ساختمان و مسکن

استراحت ویلایی کامل در منورکا داشته باشید

آیا تصمیم گرفتید ویلا را بشکنید و Menorca را انتخاب کنید؟ انتخاب عالی! اگرچه به اندازه جزایر اطراف آن بزرگ و شلوغ نیست ، اما راه حل مناسبی برای استراحت و آرامش مورد نظر شماست.

اما فقط به دلیل اینکه جزیره کوچکی است به معنای محدود کردن گزینه های شما نیست. استراحت ویلا در Menorca گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تعطیلات خود را بگذرانید.

در اینجا برخی از گزینه های شما آورده شده است.

تعطیلات ساده آفتاب و شن

شاید محبوب ترین در بین دیدن تعطیلات کامل مدیترانه ای ، این جزیره مناسب برای استراحت ، آفتاب را غرق کند ، و هنگام گرم شدن در آب غرق شود – استخر یا اقیانوس. با داشتن خط ساحلی به طول 216 کیلومتر و بیش از 80 سواحل زیبا (که اکثر آنها خالی از سکنه نیستند) ، مطمئناً از جمعیت دیوانه وار در اینجا احساس می کنید.

برخی از محبوب ترین سواحل Sunbo (با طولانی ترین ساحل در جزیره). کال Brigdina ، که بسیاری از آنها به عنوان زیباترین در نظر گرفته می شوند؛ Binibiquer و Arenal d’en Castell ، برای افرادی که مایل به دور شدن از امکانات تفریحی لوکس نیستند ، محبوب است. و Es Grau که به دلیل قفسه ماسه ای کم عمقش ، برای افرادی که دارای کودکان هستند ، بهترین است

تعطیلات عاشق طبیعت

آیا می خواهید شکست ویلای شما یکی از اتصالات طبیعت باشد؟ منورکا هنوز بهترین انتخاب است! یونسکو از سال 1993 ذخایر زیست کره جزیره را اعلام کرده است ، به همین دلیل بسیاری از منابع طبیعی آن دست نخورده باقی مانده است. در واقع 19 منطقه مورد علاقه ، همراه با پنج پارک و ذخیره وجود دارد – از جمله پارک طبیعی Albufiera des Grau.

ارکیده های ارکیده را با گروهی از عکاسی متشکل از کشور و یا طرح ها در نظر بگیرید و با گل های وحشی زیبا مانند خشخاش ، گل های دریایی ، گل رز های وحشی ، گل رز ، خارها ، خارها و سیرهای گلدار مجذوب شوید (این بسیار زیبا است ، فقط آن را بو نکنید)؛ به تورهای تماشای پرندگان بروید و برخی از انواع لیست های خود را بررسی کنید. یا فقط قدم زدن در دامنه های شیب دار و دره ها برای دیدن طبیعت در شکوه کامل آن.

تاریخ تعطیلات و آثار تاریخی POV

اگر نگاهی گذرا به گذشته باشد ، ایده شما برای شکسته شدن با شکوه ویلاها است ، هیچ کمبود مکانهای تاریخی و بناهای معماری در این جزیره وجود ندارد. ماهون و سیوتادلا بهترین مکان برای شروع هستند: قلعه لا مولا در ضلع شمالی بندر ماهون و فورت سان فیلیپه در ورودی بندر و موزه های نزدیک بازار ماهون را از دست ندهید. در سیوتادلا ، کل شهر یک درس تاریخی به خودی خود است ، اما معادن و همچنین شگفت انگیزترین قبرستان این جزیره ، کاله مورل را از دست ندهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا