دنیای وب

استراتژی های رسانه های اجتماعی مورد بحث قرار گرفت

نمی توان انکار کرد که فیس بوک و توییتر هویت خاص خود را دارند. با توجه به اینکه تعداد کاربران این پلتفرم ها به بیش از 1 میلیارد نفر می رسد، هیچ راه بهتری برای دستیابی به مخاطبان زیادی وجود ندارد. البته دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند Pinterest، Vine و Google+ را نباید نادیده گرفت اما قوانین و روش های موفقیت یکسان است.

توییتر و فیس‌بوک به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهند تا در جامعه شناخته شوند، اما استراتژی باید مورد بررسی قرار گیرد و در جای خود قرار گیرد. درست نیست که فورا بپری! ابتدا باید اهداف شرکت را در نظر بگیرید، به چه کسانی می خواهید برسید، منظورتان چیست؟ در دام مقالات “فروش سخت” نیفتید و مطمئن شوید که دنبال کنندگان خود را اسپم نمی کنید. اگر این کار را انجام دهید، هیچ راه سریع‌تری برای ایجاد «نپسندیدن» و «نپسندیدن» وجود ندارد!

هنگامی که بدانید چه کسی را می خواهید هدف بگیرید و چه می خواهید بگویید، می توانید سفر خود را در رسانه های اجتماعی آغاز کنید. با گنجاندن تداوم پیام خود با لمس شخصیت و نکات و ترفندهای مفید، فالوورهای جدیدی پیدا خواهید کرد و برند خود را رشد خواهید داد.

در مورد آن فکر کنید، صدها نفر هر روز به توییتر مراجعه می کنند و سؤالاتی مانند “کجا می توانم یک ماشین جدید پیدا کنم؟” یا “آیا کسی می داند پمپ بنزین در خیابان ساعت چند است؟” این سوالات توسط میلیون ها نفر دیده می شود و دوستان و غریبه ها به آنها پاسخ می دهند. با جستجوی توییتر برای یافتن انواع سوالات مرتبط با صنعت خود، می توانید به نیروی صنعتی تبدیل شوید که به شما کمک می کند. اما نه شرکت دیگری که به دنبال فروش باشد.

فیس بوک یکسان کار نمی کند، شبکه یک گروه بسته از دوستان است و افراد اگر می خواهند پیام شما را ببینند باید صفحه را لایک کنند، اما می توان از همان استراتژی استفاده کرد. برای مرور موضوعات و موضوعات محبوب از @ و # استفاده کنید. همه اینها نام تجاری شما را به حوزه اجتماعی سوق می دهد و به مرور زمان عاشقان و دنبال کنندگان ارگانیک خواهید داشت.

بازی‌هایی که خریداران و دنبال‌کنندگان شما دوست دارند، حواس‌تان را پرت نکنید، این‌ها نمایه‌ای مؤثر برای افزایش تعداد شما ایجاد می‌کنند و می‌توانند تأثیر منفی بگذارند. پس از همه، ایده اصلی رسانه های اجتماعی ارتباطات و ارتباطات است. که این کار را با حساب های جعلی انجام نخواهد داد.

امیدوارم این پست به نحوی به توضیح میدان مین ترسناک رسانه های اجتماعی کمک کرده باشد. استراتژی، مذاکره و ارتباطات واضح را به خاطر بسپارید و خیلی دور نخواهید رفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا