال استراتژی های بازاریابی بهتر دیگری باشید تا جایگزین استراتژی های تبلیغات طبقه بندی شده خود شوید. انجام این کار سخت نیست، پس بیرون بروید و شروع به تبلیغ خود کنید. ارزشش بیشتر خواهد بود.

موفق باشید در کسب و کار اینترنتی خود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا