دنیای وب

استراتژی های تخصصی بازاریابی مشاغل خانگی

در شرایط تجاری امروز بسیار رقابتی ، اقامت در کنار آن معمولاً دشوار است ، به خصوص هنگامی که شما یک صاحب خانه با بودجه کوچک هستید. شما نمی توانید با خانه های تجاری بزرگ دسترسی به امکانات و امکانات رقابتی مستقیم داشته باشید و به طیف گسترده ای از مصرف کنندگان خدمت کنید. در چنین سناریویی معکوس ، بازاریابی طاقچه به عنوان عملی ترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی است که می تواند به صاحبان مشاغل خانگی کمک کند تا از رقبای خود بمانند و سود خود را افزایش دهند.

“بازاریابی تخصصی دقیقاً چیست و چگونه می تواند به پیشرفت منزل من کمک کند؟” این مهمترین سؤالی است که باید ذهن شما را در این نقطه نگه دارد. قبل از معرفی شما با جنبه های فنی یک مفهوم بازاریابی تخصصی ، ابتدا تمرکز کانون توجه در بازار طاقچه بسیار مفید خواهد بود. بازار طاقچه ، یک بازار سهام عریض و با تمرکز باریک است. ماهیت بازار طاقچه شما و اثربخشی راهبردهای بازاریابی طاقچه کاملاً در هم تنیده است. بنابراین ، برای اطمینان از رشد کلی مشاغل خانگی خود ، شما باید استراتژی های ویژه بازاریابی را مطابق با بازار طاقچه خود تدوین کنید.

شما نمی توانید استراتژی های تخصصی بازاریابی را بسازید ، مگر اینکه با بازار طاقچه خود آشنا باشید. تعریف بازار طاقچه همه چیز در ایجاد بخش مشخصی از مصرف کنندگان است که بتوانند نیازهای خود را با موفقیت برآورده کنند. به عنوان مثال ، شما نویسنده تبلیغات هستید و تجربه نوشتن کتابچه را دارید ، در اینصورت بازار طاقچه شما شامل کلیه مشتریانی خواهد شد که دوباره و دوباره درخواست بروشور می کنند. هنگامی که بازار طاقچه خود را مشخص کردید ، یک تحلیل رقابتی جامع را برای تعیین رقبای مستقیم خود و همچنین شناسایی استراتژیهای خاص بازاریابی مورد استفاده برای ادامه کار ، انجام دهید.

معمولاً اعتقاد بر این است که بازار طاقچه بدون هیچ رقبای بهترین منطقه برای مشاغل مستقر در خانه است. برای گسترش این برداشت صحیح است. ممکن است سایر صاحبان مشاغل خانگی بازار طاقچه شما را کشف نکرده باشند. با این وجود ، همچنین ممکن است که بسیاری از آنها تلاش کرده و نتوانسته اند به منطقه نفوذ کنند. بنابراین ، برای حفظ ریسک خود در یک سطح قابل کنترل ، توصیه می شود ابتدا به استقبال بازارهای محلی از محصولات و خدمات خود برسید.

پس از اتمام مراحل تعیین بازار تخصصی ، شما باید استراتژی هایی را برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود در بازار تخصصی برنامه ریزی کنید و این همان معنای بازاریابی تخصصی است. برخی از استراتژی های قوی بازاریابی ویژه برای مشاغل مستقر در خانه به شرح زیر است:

o قبل از ورود به بازار طاقچه ، سعی کنید تا حد امکان دانش لازم را در مورد نیاز مخاطبان هدف خود بدست آورید. با رعایت این استراتژی تخصصی بازاریابی ، شما قادر خواهید بود به جای یک غریبه ، مسائل بالقوه مشتری را به عنوان یک عضو تفاهم برطرف کنید. هنگامی که شما موفق به جلب اعتماد مشتریان بالقوه خود شوید ، فروش محصولات یا خدمات خود به آنها آسانتر خواهد شد.

استفاده از همان روش را برای حل مشکلات با ماهیت دیگر اشتباه نکنید. به عنوان مثال ، شما کالاهای چرمی را در درجه اول به مردان می فروشید. اکنون ، شما می خواهید زنان شاغل را در بازار طاقچه خود بگنجانید. برای انجام این کار ، ممکن است برای زنان شاغل به محصولات چرمی انحصاری نیاز داشته باشید. شما نمی توانید یک زن را متقاعد کنید که فقط محصولات مردانه را بخرد. به عبارت دیگر ، شما نمی توانید مشکل زن را با محصولات مردانه حل کنید.

محصول یا خدمات خود را به روشی بازاریابی کنید که مخاطبان هدف شما را وادار کند باور کنند که این دقیقاً همان چیزی است که آنها به آن نیاز دارند یا به دنبال آن هستند. آماده باشید تا وقت و منابع خود را برای آموزش مخاطبان هدف خود در مورد محصول یا خدمات بی نظیر خود صرف کنید. آنها را ترغیب کنید که فقط محصول یا خدمات شما توانایی حل مشکلات خود را برای همیشه دارند.

o یکی دیگر ، اما مهمترین استراتژی تخصصی بازاریابی این است که مخاطبان هدف خود را باور کنند که مشاغل خانگی شما واقعی است و بخشی از تصورات وحشی کارآفرین نیست. برای دستیابی به اعتبار ، شما باید تجارت خانگی خود را در کلیه مواد بازاریابی خود مانند بروشور ، وب سایت ، انتشار مطبوعات و حتی کارت ویزیت خود به نمایش بگذارید.

پس از بررسی این حساب جامع در بازار تخصصی و بازاریابی تخصصی ، می توان نتیجه گرفت که ترکیب صحیح استراتژی های تخصصی بازاریابی ، آن چیزی است که یک صاحب مشاغل خانگی برای تعالی آن نیاز دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا