دنیای وب

استراتژی های موثر بازاریابی دیجیتال

برای اینکه بازاریابی دیجیتال موثر باشد ، شما نیاز به یک استراتژی مبارزات انتخاباتی کاملاً تعریف شده دارید. شما به عنوان مالک یک شرکت کوچک در ساحل گلد ، شما بر بودجه محدود و همچنین لزوم تصمیم گیری های استراتژیک تأکید می کنید.

استراتژی های بازاریابی اینترنتی با تجارت متفاوت است. هر مشاغل نیاز به استراتژی متمایز و خاص خود دارد که به بهترین وجه مناسب صنعت یا محل آن باشد ، خواه در زمینه ساختمان ، رستوران ها ، کافه ها ، لوله کشی ، سقف ، املاک و مستغلات و یا حتی دندانپزشکی.

تبلیغات SEO و PPC را با هم ترکیب کنید

یک استراتژی بسیار محبوب و معمولاً کارآمد شامل اضافه کردن تبلیغات PPC به تاکتیک های SEO. این چطوری کار میکنه؟

• 1. یک جستجوی دقیق در مورد کلمات کلیدی مربوط به تجارت محلی و صنعت به طور کلی انجام دهید. سپس ، به سادگی کسانی را انتخاب کنید که بیشترین میزان ترافیک را بدست آورند.

2. مخاطبان هدف خود را بشناسید. موقعیت مکانی ، جنسیت ، دامنه سنی و از همه مهمتر درآمد. بزرگترین مشتری خود را در این گروه انتخاب کنید. کسانی که قدرت دارند بیشترین پاداش را به شما بدهند. 3. وب سایت و مطالب خود را با استفاده از سئو بهینه کنید. یک صفحه فرود بهینه برای سایت خود ایجاد کنید. این جایی است که بازدید کنندگان را هنگامی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند گرفته می شوند. او باید بتواند مبلغ لازم را برای خرید انجام دهد.

• 4. سپس یک نسخه تبلیغاتی قانع کننده برای تبلیغات PPC خود ایجاد کنید. بگذارید سخنان شما توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.

• 5. تبلیغات PPC را در جایی قرار دهید که مخاطب هدف شما احتمالاً آنها را ببیند و البته کلیک کنید.

• 6. تبدیل و نتایج خود را با استفاده از ابزارهای سفارشی دنبال کنید. چقدر برای تبلیغات هزینه شده است؟ در عوض چقدر درآمد کسب کردید؟ چند بازدید؟ تعداد کل کلیکها و بازدیدها در طی یک بازه زمانی خاص چیست؟

• 7. موفقیت ها و شکست های خود را مرور کنید و بدانید چه عواملی مؤثر است و چه کار نمی کند. پس از آن ، تنظیمات لازم را انجام دهید.

8. حضور آنلاین خود را از طریق بهبود مستمر مطالب و وب سایت خود حفظ کنید.

• 9. استراتژی و کمپین های بازاریابی خود را مرتبا تنظیم کنید تا ضمن حفظ مشتری و درآمد مشتری در بالاترین سطح تاکنون ، هزینه را کاهش دهید.

به جای PPC ، ممکن است تصمیم بگیرید SEO خود را با بازاریابی رسانه های اجتماعی ادغام کنید زیرا بسیار ارزان تر است. از طرف دیگر ، PPC به شما کمک می کند مشتریانی را که مایل به خرید هستند ، جذب کنید. فرصت های تبدیل بسیار بیشتر از تبلیغات رسانه های اجتماعی است. در پایان روز ، انتخاب یک استراتژی موثر برای بازاریابی آنلاین بستگی به ترجیحات شما ، نیازهای تجاری در ساحل طلایی و اولویت های شما دارد. نکته پایانی این است که مهم نیست در مورد چه استراتژی تصمیم می گیرید ، باید به مخاطبان هدف خود برسید و درگیر شوید. این نه تنها باید ترافیک را به سایت شما هدایت کند بلکه این ترافیک را به فروش واقعی تبدیل کرده و درآمد را نیز افزایش می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا