دنیای وب

استراتژی های بازاریابی اینترنتی – از کجا شروع کنم؟

مسیر خود را از طریق بازاریابی اینترنتی جنگل پیدا کنید

تلاش برای استراتژیک کردن نحوه بازاریابی محصول یا خدمات خود (یا خودتان) به صورت استراتژیک می تواند گیج کننده باشد. گزینه های بیشماری برای بازاریابی وجود دارد و تقریباً روزانه استراتژی های بسیار بیشتری ارائه می شود. چگونه بازاریاب اینترنتی می تواند بهترین برنامه استراتژیک بازاریابی برای تجارت خود تصمیم بگیرد؟

به نظر می رسد پاسخ های زیادی وجود دارد که استراتژی هایی برای استفاده در هر موقعیتی از همان استراتژی های بازاریابی آنلاین! به طور قطع استراتژی های بسیاری وجود دارد که هر بازاریاب بتواند از همه آنها استفاده کند. اگر تیم بزرگی دارید که می تواند به بسیاری از متخصصان بازاریابی آنلاین برسد ، استراتژی های بازاریابی شما می تواند شامل بسیاری از روش های موجود باشد. با این حال ، اکثر ما به این نوع منابع دسترسی نداریم.

استراتژی بازاریابی آنلاین را چگونه انتخاب می کنید؟

در یک مقاله کوتاه گزینه های بازاریابی اینترنتی زیادی وجود دارد که در مورد همه آنها بحث می شود ، اما سه اصل کلی وجود دارد که می تواند در تلاشهای بازاریابی شما تفاوت بزرگی ایجاد کند. پیروی از این اصول نه تنها موفقیت برنامه فعلی بازاریابی آنلاین شما را بهبود می بخشد ، بلکه می تواند به شما کمک کند در وهله اول بدانید که از کجا شروع به تمرکز تلاش های خود کنید.

سه اصل برای ایجاد گزینه های مناسب برای بازاریابی استراتژیک

1) بودن قادر در بازاریابی استراتژیک خود

همه بازاریاب ها برابر نیستند. همه ما نقاط قوت و ضعف مختلفی داریم. متأسفانه ما بیشتر تمایل داریم تا بیشتر بر چگونگی رفع نقاط ضعف خود تمرکز کنیم تا اینکه چگونه از نقاط قوت خود استفاده کنیم. درست است که همه ما باید تلاش کنیم تا خودمان را بهبود بخشیم ، اما گاهی اوقات زمان و تلاش در یادگیری استراتژی های بازاریابی اینترنتی که با آنها مبارزه می کنیم به بهترین وجه برای یافتن و تسلط بر استراتژی هایی که قبلاً تمایل به آن داریم ، می باشد.

وقتی یک استراتژی برای اکثر بازاریابان خوب کار می کند ، لزوماً به معنای آن نیست که برای شما خوب پیش می رود. اگر یک استراتژی به راحتی انجام نشود ، زمان بیشتری می برد و به طور بالقوه بالاترین کیفیت مورد نیاز برای تمایز در برابر رقبا را تولید نمی کنید. اگر در کاری خوب نیستید ، از یک استراتژی متفاوتی استفاده کنید که بتوانید با قابلیتهای منحصر به فرد که در اختیار دارید ، بطور موثر پیاده سازی کنید یا در صورت داشتن وسایل برای انجام این کار ، برون سپاری سرمایه گذاری کنید.

این بدان معنا نیست که نباید استراتژی های جدیدی یاد بگیریم! اگر به طور مداوم یاد نگرفتید ، موفق نخواهید شد. اطمینان حاصل کنید که همیشه وقت بیشتری را صرف یادگیری چیزهایی نکنید که برای شما دشوارتر از چیزی باشد که برای بازاریابی محصول یا خدمات خود نیاز دارد. بهتر است برخی از استراتژی های عالی برای بازاریابی آنلاین را برای سایر افرادی که کارآیی بهتری دارند ، رها کنید. تجربه آنها به آنها امکان می دهد این کار را بهتر از شما انجام دهند.

2) اطلاع بازاریابی استراتژیک شما

بیا با آن روبرو شویم. هر کاری که در بازاریابی انجام می دهیم سرگرم کننده نیست. این کار است و بیشتر تعاریف کار شامل کلمه “سرگرمی” نیست. با این حال … یک ثانیه بزنید و به فکر نشستن در مقابل رایانه خود باشید تا در آخرین پروژه بازاریابی کار کنید. اگر ترجیح می دهید در صندلی دندانپزشک بنشینید تا بتوانید سفت دندان شوید ، پس وقت خود را با استراتژی های اشتباه سپری می کنید. عمل می توان در واقع سرگرم کننده است حداقل باید بتوانید استراتژی های خوبی را پیدا کنید که بر کرنش دندان غلبه کند. بسیاری از گزینه های استراتژیک بازاریابی در اینترنت وجود دارد. آنچه را که از آن لذت می برید و به آن اهمیت می دهید انتخاب کنید.

“اما استراتژی های فعلی بازاریابی من باید بهترین محصول من باشد!” “خط من می گوید که این استراتژی برای همه افراد حاضر در تیم موفقیت آمیز بود!” اگر از آنچه انجام می دهید متنفر باشید اراده وقتی کارهایی را که دوست دارید انجام دهید ، در محل کار خودنمایی کنید. سپری کردن ساعات اضافی در صورت لزوم دشوار خواهد بود ، تسلیم زودرس راحت تر خواهد بود و اگر از هر دقیقه از آن متنفر باشید ، نمی توانید کارهای استثنایی انجام دهید.

یادگیری استراتژی های بازاریابی را که بیشتر به آنها اهمیت می دهید ، بیاموزید ، بدانید که کدام یک را دوست دارید ، و ابتدا به این استراتژی ها مسلط شوید. در نهایت ، همه آنها را بیاموزید تا بتوانید روشهایی را پیدا کنید که از آنها بهتر و بهتر برای شما لذت می برد. اینها استراتژی های بازاریابی پایدار بلند مدت شما خواهند بود.

3) بودن درست شد با بازاریابی استراتژیک خود را

برای بسیاری از بازاریابان ، استراتژی به نظر می رسد: “آخرین و بزرگترین گزینه های بازاریابی را هنگام ظهور انتخاب کنید.” آنها روی یک چیز کار می کنند ، نتایج متوسطی کسب می کنند و بعد از گذشت سه هفته که ایده جدید فوق العاده ای به وجود می آید ، تلاش فعلی خود را رها می کنند و چیز دیگری را امتحان می کنند. این دستورالعمل موفقیت پایدار نیست.

بعضی اوقات ، آخرین روند داغ بازاریابی جدید می تواند باعث شگفتی شود و پول زیادی را وارد تجارت شما کند. ایده های جدید باید در صورت لزوم استفاده شود. اما اگر جدید باشد نصب نشده است و ممکن است خراب شود. آیا در بازار طاقچه شما آزمایش شده است؟ آیا کار از یک هفته از این پس ادامه خواهد یافت؟ اگر برنامه بازاریابی خود را بیش از تغییر جوراب تغییر دهید ، چیز خوبی نخواهد گرفت. شما به همان اندازه که در حال حاضر محصول یا خدمات خود را به بازار عرضه می کنید ، به همان اندازه یاد می گیرید

قوام مهم است. اگر برنامه استراتژیک بازاریابی شما مبتنی بر استراتژی های قوی و اثبات شده است و شما هر دو هفته یک مرتبه تسلیم نشوید و چیز جدیدی را شروع کنید ، به یک متخصص در آن استراتژی ها تبدیل خواهید شد. آنها آسان تر و وقت گیرتر می شوند و مانند ساعت شروع به کار می کنند تا بتوانند جریان مداوم مشتری را برای شما به ارمغان بیاورند. یادگیری و آزمایش روشهای جدید هنگامی که شما یک سیستم از قبل نصب شده و سودآور دارید برای بازگشت به آن آسان تر و کم خطر تر است.

نکاتی برای انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی اینترنتی

برای ایجاد یک پایگاه استراتژیک خوب برای روشهای بازاریابی اینترنتی که از آنها لذت می برید و قادر به اجرای مؤثر هستید.

با این استراتژی های بازاریابی سازگار باشید تا یک متخصص شوید و با تلاش کم از آنها بهره مند شوید.

تقریباً همه چیز را امتحان کنید ، از جمله روشهای جدید “داغ” که به نظر می رسد دارای پتانسیل هستند ، اما از روش های آزمایش شده و واقعی که قبلاً اثبات شده اند ، خودداری کنید.

– اگر روشهای جدیدی برای بازاریابی پیدا کرده اید که از آنها لذت می برید و می توانید از آنها به طور مؤثر بهره مند شوید ، آنها را به استراتژی طولانی بازاریابی آنلاین خود اضافه کنید و از آنها به طور مداوم برای تسلط بر آنها استفاده کنید.

این مراحل را دنبال کنید ، صبور و ثابت قدم باشید اراده شما موفق می شوید مسیر استراتژیک خود را از طریق جنگل بازاریابی آنلاین پیدا کنید. بازاریابی مبارک!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا